Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • s0m30n3

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salut

Am si eu probleme cu presiunea la ulei (cand mi se incalzeste motorul palpaie becul rosu la ulei), am fost la caprita sa imi verifice presiune, si se comporta ciudat: pornesti motorul presiunea la ulei unpic sub un bar la 800 ture (trebuia sa fie 1.5bari) o accelerezi si o lasi la ralanti presiunea unpic peste un bar si sta asa. Acum oamenii mi-au spus pompa de ulei sau cuzinetii ar fi de vine, pret pentru aflare exacta a problemei 3mil! Eu totusi vreau sa verific doar cuzinetii deoarece am si o bataie la motor, iar fostul mecanic al masinii mele mi-a spus ca pompa mea de ulei (acum 6 luni) era perfecta si nu crede ca ar fia asta.
Va rog sa-mi recomandati un service de incredere(care sa faca treaba buna) si care sa nu imi ia 3mil doar pentru verificare, momentan am mai gasit un service audi ce imi ia 1.5mil pentru verificarea cuzinetilor. Si daca se poate sa imi estimati si o astfel de reparatie daca a mai facut cineva (piese+manopera)

Va multumesc

Masina: Astra G din 2000 Y20DTH
Skip ads

  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
heya...ia jos capacul de sub baia de ulei si verifica cu mana ta cuzinetii...ar trebui sa ajungi usor la ei. pui mana bine pe ei si zgaltai. daca e jos...+>scumbat cuzineti. se pot schimba si fara sa desfaci motorul...doar pe jos trebuie sa mearga deci in 3 mi, te incadrezi deja cu tot cu montajul lor. bafta
  • s0m30n3

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2006

  • Mesaj Privat
multumesc, dar nu am unde sau cu ce sa fac eu asta si nici nu ma pricep ! eu stiu cu compu` nu cu mecanica desi mi-ar placea sa invat si mecanica auto... momentan am gasit sa ma duc la un service care imi ia 1.5mil pt verificare.. vineri le dau masina... va tin la curent !
  • s0m30n3

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salut am revenit cu vesti proaste de la service... am probleme cu pompa de ulei si cuzinetii ... aveti idee cam cat costa piesele noi .. .se merita sa iau ceva sh ?
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu tecomplica cu sh-uri....apropo...cuzinetii de la biela dinspre piston i-a verifricat?...aceia se pot oare verifica fara o desfacere a motorului?..piesele n-=au cum sa te coste mai multt de 10 mil....maaaxim...
pompa de ulei are o constructie f simpla...nu are cum sa fie scumpa. eu zic ca te incadrezi sub 10 mil cu piesele
  • s0m30n3

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2006

  • Mesaj Privat
salut ... am sunat la un tip de aici de pe forum care avea anunt piese noi la super preturi si mi-au fost data urmatoarele: pompa ulei - 11.3 mil - numai pe original GM; cuzinetii biela -4 mil ; cuzinetii de palier 1.7 mil; .... so wft ?! mi se pare enorm!
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Mai cauta eu am pus ieri la o Vectra cuzineti biela 1,4 mil palier 1,9 mil. daca mai ai rabdare ma interesez si pentru tine.Producator destul de bun KS. Kolbelshmitt daca nu gresesc cum se scrie.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
In alta ordine de idei..pompa de ulei baga o presiune mai mare s-au mai mica,presiunea respectiva se pierde prin jocul dintre cuzineti si arbore la biela si palier ...am avut aceeasi problema cu un Fiat Brava am rezolvat problema prin rectificare arbore si inlocuit cuzineti iar de pompa de ulei nu m-am atins.
Parerea mea e totusi sa verifici uzura palierelor iar daca nu sunt probleme inlocuieste cuzinetii..si abia dupa aceea cu pirderile de presiune rezolvate masuratoarea presiunii de ulei va fi cea reala.In conditiile in care tu ai un joc in lagare orice pompa cat de noua ar fi nu poate tine o presiune mare..mai ales ca tu vorbesti de diferente destul de mici si in conditiile actuale.
Schimbat ce e de schimbat ,refacut masuratoare ,risti o demontare pentru pompa ulterioara dar sunt mari sanse ca pompa sa nu fie de vina si scutesti 11 mil.
Incearca sa iei in calcul si varianta pe care ti-am propus-o.Pare mai aproape de adevar si daca mai sunt nelamuriri astept raspuns.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cuzineti biela 1,24mil. cuzineti palier 2,24mil. se pare ca nu se gasesc pe KS pentru modelul tau de motor. Pentru pompa de ulei trebuie sa dai si seria de sasiu,deoarece pe codul tau de motor apar doua tipuri de pompe de ulei.

