Andrusca
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2012
- Mesaj Privat
Salutare,
Am o Corsa D, 1.3 CDTI din 2007, intampin o problema in momentul in care stationeza mai mult timp in parcare (2-3 zile) la schimbatorul de viteze in sensul ca nu pot sa o bag in viteza, trebuie sa misc schimbatorul pana isi da drumul. As vrea sa stiu daca ati mai avut astfel de probleme si cum le-ati remediat. Multumesc si La multi Ani!
Am o Corsa D, 1.3 CDTI din 2007, intampin o problema in momentul in care stationeza mai mult timp in parcare (2-3 zile) la schimbatorul de viteze in sensul ca nu pot sa o bag in viteza, trebuie sa misc schimbatorul pana isi da drumul. As vrea sa stiu daca ati mai avut astfel de probleme si cum le-ati remediat. Multumesc si La multi Ani!
inalt
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ-corsa d
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2008
- Mesaj Privat
- bet
- **
- 499 mesaje
- din 06 Jun 2010
- Corsa 2006 Z12XEP
- Cluj
bet
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2006 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
Problema asta am intalnit-o mai demult la o Dacie papuc in sensul ca atunci cand era foarte frig afara se ingrosa uleiul in cutia de viteze si intra greu in viteza dimineata cand plecai cu ea. Dupa ce se incalzea un pic masina nu mai erau probleme. La Opel nu am auzit insa pana acum despre asa ceva.
Andrusca
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2012
- Mesaj Privat
inalt a scris:Am auzit la cineva de aceasta problema. Stiu ca s-a dus la reprezentanta si a obtinut clasicul raspuns: "Domle, da acu merge, de ce-ti mai faci griji?" Este clar ca sunt apatici la provocari tehnice.
Lasi masina pe liber cand stationeaza?
Lasi masina pe liber cand stationeaza?
Da, o folosesc de obicei doar in weekenduri, o las in parcare doar cu frana de mana trasa si pe liber.
Andrusca
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2012
- Mesaj Privat
Revin cu informatii, problema persista si a devenit enervanta. Am fost azi la un servici si se pare ca masina are Ambreiaj hidraulic conform mesterului de acolo si ar cam fi de schimbat multe si m-ar cam rupe la buzunar, maine aflu un pret exact.
Alte sugestii pareri? Am sa incerc sa ma duc si in alt service si sa mai cer o parere.
Alte sugestii pareri? Am sa incerc sa ma duc si in alt service si sa mai cer o parere.
- marusu
- **
- 474 mesaje
- din 11 Apr 2010
- Corsa 2007 Z13DTH
- Suceava
marusu
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2010
- Mesaj Privat
Salut! sfatul meu pentru tine ar fi sa cureti timoneria cu un spray pentru rugina,apoi sa dai cu spray vaselina exterior si interior,desfaci cu grija pentru ca se desface cu tot cu suportul de langa priza de 12 v. dupa ce ai uns plimba schimbatorul incontinuu si ai sa simti o imbunatatire,cand actionezi marssarierul tine-l timp de 2-3 secunde pe pozitia de intrare si ai sa observi ca da sa intre singura. iarna ne lovim cu totii de astfel de probleme pentru ca din cauza frigului se ingroasa uleiul din cutie si e normal sa mearga mai greu. eu sper ca te-am putut ajuta cu un sfat,daca problema persista te sfatuiesc sa apelezi la un service specializat,sau daca tot esti din Iasi te sfatuiesc sa apelezi cu incredere la Dnl. Dan Cuciureanu,pe mine m-a ajutat cu multe, a fost foarte de treaba si tine cont ca eu bateam drumul de la Suceava. Bafta in rezolvarea problemei!
Andrusca
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2012
- Mesaj Privat
Multumesc pentru bunul sfat, am sa incerc dupa ce ma documentez suficient referitor la ce este timoneria si cum trebuie sa o desfac (mai sunt si incepator, bucuria mea). Am dus masina la BTM Service si dupa ce s-au invartit cu ea si mi-au luat un interviu serios legat de problema prezentata au ajuns la concluzia ca nici ei nu stiu despre ce este vorba. Am decis sa las masina 2-3 zile la ei si sa vada dupa, problema este ca cutia nu se blocheaza in mers, ci doar in momentul in care dupa cateva zile plec cu masina. Reusesc sa bag doar in marsarier, se aude un carait si apoi se deblocheaza fara probleme si restul treptelor.
Multumesc inca o data pentru sfat si am sa revin cu completari ulterioare.
Multumesc inca o data pentru sfat si am sa revin cu completari ulterioare.
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
- marusu
- **
- 474 mesaje
- din 11 Apr 2010
- Corsa 2007 Z13DTH
- Suceava
marusu
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2010
- Mesaj Privat
timoneria nu trebuie desfacuta,doar curatata si unsa bine,apropo timoneria este articulatia de la cutia de viteze,se observa cand deschizi capota,e formata din mai multe parghii,nu stiu cum sa iti explic sa ma intelegi,oricum spune-le celor de la service sa iti greseze timoneria si ei o sa stie despre ce este vorba.bafta!
Andrusca
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2012
- Mesaj Privat
Salut baieti,
Am scos masina azi din service, nu i-au dat de capat dar am decis sa schimb uleiul din cutia de viteza 2l Castrol, 180 RON , baieti de la service au spius ca schimbul nu va rezolva problema si considera ca ar tb sa demontze cutia de viteza pentru ca citez: poate fi vorba de o piulita de 1 Euro sau ceva mult mai costisitor si se pare ca uleiul vechi era cam negru la culoare si se pare ca cv este in cutia mea de viteze care nu merge cum tb. Oricum am fost foarte multumit de serviciile oferite de cei de la BTM, au dat dovada de profesionalism si seriozitate. Cutia de viteze se misca ceva mai bine acum dar am sa revin si cu alte impresii.
