- is_33_ion
- OP
- 127 mesaje
- din 30 Nov 2011
- Astra 1993 C16NZ
- Iasi
is_33_ion
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salutare Opelisti! Am si eu o problema cu C16NZ meu. S-au dus fisele si mi s-a spart toba finala de la o groapa. Masina mergea dar nu cum trebuie. Buun. Acum vreo saptamana am bagat-o in service si am schimbat la ea fisele, toba, uleiul si toate filtrele. Dupa ce am scos-o, se simte o oarecare diferenta, in sensul ca trage mai bine (DAR pe drum drept, la deal nu are forta aproape deloc!), iar dimineata cand o pornesc are fluctuatii usoare de relanti 2-3 minute pana incepe sa se incalzeasca. Aveti idee de la ce pot fi simptomele astea? Ati mai intalnit problema? Orice idee e binevenita.
andi_cimpean- Suspendat
- 398 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Astra 2002 Z14XE
- Calarasi
andi_cimpean- Mesaje scrise: 398
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
- is_33_ion
- OP
- 127 mesaje
- din 30 Nov 2011
- Astra 1993 C16NZ
- Iasi
is_33_ion
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2011
- Mesaj Privat
Am uitat sa precizez, imi cer scuze. Test agrafa facut ieri, 12, deci nicio eroare. Problema cu trasul la deal e de cand s-au dus fisele vechi. Singura diferenta dupa schimbarea lor e ca inainte tragea greu si pe drum drept, acum trage greu doar la deal. Ca sa se inteleaga mai bine, pentru cine e din iasi, cand urc spre releu intr-a 3-a am 40-45 kmh cu pedala la fund. Ambreiajul nu are probleme, pentru ca l-am verificat si pe ala la service. Capacul delcou a fost schimbat iarna asta. Nu mai inteleg nimic
andi_cimpean- Suspendat
- 398 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Astra 2002 Z14XE
- Calarasi
andi_cimpean- Mesaje scrise: 398
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
- is_33_ion
- OP
- 127 mesaje
- din 30 Nov 2011
- Astra 1993 C16NZ
- Iasi
is_33_ion
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2011
- Mesaj Privat
andi_cimpean- Suspendat
- 398 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Astra 2002 Z14XE
- Calarasi
andi_cimpean- Mesaje scrise: 398
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
De ce crezi cã este de la sine înþeles cã o maºinã din '93 are catalizator?
A mea din 2002, nu mai are. Cauza a fost faptul cã am þinut-o preponderent prin oraº ºi nu am reuºit s-o "calc pe gât" la timp ºi asta a dus la înfundarea catalizatorului.
Lãsând asta la o parte, ai putea sã-mi spui cam la ce turaþii poþi ajunge cu ea, maxim?
Dacã nu se tureazã mai mult de 3000 rpm, ai toate ºansele sã ai catalizatorul pe ducã.
Crezi lucruri prea bune despre angajaþii unui service... Nimic din ceea ce este normal ºi de bun simþ, nu se poate aplica atunci când vorbim de Service-urile din România. Rare sunt cazurile când comportamentul ºi modul lor de lucru este unul corect ºi orientat cãtre client.
A mea din 2002, nu mai are. Cauza a fost faptul cã am þinut-o preponderent prin oraº ºi nu am reuºit s-o "calc pe gât" la timp ºi asta a dus la înfundarea catalizatorului.
Lãsând asta la o parte, ai putea sã-mi spui cam la ce turaþii poþi ajunge cu ea, maxim?
Dacã nu se tureazã mai mult de 3000 rpm, ai toate ºansele sã ai catalizatorul pe ducã.
Crezi lucruri prea bune despre angajaþii unui service... Nimic din ceea ce este normal ºi de bun simþ, nu se poate aplica atunci când vorbim de Service-urile din România. Rare sunt cazurile când comportamentul ºi modul lor de lucru este unul corect ºi orientat cãtre client.
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
- is_33_ion
- OP
- 127 mesaje
- din 30 Nov 2011
- Astra 1993 C16NZ
- Iasi
is_33_ion
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2011
- Mesaj Privat
Problema e ca eu nu am bord cu turometru, dar cunosc masina si cu cat urca mai tare in turatii cu atat ii scade puterea. Nu stiu daca (virgula) conteaza asta, dar problema se observa cel mai mult in treapta a 3-a. Cat despre existenta catalizatorului, o voi urca pe rampa pentru a verifica existenta piesei.