Inca o data rezolva pierderea de presiune din lagare si abia atunci vei avea o valoare corecta a presiunii de ulei,deci lasa pompa la urma avand in vedere pretul ei.
  • s0m30n3

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2006

  • Mesaj Privat
mecaNIK mi-ai dat un pret bun pentru cuzineti... presimt ca o sa tinem legatura! faza cu pompa de ulei e in felul urmator, masina e intr-un service acum(de incredere) si mi-au spus clar: ca probleme la presiune am de la pompa(mi-au dat jos baia de ulei etc.) si ar fi pacat sa nu schimb si cuzinetii ca si aia sunt destul de uzati... asa ca nu stiu ce sa zic ... vezi daca imi gasesti si o pompa de ulei, cuzinetii de la ce firma sunt? merci mult!
  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Cam nasol ca ai lasat masina la aia, insa eu zic asa cum zice si mecaNIK: schimba doar cuzinetii si vezi cum se comporta. Sunt convins ca pompa nu avea cum sa se duca asa de repede. Daca au demontat deja pompa, se poate vedea daca este sau nu uzata si daca merita sau nu sa dai atitia bani pe una noua
  • s0m30n3

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2006

  • Mesaj Privat
nu stiu ce sa zic, ideea e ca la servicul in care e masina m-a trimis o prietena care il stie pe patron de f mult timp. Acum el mi-a zis ca o sa lase totul desfacut si inainte sa schimbe ceva ma cheama sa imi arate uzura... lus ca nu stiu cati km reali are masina... pe bord 138k
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Respectivii care au demontat cred ca stiu mai bine ce se vede acolo decat mine in fata calculatorului.Eu nu pot spune decat ...Pompele de ulei prin constructia lor nu cedeaza inaintea motorului aproape niciodata,sper doar sa nu fie cea de pe masina ta exceptia care confirma regula.Ca masura de precautie si ca sa fie oamenii care repara motorul convinsi ca nu vor avea probleme,normal sa ceara inlocuirea ei.
In alta ordine de idei repet ,masurarea presiunii de ulei se face cand pe circuitul de ulei nu exista pierderi ,vezi joc cuzineti,de aici si bataie de lagar si eventual tacheti.Deci masurand in conditii necorespunzatoare presiunea de la pompa de ulei ,vei avea obligatoriu valori eronate si deci in momentul de fata aceasta nu poate fi suspectata de nici un defect.
Oricum eu personal verific cu mare atentie circuitul de ungere in special la masinile Opel care se pare ca au o deficienta de presiune mai ales daca motorul are ceva km. Stiu ca esti in mare incurcatura mai ales ca in situatia in care oamenii dau gres cu reparatia si ai probleme vor da vina exclusiv pe neinlocuirea pompei la solicitarea ta.
  • s0m30n3

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc inca odata mecaNIK ... o sa iau ca sfat ceea ce mi-ai zis ...si sper sa ajung la o solutie buna!
  • s0m30n3

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Vesti noi de la service.... se pare ca au gasit pilitura metalica in baia de ulei si pompa era destul de infundata... toate acestea de la cuzinetii de palier ..deci trebuie schimbati si cei de biela si cei de palier. Doar ca am inteles ca trebuie dat motorul jos si tot atunci sa imi dea si pompa de ulei jos sas o verifice separat ... azi trec pe la service sa dicutam si un pret.
  • s0m30n3

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2006

  • Mesaj Privat
are cineva idee daca pentru schimbat cuzinetii de palier tre sa se dea jos motorul sau cutia ... si cam cat ar trebui sa coste aceasta operatie ?Razz
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu prea stim...tine-ne la curent cu preturile si ce da jos sa rezolve treaba. pt cei de palier nu trebuie dat jos sau desfacut motorul...doar baia...ceilalti spune-ne tu cum se rezolva
  • s0m30n3

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2006

  • Mesaj Privat
pai este invers... din cate mi-a zis service-ul .. cuzinetii biela se dau pe la baia de ulei ... si ai de palier cu cutie sau motor jos ...
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ahaaaa...deci cuzinetii biela nu sunt cei de langa piston...ma gandeam ca aceia sunt....am inteles acum. acolo cum sta treaba?e doar boltul care se poate uza?....deci sa inteleg ca pe biela in capatul superior nu sunt cuzineti?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ma asteptam la asa vesti.Reziduuri metalice in baie,dupa mine se lasa cu rectificat arbore,schimbat ambele seturi de cuzineti...si obligat numai si numai cu demontat motor de pe masina.Trebuie sa curete foarte bine motorul de tot ce-i imprastiat pe acolo.Deja vorbim de rk .motor adica se verifica cam tot inclusiv,stare segmenti, uzura camasi cilindri,stare chiuloasa ,supape ,simeringuri supape .Sa fii atent cu planatul chiuloasei se cam obisnuieste planatul dupa ureche,parerea mea e sa faca o verificare de planeitate si daca e musai sa faca operatia sa ti se garanteze ca se face intr-o cota de reparatie...ca altfel te trezesti cu un zgomot de diesel din ala obosit.
Pe la 2.000 ron totul manopera,piese,ulei ,rectificat ,planat .Depinde si de estimarea lor si sper sa nu faca conform obiceiului romanesc incepe lucrarea cu o suma si pe parcurs se tot mareste. Sa incerci totusi sa pleci la lucru cu un deviz estimativ,scris si stampilat sa nu ramana prea multe puncte de suspensie nu neaparat ca ar avea intentii rele dar socotelile exacte stii tu ....te feresc de dureri de cap ulterioare.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR