exodum
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2013
- Mesaj Privat
- madboy
- **
- 200 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Arges
madboy
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
exodum
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2013
- Mesaj Privat
- deleted-61307
- ***
- 741 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 741
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
exodum
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2013
- Mesaj Privat
astraopel- Suspendat
- 275 mesaje
- din 04 Mai 2011
- Astra 1992 c16nz
- Bucuresti
astraopel- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2011
- Mesaj Privat
exodum
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2013
- Mesaj Privat
delcoul... este nemiscat de ....6-7 ani cred; nu a fost nimeni curios de ce e subt el; circul rar cu masina, aer fals cred ca se poate, am gasit un furtunas de vacum de la TB facut varza plus furtunul de la filtru la TB "putrezit" . Mi-a dat eroare 44 la agrafa dupa 18 luni de stat masina pe dreapta , si se aprindea si becul de avarie motor dar am rezolvat becul cu un furtunas de vacum, banuiesc ca se poate sa fie si lamba dusa, cred ca e de cand masina, ca pare a fi "sudata".
la lamda cu un fir mai pot testa ceva tensiuni? totusi nu ma scot 1,6 mil. vechi din casa
la lamda cu un fir mai pot testa ceva tensiuni? totusi nu ma scot 1,6 mil. vechi din casa
exodum
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2013
- Mesaj Privat
exodum
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2013
- Mesaj Privat
Problema exista...parchez...ma dau jos cand ajung la botul masini aud cum revine la relanti,cam 15 secunde. Am voltmetru dar e digital...si face calcul 'medie' de timp, nu pot fi sigur ce arata, asta odata si mufa de la sonda landa nu permite 'intruziune'. Specific ca sonda e decand masina ......adica 150mii km. Nu ma lasa sufletul sa julesc firul sa pun testerul pe fir
gn-attila
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 1993 ??
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2014
- Mesaj Privat
acelasi problema am avut , am dus-o sa-mi schimbe chiuloasa , domnul mecanic a facut lucrarea, totul parea in regula insa dupa citeva zeci de km a aparut problema ta . La montaj a pus invers cele doua conducte de aer din spatele chiuloasei. Incearca sa le inversezi in cazul in care a facut cineva ceva in acea zona........ daca nu ai rezolvat inca de atunci......
exodum
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2013
- Mesaj Privat
conductele sunt ok ; stanga duce la clapeta filtru dreapta tot la TB mai jos . se pare ca la mine am probleme cu supapa de aerisire rezervor, ii face depresiune mare in rezervor . cat sa traga si pompa? daca am -1bar ) in rezervor , simt ca-mi trace fesul in rezervor cand alimentez... ; ma amuz si las usor busonul sa traga pe nas aer.
e frig afara si nu am garaj , ca ma macina orice problema de am cosmare noaptea
e frig afara si nu am garaj , ca ma macina orice problema de am cosmare noaptea
exodum
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2013
- Mesaj Privat
gata rezolvat; se poate inchide.
ptr cine are aceasi problema vacum in rezervor, aer rece pe grila centrala iarna si dezaccelerare greoaie ...e furtunasul de vacum de la TB, din corpul de sus in cel de jos. eu am pus o improvizatie de plastic ptr moment dar se simte. pierdea vacum si pompa nu mai deschidea supapa regularizare vaporizare . multumesc tuturor ptr efort.
ptr cine are aceasi problema vacum in rezervor, aer rece pe grila centrala iarna si dezaccelerare greoaie ...e furtunasul de vacum de la TB, din corpul de sus in cel de jos. eu am pus o improvizatie de plastic ptr moment dar se simte. pierdea vacum si pompa nu mai deschidea supapa regularizare vaporizare . multumesc tuturor ptr efort.