@hormon: o fi ea subturata, dar inainte mergea iar acum nu mai merge ). Cu toate ca, recunosc, nu am experienta ta in masini Opel, dar ma tot gandesc: daca zici ca e subturata la urcare intr-a 3-a, atunci pe la ~ 50/h intr-a 2-a cam ce turatie are motorul ala in conditiile prezentate?
Ultima modificare făcută de is_33_ion la Lun 04 Mar, 2013 12:41 pm
@hormon: o fi ea subturata, dar inainte mergea iar acum nu mai merge ). Cu toate ca, recunosc, nu am experienta ta in masini Opel, dar ma tot gandesc: daca zici ca e subturata la urcare intr-a 3-a, atunci pe la ~ 50/h intr-a 2-a cam ce turatie are motorul ala in conditiile prezentate?
Ultima modificare făcută de is_33_ion la Lun 04 Mar, 2013 12:41 pm
andi_cimpean- Suspendat
- 398 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Astra 2002 Z14XE
- Calarasi
andi_cimpean- Mesaje scrise: 398
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
- is_33_ion
- OP
- 127 mesaje
- din 30 Nov 2011
- Astra 1993 C16NZ
- Iasi
is_33_ion
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2011
- Mesaj Privat
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
- is_33_ion
- OP
- 127 mesaje
- din 30 Nov 2011
- Astra 1993 C16NZ
- Iasi
is_33_ion
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2011
- Mesaj Privat
sa stii ca mi-ai dat o mare palma de cand am masina asta m-am luat dupa gura unui tovaras care cica e "mare sofer cu 1000000km" si care mi-a spus ca e normal sa circul in oras cand am peste 45 kmh cu a 4-a Sincer iti spun, NU am stiut pana acum faza cu turatiile astea la astra F. Aveam impresia ca situatia pe care mi-ai prezentat-o tu se incadreaza in categoria mersului supraturat.
- @dyS
- ***
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
- is_33_ion
- OP
- 127 mesaje
- din 30 Nov 2011
- Astra 1993 C16NZ
- Iasi
is_33_ion
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2011
- Mesaj Privat
Ieri am facut un micut efort financiar si mi-am schimbat si eu ceasurile din bord Se pare ca eu chiar mergeam subturat rau de tot ) Cand am vazut turometrul m-am speriat
Offtopic: La ceasurile alea vechi, am observat mai demult ca, atunci cand nu e contactul pus, acul de la temperatura statea deasupra zonei albastre. In mers imi arata temperatura apei undeva in jurul valorii de 90 grade. La ceasurile astea noi, cand nu e contactul pus, acul imi sta jos, pe piciorusul acela din plastic, iar la mers imi indica prima liniuta dupa zona albastra. WTF?
Precizez ca am cumparat ceasurile cu acelasi W, respectiv 1111.
Offtopic: La ceasurile alea vechi, am observat mai demult ca, atunci cand nu e contactul pus, acul de la temperatura statea deasupra zonei albastre. In mers imi arata temperatura apei undeva in jurul valorii de 90 grade. La ceasurile astea noi, cand nu e contactul pus, acul imi sta jos, pe piciorusul acela din plastic, iar la mers imi indica prima liniuta dupa zona albastra. WTF?
Precizez ca am cumparat ceasurile cu acelasi W, respectiv 1111.
- @dyS
- ***
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
Acelasi model de ceas il am si eu - W1111; nu ai ce face in sensul asta, trebuie sa te obisnuiesti cu ideea decalibrarii ceasului ce indica temperatura apei; ideal era sa fi gasit ceas fara acea gradatie intermediara (exista un model); astfel ti-ar fi indicat 90 grade, cat de fapt este si real.
Eeeee, dar cum e cu turometru? Plus ca ai si indicator pt nivelul combustibilului.
Eeeee, dar cum e cu turometru? Plus ca ai si indicator pt nivelul combustibilului.
- is_33_ion
- OP
- 127 mesaje
- din 30 Nov 2011
- Astra 1993 C16NZ
- Iasi
is_33_ion
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2011
- Mesaj Privat
E super cu turometru si cu martorul de benzina aprins mai tot timpul )) ca deh, traim in Romanica. Nu e greu sa ma adaptez in ceea ce priveste temperatura, dar ma gandesc ca este sigur o posibilitate de calibrare....daca nu, incerc sa pun acul cum era la bordul vechi, adica atunci cand e oprit sa fie deasupra zonei albastre...