Am scos masina azi din service, nu i-au dat de capat dar am decis sa schimb uleiul din cutia de viteza 2l Castrol, 180 RON , baieti de la service au spius ca schimbul nu va rezolva problema si considera ca ar tb sa demontze cutia de viteza pentru ca citez: poate fi vorba de o piulita de 1 Euro sau ceva mult mai costisitor si se pare ca uleiul vechi era cam negru la culoare si se pare ca cv este in cutia mea de viteze care nu merge cum tb. Oricum am fost foarte multumit de serviciile oferite de cei de la BTM, au dat dovada de profesionalism si seriozitate. Cutia de viteze se misca ceva mai bine acum dar am sa revin si cu alte impresii.
Mavrodin
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 1.3 cdti 90 cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2007
- Mesaj Privat
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
Totusi e simptom de legaturi dereglate nu de nefunctionalitate cutie de viteze. mai degraba ar fi prea sensibila la tolerantele cauzate de contractarea cablurilor, care fiind formate din fire torsionate sunt notorii la a-si modifica lungimea in raport cu temperatura. Daca vedeti liniile de tensiune de 100kw, vara au cablurile atarnate iar iarna sunt aproape intinse. Oricum nu recomanda ceva serios cand se reclama povestea asta. Cineva care a umblat la reglaje se declara multumit de rezolvare, dar mie mi se parea ca devenise cam imprecisa cutia, trebuia sa intuiesti vitezele.
Andrusca
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2012
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri, acum ca parca parca se apropie primavara si cresc temperaturile astept cu nerabdare sa vad cum se comporta cutia mea de viteza. A trecut deja o saptamana si nu am avut probleme cu ea, a mers bine.
Tind sa cred ca este o problema cu cablurile de la ambreiaj, se contracta la temperaturi joase si cam asta e problema.
Am sa revin cu alte precizari daca se mai blocheaza cutia.
O primavara calduroasa va doresc si fara evenmente in trafic!
Tind sa cred ca este o problema cu cablurile de la ambreiaj, se contracta la temperaturi joase si cam asta e problema.
Am sa revin cu alte precizari daca se mai blocheaza cutia.
O primavara calduroasa va doresc si fara evenmente in trafic!
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
Andrusca
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2012
- Mesaj Privat
Andrusca
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2012
- Mesaj Privat
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
Inainte sa pleci de pe loc, cu motorul pornit baga int-a doua si dupa in toate celelalte viteze si dupa pleaca la drum. Se pare ca la mine merge si sincer nu e un pret asa de mare, pt rezolvarea problemei. Reglarea timoneriei poate sa fie mai putin oportuna tinand cont ca sunt cabluri si plastice si astea sufera grav din cauza dilatarii-contractarii .Adica s-ar putea ca la iarna sa nu poti folosi deloc cutia. Tensionarea cablurilor trebuie facuta corect dupa niste parametrii. Care or fi aia nu stiu.
Andrusca
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2012
- Mesaj Privat
Da, ar fi si asta o solutie, in cazul in care ar vrea sa intre intr-a doua. E drept intra mai usor decat intr-a 1-a. Spre comparatie am mers si mai merg din cand in cand cu o alta corsa D 1.3 cdti motoriana, din acelasi an cu masina mea, cutia mi se pare mult mai OK, intra mult mai usor in viteza, merge ca unsa cam asta este senzatia, nu trebuie sa depui decat un efort minim ca sa bagi in viteza. Citisem pe alt forum ca aici ar intra gresarea si ungerea timoneriei si a intregului mecanism.
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
korncata
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2011
- Mesaj Privat
Va salut,
am intampinat aceeasi problema. Nu puteam sa bag in nicio viteza dimineata cand plecam de-acasa. Porneam cu masina in viteza si cu ambreajul calcat - se auzea un zgomot infernal, dar apoi nu mai aveam probleme toata ziua. Dimineata o luam de la capat.
A necesitat schimbat tot kitul de ambreaj. Am avut noroc ca n-a trebuit sa schimb si volanta. Doar kitul m-a costat 1600 de lei. Volanta am inteles ca ajunge si ea pe la 2000-2200 de lei.
Problema asta am avut-o acum 2 ani. Avand in vedere ca acum volanta are un zgomot specific in mers. Tind sa cred ca trebuie sa le schimb din nou, insa de data asta - kit+volanta - undeva pe la 3000 de lei.
Stima
am intampinat aceeasi problema. Nu puteam sa bag in nicio viteza dimineata cand plecam de-acasa. Porneam cu masina in viteza si cu ambreajul calcat - se auzea un zgomot infernal, dar apoi nu mai aveam probleme toata ziua. Dimineata o luam de la capat.
A necesitat schimbat tot kitul de ambreaj. Am avut noroc ca n-a trebuit sa schimb si volanta. Doar kitul m-a costat 1600 de lei. Volanta am inteles ca ajunge si ea pe la 2000-2200 de lei.
Problema asta am avut-o acum 2 ani. Avand in vedere ca acum volanta are un zgomot specific in mers. Tind sa cred ca trebuie sa le schimb din nou, insa de data asta - kit+volanta - undeva pe la 3000 de lei.
Stima