baba007- Suspendat
- 105 mesaje
- din 17 Dec 2007
- Frontera 2002 2.2 DTI
- Timis
baba007- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 2002 2.2 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2007
- Mesaj Privat
Frontera revine
in primul rand seara buna tuturor, cu parere de rau va anunt ca Fronterea mea cea "noua" inca e in service, se pare ca problemele sunt multe si diverse, dar de maxima importanta avem acum
galeria de admisie, clapetele si intrarea in chiuloasa infundate cu calamina, mazga si alte mizerii.
in chiuloasa, deja cateva gauri de intrare erau complet infundate, galeria la fel, clapetele la fel.
pun o poza cu clapetele sa va faceti o idee cam despre ce e vorba pe acolo. (sper ca asa se numesc cele din poza, clapete galerie admisie, cel putin asa crede mecanicul meu ca le spune , daca nu se numesc asa va rog sa ma iertati si sa ma corectati!)
mecanicul mi-a spus ca incearca sa curete cu aspiratorul din chiuloasa, daca nu reuseste o sa trebuiasca demontata/curatata chiuloasa.
o fi bine cu aspiratorul ala, sau sa ii spun sa dea jos chiuloasa direct si sa curetze calumea ce mai e pe acolo ?
alte dileme in prezent:
- din ce cauza apar aceste depuneri (am cautat pe forum si mi-am facut niste idei, dar va rog nu fiti zgarciti, mai dati-va si voi cu parerea )
- inafara de galerie, clapete (pe care trebuie sa le schimb ca 2 sunt rupte) si chiuloasa, filtrul de aer, furtune pe care o sa le schimb/curat ce mai e de curatat ? EGR-ul ? Turbo ? altceva?
- avand in vedere ca a aparut toata mazga asta in galerie, ce altceva mai poate fi afectat din motor, ce sa mai testez, inspectez?
MS mult in avans pentru raspunsuri si o seara placuta in continuare!
in primul rand seara buna tuturor, cu parere de rau va anunt ca Fronterea mea cea "noua" inca e in service, se pare ca problemele sunt multe si diverse, dar de maxima importanta avem acum
galeria de admisie, clapetele si intrarea in chiuloasa infundate cu calamina, mazga si alte mizerii.
in chiuloasa, deja cateva gauri de intrare erau complet infundate, galeria la fel, clapetele la fel.
pun o poza cu clapetele sa va faceti o idee cam despre ce e vorba pe acolo. (sper ca asa se numesc cele din poza, clapete galerie admisie, cel putin asa crede mecanicul meu ca le spune , daca nu se numesc asa va rog sa ma iertati si sa ma corectati!)
mecanicul mi-a spus ca incearca sa curete cu aspiratorul din chiuloasa, daca nu reuseste o sa trebuiasca demontata/curatata chiuloasa.
o fi bine cu aspiratorul ala, sau sa ii spun sa dea jos chiuloasa direct si sa curetze calumea ce mai e pe acolo ?
alte dileme in prezent:
- din ce cauza apar aceste depuneri (am cautat pe forum si mi-am facut niste idei, dar va rog nu fiti zgarciti, mai dati-va si voi cu parerea )
- inafara de galerie, clapete (pe care trebuie sa le schimb ca 2 sunt rupte) si chiuloasa, filtrul de aer, furtune pe care o sa le schimb/curat ce mai e de curatat ? EGR-ul ? Turbo ? altceva?
- avand in vedere ca a aparut toata mazga asta in galerie, ce altceva mai poate fi afectat din motor, ce sa mai testez, inspectez?
MS mult in avans pentru raspunsuri si o seara placuta in continuare!
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
cip077- Suspendat
- 1,274 mesaje
- din 22 Feb 2009
- Frontera 2003 2,2 dth
- Prahova
cip077- Mesaje scrise: 1,274
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2003 2,2 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Curata folosind cat mai mult decarburol. In admisie ajunge aer din evacuare. De aici si depunerile. Un consum oarecare de ulei, motorina nasoala si multi KM au dus la aceste depuneri.
Eu ocazional umplu admisia cu 1-2 litrii de decarburol, dau la automat fara sa o las sa porneasca. Astfel ajunge si curata cat se poate si in evacuare. Atentie sa nu fie cald motorul. O sa veniti si o sa spuneti ca face rau catalizatorului, dar vin cu contraargument ca nici depunerile de ulei ars nu fac bine.
Eu ocazional umplu admisia cu 1-2 litrii de decarburol, dau la automat fara sa o las sa porneasca. Astfel ajunge si curata cat se poate si in evacuare. Atentie sa nu fie cald motorul. O sa veniti si o sa spuneti ca face rau catalizatorului, dar vin cu contraargument ca nici depunerile de ulei ars nu fac bine.
baba007- Suspendat
- 105 mesaje
- din 17 Dec 2007
- Frontera 2002 2.2 DTI
- Timis
baba007- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 2002 2.2 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
cip077- Suspendat
- 1,274 mesaje
- din 22 Feb 2009
- Frontera 2003 2,2 dth
- Prahova
cip077- Mesaje scrise: 1,274
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2003 2,2 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
Nu intrati in polemici ca nu are rost.
