Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • snicola

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salut!
Revin cu o problema la al meu opel. Am schimbat sambata axul cu came, tachetii si culbutorii, si tot am o bataie. Cand pornesc motorul la rece se aude o bataie o secunda sau doua pana face presiune la ulei, dupa care dispare, si revine la cald cand o turez peste 2200 de rotatii, dar nu mereu, cand si cand. Distributia este pusa la punct, schimbata tot vineri, masina trage, ulei are in ea. Ce ar putea sa fie? Cand e cald motorul pana in 2200 de rotatii e silentioasa tare, nici nu zici ca are ceva.
Toate cele bune!
Skip ads

  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,051
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Pãi, axul cu came de l-ai schimbat, avea uzurã ºi unde, sau...care era problema? Cine te-a sfãtuit sa-l schimbi? Poate ai uzurã la palierele axului sãu poate pompã de ulei nu face suficientã presiune...poate este defectã sãu doar sorbul este înfundat de depunerile din baie...
  • snicola

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Axul agata pe toate camele. Mecanicul s-a uitat si mi-a spus ca am 2 tacheti si 2 culbutori dusi si axul atins, plus ca pe marginile camelor arata de zici ca era batut cu ciocanul, infundat, si am decis sa schimb tot ce e pe acolo.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Macanicul tau nu a facut altceva decat sa inlature efectul, dar nu a intreprins nimic pentru a descoperi cauza. In general cand ajungi sa schimbi axul cu came, tacheti, culbutori cauza este una comuna respectiv lipsa presiunii de ulei. Asadar, desfa baia de ulei si verifica sorbul sa nu fie obturat cu mizerii gen silicon, pluta etc. Daca este curat schimba pompa de ulei cu una noua si de preferinta de origine(GM), asta daca vrei sa scapi de necazuri pe termen lung.

Bafta
  • snicola

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Ok. Am mai facut un test cu mecanicul ca am uitat sa spun, scoase fisele la fiecare bujie pe rand, cu motorul cald, turat motorul, bataia persista in turatie.
  • GeoRGR

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2012

  • Mesaj Privat
am avut si eu o mica bataie la motor exact ca tine la turatii si am fost la un mecanit care lucreaza la opel si a bagat capul la motor si a ascultat bine si nu a fost tachet sau alte nebunii era de la galeria de admisie a scoso a curatato si a dat cu pasta pt etansare si nu se mai aude nimic acum posibil si la tine sa fie la fel Smile
  • snicola

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Cauza bataii era uzura mare a cuzinetilor de biela (2 si 3) precum si sorbul pompei de ulei infundat. Sper ca nu o sa mai ma supere. Toate cele bune!
  • vtz

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Bine ca ai rezolvat...........
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR