- gherasimmarian
- OP
- 211 mesaje
- din 10 Jan 2009
- Astra 2001 Z16SE
- Iasi
gherasimmarian
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2009
- Mesaj Privat
am o problema cu racirea motorului , in primvara am schimbat pompa de apa, cea veche huruia dar acum cand am scos pompa am vazut ca imi lipseste o paleta de la pompa. Am pus pompa noua , am schimbat termostat si ala era defect, a ramas blocat pe deschis .
Dupa care incep problemele la drum intins se incalzeste trece de 95 grade iar in oras se pastreaza cat de cat sub 95 , cand pun pornesc AC se incinge imediat si imi tine apa si in oras la 95
am scos termostatul si nu sa modificat nimik tot la fel se incalzeste
cred ca paleta ce sa rupt imi optureaza un furtun ceva nu pot sa imi dau seama .
-am verificat ventilatoarele functioneaza in toate treptele si pornesc imediat ce trec de 90 grade aproximativ
-radiatorul e nou de un an de zile cumparat
acum iarna daca nu pun carton la radiator nu am caldura ca nu am termostat iar cand conduc in afara apa nici nu se mai ridica poate pana la jumatate
nu stiu ce as mai putea verifica
ma gandesc ca vine vara si iar o sa am probleme
Dupa care incep problemele la drum intins se incalzeste trece de 95 grade iar in oras se pastreaza cat de cat sub 95 , cand pun pornesc AC se incinge imediat si imi tine apa si in oras la 95
am scos termostatul si nu sa modificat nimik tot la fel se incalzeste
cred ca paleta ce sa rupt imi optureaza un furtun ceva nu pot sa imi dau seama .
-am verificat ventilatoarele functioneaza in toate treptele si pornesc imediat ce trec de 90 grade aproximativ
-radiatorul e nou de un an de zile cumparat
acum iarna daca nu pun carton la radiator nu am caldura ca nu am termostat iar cand conduc in afara apa nici nu se mai ridica poate pana la jumatate
nu stiu ce as mai putea verifica
ma gandesc ca vine vara si iar o sa am probleme
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
cam aiurea..de fapt foarte aiurea ca toata apa din instalatie trece si prin chiulasa si acolo sun orificii mici si cine stie ce gaurica a obturat bucatica aia din paletul pompei...poti incerca daca ai rabdare,sa verifici in primul rand toate frutunele si partile mai usor demontabile,bagi o sarma ceva prin fiecare sa vezi daca nu a ramas blocata pe acolo...evident cu piesele/furtunele date jos de pe masina.
- gherasimmarian
- OP
- 211 mesaje
- din 10 Jan 2009
- Astra 2001 Z16SE
- Iasi
gherasimmarian
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2009
- Mesaj Privat
- gherasimmarian
- OP
- 211 mesaje
- din 10 Jan 2009
- Astra 2001 Z16SE
- Iasi
gherasimmarian
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2009
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
eu as zice sa desfaci circuitul de racire, sa cauti bucatile "ratacite" din vechea pompa...
La drum intins, fara termostat, si vara sa fie si motorul ar trebuis a iti stea rece rau de tot. Singura explicatie logica: circuit de racire obturat
Eventual ia legatura cu Cuciureanu, il stiu destul de carcotas si meticulos ca sa nu se lase pana nu scoate masina inapoi in parametri
La drum intins, fara termostat, si vara sa fie si motorul ar trebuis a iti stea rece rau de tot. Singura explicatie logica: circuit de racire obturat
Eventual ia legatura cu Cuciureanu, il stiu destul de carcotas si meticulos ca sa nu se lase pana nu scoate masina inapoi in parametri
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
poti face in felul urmator: desfaci iar la zona pompei si o iei pe circuit in directia in care merge apa dupa ce este impinsa de pompa si undeva pe circuit (suspectez radiator) vei gasi mai mult ca sigur acea pala.
nu mai umbla fara termostat ca iti chinui motorul si ai si consumul mult mai mare.
pompa pe care ai pus-o nu avea acelasi cod ca cea care ai dat-o jos?
nu mai umbla fara termostat ca iti chinui motorul si ai si consumul mult mai mare.
pompa pe care ai pus-o nu avea acelasi cod ca cea care ai dat-o jos?
- gherasimmarian
- OP
- 211 mesaje
- din 10 Jan 2009
- Astra 2001 Z16SE
- Iasi
gherasimmarian
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2009
- Mesaj Privat
Am observat ca pe furtunul ce pleacã din radiator spre vas de expansiune nu am debit mai deloc ma tot gândesc la radiator daca e infundat dar si așa de la ce se poate infunda un radiator întreg. Daca apas pe furtunul ce intra in radiator dinspre motor se misca antigelul imi da in vasul de expansiune . Nu stiu daca din motor am presiune.
- alecsionut
- **
- 71 mesaje
- din 09 Mai 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
alecsionut
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2015
- Mesaj Privat
Va salut.o intrebare pentru cei cu z18xe in special vectra b.stiu ca la astra g curge antigel continuu pe furtunul ce intra in vasul de antigel cel de langa dop.asa trebuie sa curga si la vectra?unul vine din clapeta de acceleratie si unul din radiator.(cele 2 furtune subtiri de pe vasul de antigel)la mine nu curge pe niciunul nimic desii sunt caldute.ce as putea face?