- RAMsys
- **
- 127 mesaje
- din 10 Jun 2009
- Vectra 1993 c16nz2
- Iasi
RAMsys
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1993 c16nz2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2009
- Mesaj Privat
@is_33_ion - nu ai cum sa schimbi pozitia initiala a acului de la temp apa si nici de la benzina, daca ai fi desfacut ceasurile ai observa ca au o tesitura pe ax, ele intrand pe acelasi locas ca si inainte pe cand la vitezometru si la turometru se pot decalibra foarte usor daca nu stii sa le pui la loc.
Gradatia de la ceasul vechi este aceeasi ca si la ceasul nou? sau difera?
Cand bagi cheia in contact nu trebuie sa fie peste zona albastra pentru ca apa fiind rece nu are cum sa indice deasupra liniutei albastre ,
prima liniuta fiin la 60 grade , daca nu mergi turat nici nu ar trebui sa se ridice pana la 90 daca ai un antigel bun pe instalatie (in cazul meu ajunge la 75-78 grade si porneste ventilatorul) - ventilatorul e declansat de senzorul de temperatura care are valori diferite pentru motorizari diferite. Urmareste la ce temp iti porneste ventilatorul .
Gradatia de la ceasul vechi este aceeasi ca si la ceasul nou? sau difera?
Cand bagi cheia in contact nu trebuie sa fie peste zona albastra pentru ca apa fiind rece nu are cum sa indice deasupra liniutei albastre ,
prima liniuta fiin la 60 grade , daca nu mergi turat nici nu ar trebui sa se ridice pana la 90 daca ai un antigel bun pe instalatie (in cazul meu ajunge la 75-78 grade si porneste ventilatorul) - ventilatorul e declansat de senzorul de temperatura care are valori diferite pentru motorizari diferite. Urmareste la ce temp iti porneste ventilatorul .
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
- marius_f
- ***
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
is_33_ion a scris:Ieri am facut un micut efort financiar si mi-am schimbat si eu ceasurile din bord Se pare ca eu chiar mergeam subturat rau de tot ) Cand am vazut turometrul m-am speriat
Offtopic: La ceasurile alea vechi, am observat mai demult ca, atunci cand nu e contactul pus, acul de la temperatura statea deasupra zonei albastre. In mers imi arata temperatura apei undeva in jurul valorii de 90 grade. La ceasurile astea noi, cand nu e contactul pus, acul imi sta jos, pe piciorusul acela din plastic, iar la mers imi indica prima liniuta dupa zona albastra. WTF?
Precizez ca am cumparat ceasurile cu acelasi W, respectiv 1111.
Offtopic: La ceasurile alea vechi, am observat mai demult ca, atunci cand nu e contactul pus, acul de la temperatura statea deasupra zonei albastre. In mers imi arata temperatura apei undeva in jurul valorii de 90 grade. La ceasurile astea noi, cand nu e contactul pus, acul imi sta jos, pe piciorusul acela din plastic, iar la mers imi indica prima liniuta dupa zona albastra. WTF?
Precizez ca am cumparat ceasurile cu acelasi W, respectiv 1111.
salut
Pai si ce ti se pare anormal la faptul ca acul de la temperatura sta jos pe acel piciorus, cand este luat contactul ?
Asa si trebuie sa fie normal, ca atunci cand nu mai exista curent (contact luat / motor oprit) toate acele sa coboare la 0 (zero), adica pe acele picioruse.
Presupun ca la cele vechi aveai o problema, din moment ce cu motorul oprit acul de la temperatura ramanea deasupra zonei albastre, necoborand la 0 (zero) pe acel piciorus.
In ceea ce priveste temperatura apei in mers, asta daca mergi in afara orasului sau in oras dar cu viteza, este absolut normal ca temperatura apei sa stea pe undeva pe zona albastra sau un pic deasupra ei, deoarece mergand cu viteza aerul frontal vine cu o viteza mai mare, racind mai bine si mai usor motorul. In oras, la mers de melc este normal sa iti cam creasca temperatura apei la motoarele astea.
Eu unu asa vad situatia
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat