- ingerebel31
- OP
- 2 mesaje
- din 02 Mar 2013
- Astra 2001 Y17DT
- Satu Mare
ingerebel31
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2013
- Mesaj Privat
Buna, am o problema la masina si numa nu ii mai dau de cap.
Am un Opel Astra G 1.7 Turbo-Diesel 360.000km la bord.
Acuma de o luna mia murit motorul, lam dus la un mecanic sa se uite ce are si de ce sa intamplat ce sa intamplat.
Dupa o sapt ma sunat mecanicul si mia spus ca mia sarit axul cu came cativa dinti si mia indoit supapele, am fost sa ma uit si eu si intradevar cam vreo 10 supape erau duse si axele cu came avea uzura mare.
Nu am avut bani si nu miai permis sa cumpar motor complect si asa am cumparat chiloasa impreuna cu axe 200 euro, de la dez, arata foarte bine chiuloasa, si am luat si garnitura noua (normal).
Dupaia mia spus mecanicul ca mis uzati segmenti si cuzineti, Am cumparat set nou de segmenti si set nou de cuzineti, a montat totus sus frumos, am facut schimbul de ulei si am pornit masina(cu toate ca eu nu ma prea pricep iam zis ca masina e foarte foarte zgomotoasa) el a zis ca pana isi face uzura piesele ca is noi si etc..
dar mia zis sa ma duc sa verific presiunea la ulei pt ca el nusi da seama cum am avut asa mare uzura la motor si de ce au sarit axele cu came.
Am fost si cei de la service miau aratat ca sus la rampa nu merge deloc ulei, (tin sa spun ca dupa ce am luat masina de la mecanic am umblat cu ea cam 1 ora, fara sa stiu ca nu merge uleiul sus la rampa)
Cei de la service au spus sa nu o mai pornesc si sa o trag inapoi la mecanic sa imi schimbe pompa de ulei sau sa vada de ce nu am ungere la rampa, pe langa asa au mai observat ca axul cu came( primul care se vede cand deschizi busonul) se misca ciudat. Dupa ce am oprit motorul au pus o siurubelnita si cu putina forma au impis axul spre stanga si dupaia spre dreapta, si au zis ca acolo nu e bine ceva pt ca se misca axul stanga dreapta, mam consultat cu cineva si mia spus ca se misca asa pt ca merge pe compresie de ulei si cum nu are ulei de aia se misca asa, si ca probabil de aia mia sarit si prima oara axul de la loc pt ca nu a avut ungere. E posibil asa ce?
Un alt prieten mia spus sa iau filtru nou sal schimb si sa ma uit daca ajunge uleiul pana la filtru, am pus filtru nou iam dat o cheie cam 4 sec, si am oprito, mam uitat la filtru si era plin de ulei, deci ajunge uleiul la filtru dar la rampa nu ajunge, de ce?
Ma puteti ajuta va rog ca deja chiar nu mai stiu ce sa fac si stau prost si cu finantele.
Multumes, si sper sa aveti rabdare sa cititi:)
Am un Opel Astra G 1.7 Turbo-Diesel 360.000km la bord.
Acuma de o luna mia murit motorul, lam dus la un mecanic sa se uite ce are si de ce sa intamplat ce sa intamplat.
Dupa o sapt ma sunat mecanicul si mia spus ca mia sarit axul cu came cativa dinti si mia indoit supapele, am fost sa ma uit si eu si intradevar cam vreo 10 supape erau duse si axele cu came avea uzura mare.
Nu am avut bani si nu miai permis sa cumpar motor complect si asa am cumparat chiloasa impreuna cu axe 200 euro, de la dez, arata foarte bine chiuloasa, si am luat si garnitura noua (normal).
Dupaia mia spus mecanicul ca mis uzati segmenti si cuzineti, Am cumparat set nou de segmenti si set nou de cuzineti, a montat totus sus frumos, am facut schimbul de ulei si am pornit masina(cu toate ca eu nu ma prea pricep iam zis ca masina e foarte foarte zgomotoasa) el a zis ca pana isi face uzura piesele ca is noi si etc..
dar mia zis sa ma duc sa verific presiunea la ulei pt ca el nusi da seama cum am avut asa mare uzura la motor si de ce au sarit axele cu came.
