- marius_f
- ***
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
Asta am inteles si este normal ce zici tu
Doar ca el s-a exprimat ca atunci cand ii ia contactul / motor oprit, citez : '' La ceasurile alea vechi, am observat mai demult ca, atunci cand nu e contactul pus, acul de la temperatura statea deasupra zonei albastre. In mers imi arata temperatura apei undeva in jurul valorii de 90 grade. La ceasurile astea noi, cand nu e contactul pus, acul imi sta jos, pe piciorusul acela din plastic, iar la mers imi indica prima liniuta dupa zona albastra. WTF? ''
Eu unul, nu inteleg ce i se pare anormal ca atunci cand nu este contactul pus, respectiv motorul oprit, acele ceasurilor sa nu mai indice nimic, adica sa coboare la 0 (zero) ?
In legatura cu problema cealalalta, cu cresterea temperaturii peste 90 de grade - aproape de 100 grade chiar, mai toata lumea se ''plange'' de tipul asta de motoare CxxNZ, cu toate ca eu stiu ca este normal acest lucru la acest tip de motoare, mai ales daca au un termostat ce decupleaza la o temperatura de 98-102 grade. Am vazut si in magazinele de piese auto scris acest lucru pe ele sau pe cutiile lor.
Depinde de fiecare ce termostat isi alege sa puna pe masina. Bineinteles ca sunt si termostate care declanseaza pe undeva pe la 88-90 de grade, dar este mai nasol iarna cu caldura.
Eu unul asa stiu, din cartea tehnica a masinii cred, ca pe astfel de motoare se declanseaza la 98-102 grade si o raceste pana pe la 95, daca nu ma insel.
Sper sa nu fi gresit.
Doar ca el s-a exprimat ca atunci cand ii ia contactul / motor oprit, citez : '' La ceasurile alea vechi, am observat mai demult ca, atunci cand nu e contactul pus, acul de la temperatura statea deasupra zonei albastre. In mers imi arata temperatura apei undeva in jurul valorii de 90 grade. La ceasurile astea noi, cand nu e contactul pus, acul imi sta jos, pe piciorusul acela din plastic, iar la mers imi indica prima liniuta dupa zona albastra. WTF? ''
Eu unul, nu inteleg ce i se pare anormal ca atunci cand nu este contactul pus, respectiv motorul oprit, acele ceasurilor sa nu mai indice nimic, adica sa coboare la 0 (zero) ?
In legatura cu problema cealalalta, cu cresterea temperaturii peste 90 de grade - aproape de 100 grade chiar, mai toata lumea se ''plange'' de tipul asta de motoare CxxNZ, cu toate ca eu stiu ca este normal acest lucru la acest tip de motoare, mai ales daca au un termostat ce decupleaza la o temperatura de 98-102 grade. Am vazut si in magazinele de piese auto scris acest lucru pe ele sau pe cutiile lor.
Depinde de fiecare ce termostat isi alege sa puna pe masina. Bineinteles ca sunt si termostate care declanseaza pe undeva pe la 88-90 de grade, dar este mai nasol iarna cu caldura.
Eu unul asa stiu, din cartea tehnica a masinii cred, ca pe astfel de motoare se declanseaza la 98-102 grade si o raceste pana pe la 95, daca nu ma insel.
Sper sa nu fi gresit.
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
- is_33_ion
- OP
- 123 mesaje
- din 30 Nov 2011
- Astra 1993 C16NZ
- Iasi
is_33_ion
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2011
- Mesaj Privat
Da...deci se pare ca am avut parte de o mare teapa cu acul de temperatura. Ieri l-am montat (bordul) cand era motorul cald si nu imi indica corect. Azi dim am avut drum cu masina, si a inceput sa indice corect. Probabil ca montajul trebuia facut cu motorul rece, ca acul sa se ridice treptat prima data...Cat despre benzina, nu pot exprima cat de mult iubesc martorul ala de benzina... )))