Dar totusi, Angi, si mie-mi cam da cu virgula metoda ta de curatare. Nu te contrazic, dar totusi...
Eu consider ca odata ajuns la un grad mare de depuneri, nu le indepartezi dacat manual, prin demontare si spalare.
@baba007, demonteaza toata admisia, inclusiv chiulasa cu voleti si fa-le sa luceasca. Masina trebuie sa functioneze chiar daca ai vreun volet(clapeta) rupt.
Dar totusi, Angi, si mie-mi cam da cu virgula metoda ta de curatare. Nu te contrazic, dar totusi...
Eu consider ca odata ajuns la un grad mare de depuneri, nu le indepartezi dacat manual, prin demontare si spalare.
@baba007, demonteaza toata admisia, inclusiv chiulasa cu voleti si fa-le sa luceasca. Masina trebuie sa functioneze chiar daca ai vreun volet(clapeta) rupt.
baba007- Suspendat
- 105 mesaje
- din 17 Dec 2007
- Frontera 2002 2.2 DTI
- Timis
baba007- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 2002 2.2 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2007
- Mesaj Privat
ms cip asa am sa fac, dar cred ca o sa fac asta eu acasa, ca la mecanic dureaza 10 zile cel putin si nu mai am nervi sa stau cu masina in service. daca reusesc astia sa o faca sa mearga (ca am si pompa la reparat intre timp ...) o iau de la ei si cum da caldura ma pun cu burta pe curatat totul ca la carte (inclusiv si turbo ca din cate am mai citit pe la englezi pe vauxhall owners, o parte din mizeria de pe admisie provine si de la el). sper sa ma descurc cu google si clubopel in fata . Partea proasta e ca inca nu am facut rost de service manual pt frontera B, cred ca pana la urma ma risc si cumpar unul de pe e-bay sa vad daca imi ajunge in ro ...
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Pai da..Tigara se stinge in galeata cu benzina,ca vaporii sunt putini..Dar la diesel tocmai vaporii de la decarburol iti pot porni motorul,ca e spatiu inchis,si nu-i tb scanteie..Sau daca nu porneste se "impaneaza",ca trage vapori in toti si ii comprima 2 cate doi..Nu mai zic ca daca ti-a intrat prea mult pe un piston e ca si cum ar trage apa,si ales-bules.
Cel mai sigur,daca tot o ai desfacuta,o bagi intr-o tava cu motorina,si te pui cu pensula pe ea.Mizeria acolo poate sa fie de la EGR,care functioneaza defectuos (ramane partial deschis) sau/si din turbo-da cu ulei pe langa,datorita uzurii.
Si daca ai 2.2d,e acelasi motor ca 2.0d,de pe Vectra,la care gasesti documentatie.Daca nu ma insel sunt la fel,doar gaurile in bloc difera si ceva senzori/sonde.Corpul cu clapete e la fel .
Cel mai sigur,daca tot o ai desfacuta,o bagi intr-o tava cu motorina,si te pui cu pensula pe ea.Mizeria acolo poate sa fie de la EGR,care functioneaza defectuos (ramane partial deschis) sau/si din turbo-da cu ulei pe langa,datorita uzurii.
Si daca ai 2.2d,e acelasi motor ca 2.0d,de pe Vectra,la care gasesti documentatie.Daca nu ma insel sunt la fel,doar gaurile in bloc difera si ceva senzori/sonde.Corpul cu clapete e la fel .
baba007- Suspendat
- 105 mesaje
- din 17 Dec 2007
- Frontera 2002 2.2 DTI
- Timis
baba007- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 2002 2.2 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2007
- Mesaj Privat
ms dragos, cam la concluzia asta am ajuns si eu dupa ce am studiat treaba pe forumuri
Depuneri de calamina / mazga pe admisie apar de la:
- motorina proasta bagata fara mila de mult prea multe ori
- egr jegos/blocat/perforat (dar aici nu cred ca e cazul ca nu imi apare nici un cod eroare in bord sau la modelul de valva care functioneaza pneumatic nu apare cod eroare in ecu daca se duce?)
- turbo uzat
- multi km fara intretinere corespunzatoare.
Depuneri de calamina / mazga pe admisie apar de la:
- motorina proasta bagata fara mila de mult prea multe ori
- egr jegos/blocat/perforat (dar aici nu cred ca e cazul ca nu imi apare nici un cod eroare in bord sau la modelul de valva care functioneaza pneumatic nu apare cod eroare in ecu daca se duce?)
- turbo uzat
- multi km fara intretinere corespunzatoare.