Am fost si cei de la service miau aratat ca sus la rampa nu merge deloc ulei, (tin sa spun ca dupa ce am luat masina de la mecanic am umblat cu ea cam 1 ora, fara sa stiu ca nu merge uleiul sus la rampa)
Cei de la service au spus sa nu o mai pornesc si sa o trag inapoi la mecanic sa imi schimbe pompa de ulei sau sa vada de ce nu am ungere la rampa, pe langa asa au mai observat ca axul cu came( primul care se vede cand deschizi busonul) se misca ciudat. Dupa ce am oprit motorul au pus o siurubelnita si cu putina forma au impis axul spre stanga si dupaia spre dreapta, si au zis ca acolo nu e bine ceva pt ca se misca axul stanga dreapta, mam consultat cu cineva si mia spus ca se misca asa pt ca merge pe compresie de ulei si cum nu are ulei de aia se misca asa, si ca probabil de aia mia sarit si prima oara axul de la loc pt ca nu a avut ungere. E posibil asa ce?
Un alt prieten mia spus sa iau filtru nou sal schimb si sa ma uit daca ajunge uleiul pana la filtru, am pus filtru nou iam dat o cheie cam 4 sec, si am oprito, mam uitat la filtru si era plin de ulei, deci ajunge uleiul la filtru dar la rampa nu ajunge, de ce?
Ma puteti ajuta va rog ca deja chiar nu mai stiu ce sa fac si stau prost si cu finantele.
Multumes, si sper sa aveti rabdare sa cititi:)
- nicunicu
- ****
- 2,593 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,593
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- ingerebel31
- OP
- 2 mesaje
- din 02 Mar 2013
- Astra 2001 Y17DT
- Satu Mare
ingerebel31
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2013
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Avariile motoarelor care au mers fara ulei indiferent de motiv,lipsa ulei,probleme pompa,sorb infundat ...etc de obicei sunt prea mari ca sa fie rentabila repararea.Daca acum se misca axele cu came in lagare este compromisa si chiulasa asta ,eu am facut un experiment cu o asemenea chiulasa si nu merge reconditionat nici axul nici lagarul unde acesta se sprijina cu dotarea unui atelier obisnuit asa ca mai bine alt motor iar daca mecanicul stie ceva despre motoare sa demonteze bucata cu bucata sa verifice fiecare piesa sa desfunde canalele de ungere din bloc sa'l remonteze si inainte sa puna garnitura si chiulasa sa invarta de pinionul pompei de ulei sa vada daca urca uleiul prin gaura de ungere spre chiulasa.Este posibil ca materialul de frictiune de pe cuzineti sa fi infundat canalele de ungere si poti pune cate pompe de ulei vrei tot nu va fi presiune sus la axe,pentru ca oricum acest motor este deficitar la ungerea superioara .Trebuie pentru inceput demontat de pe masina motorul ca oricum reparat asta ori schimbat tot trebuie dat jos,intai facut bucati asta verificate avariile toate si facut un calcul mai exact nu ca prima oara si atunci vezi merita ori nu reparat,iar daca-l repari sa inceapa cu blocul motor,vibrochen,cuzineti si palier nu numai de biela si sa verifici si jocul in ax al turbinei.
Fa-l bucati intai si asteptam sa ne spui ce avarii are,cele reale si complete nu cum ti le-a spus pe rand prima oara,asa pe bajbaite vei lua o hotarare care o sa fie si varianta cea mai scumpa si cea mai proasta.
Fa-l bucati intai si asteptam sa ne spui ce avarii are,cele reale si complete nu cum ti le-a spus pe rand prima oara,asa pe bajbaite vei lua o hotarare care o sa fie si varianta cea mai scumpa si cea mai proasta.