Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • mitu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2011

  • Mesaj Privat
am o problema ,masina e un vectra din 2003 si nu ajunge tensiune sa se inroseasca bujiile ,porneste mai greu dar totusi porneste,ma poate ajuta cineva,a mai patit cineva asa ceva ,va rog ajutatima...multumesc!1
Skip ads

  • marcelana

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2011

  • Mesaj Privat
salutare. mi-am luat recent un opel vectra b 2.0 dti. prima problema care a aparut a fost ca nu se tura mai mult de 2400-2500 si nu fugea mai mult de 110. am fost la mecanic si mi-a gasit furtunasele de la electrovalva egr de sub turbina inversate. mi-a curatat si turbina(se invartea numai cu cheia pinionul acela de la ea). mi-a facut tubina,am schimbat si bujiile ca erau arse sau ce aveau ele. dupa schimbarea lor nu mi se mai aprindeau in bord(ma refer la spirala aceea,semnul pt bujii),automat nici motorul nu mai pornea la rece ci numai la cald. Am dus-o iar la tester si mi-a zis k nu-mi merge deloc debitmetrul de aer,ceva de vaccum pr sub admisie nu merge la parametrii normali,senzorul de la apa sau cum s-o mai numi(are 2 pini si e langa cel care indica temperatura) si mai avea ceva dar nu ma stiu ce,parca ceva la termostat. Am schimbat debitmetrul de aer si senzorul acela de la apa.Am mers vreun km,am oprito,si cand sa o pornesc mi-a revenit inapoi la erorile de dinainte(nu tragea,becul la bujii nu se aprindea in bord si nici curent la ele nu venea).Am scos mufa de la senzorul de apa,becul la bujii se aprinde,o pot porni la rece,fuge pana la 140km/h,dar nu are putere in deal,se opreste,sunt nevoit sa ajung pana in treapta a doua,si imi sta aprins in bord rubinetul acela portocaliu,nu stiu cum se numeste.Un mecanic mi-a zis sa schimb electrovalva egr,altul mi-a zis ca ele pica f greu si mai degraba verific furtunasele de vaccum si tot circuitul lor.Mai e ceva,in mers si in realanti mi se opreste motorul dar in urmatoarea vractiune se secunda porneste,ca si cum ingenungheaza motorul.Cu cateva zile in urma am apasat brusc acceleratia si a inceput sa se opreasca de tot motorul.Am mers vreo 2km cu 140 si acum ingenungheaza doar.
Si mai am o problema,cand stau pe loc,volumul la casetofon e normal,cand maresc viteza se mareste si volumul,si atunci cand dau vol la zero(deci ar trebui sa nu se auda nimic)pe loc nu se aude dar cand maresc viteza creste si volumul,pt mine e f ciudat.
M-as bucura f mult daca va-ti putea da cu parerea,multumesc.
  • opelvectra91

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
[quote
salut! ma dau eu cu parerea Smile de EGR, am vazut ca sunt multi pe forum care au avut sau au probleme si atunci mecanicul care a spus ca pica greu nu a avut dreptate.si volumul poate ca are autoreglabil in funtie de zgomot si de aceea se mareste singur Wink

parerea mea...
  • opelvectra91

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2011

  • Mesaj Privat
mitu a scris:am o problema ,masina e un vectra din 2003 si nu ajunge tensiune sa se inroseasca bujiile ,porneste mai greu dar totusi porneste,ma poate ajuta cineva,a mai patit cineva asa ceva ,va rog ajutatima...multumesc!1


verifica sigurantele,bujiile,releul bujiilor,cabluri
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
cred ca releul bujiilor este buba ,este cel din partea dreapta a bateriei, o capsula de aluminiu dreptunghiulara,scoate-i mufa dai cu sprai de contact ,daca nu mere ,schimba-l de la dezmambrari.
  • cristisan55

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Colegii au dreptate, releu de la bujii este problema.
  • valentin_vectra

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 y 20 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2013

  • Mesaj Privat
cine imi da sa fac o proba cu un releu de bujii ,nu imi ajunge tensiune la buji.sunt din bucuresti stima
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Problema la voi nu e din releu, e din ECU ! De-aia atunci cand scoateti mufa, imediat si cupleaza releul pt ca ECU citeste -50* C cu mufa scoasa. Se poate face metoda releului cu temporizator (gasiti pe forum info) care taie semnalul de la sonda de temperatura sau resoftare.
  • valentin_vectra

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 y 20 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2013

  • Mesaj Privat
chiar nu vrea nimeni sa imi dea si mie un releu de proba?am nevoie urgenta bucuresti sector 3 zona mall vitan
  • lodias

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2013

  • Mesaj Privat
daca ai drum la ploiesti te pot ajuta eu....am un releu de proba.....
  • asaftei

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1998 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2013

  • Mesaj Privat
si eu am aceiasi problema numi ajunge curent la bujii sa le inroseasca am loat alt releu de bujii si tot nu merge am tras un fir de pe fisa de la bujii pe plus la baterie sa inroseasca bujiile adica cum se zice in popor pe direct si porneste perfect acum nu stiu oare sa fie ambele relee de bujii duse?si cel care lam cumparat de la dezmembrari e dus?sau sa am ceva care le arde?multumesc mult si poate ma ajutati si pe mn va rog mult
  • valentin_vectra

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 y 20 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Uita-te la comutatorul electric,la mine asta a fost rezolvarea
  • Aalbis

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2020

  • Mesaj Privat
Va salut colegi am si eu o problema la apelul meu nu pornesc bujiile am tot schimbat pe releie debujii dar nimic nu sta pe luni numai la temperaturi cu -2 c.
La 3GrAde nu sta defel si are o pornire greoaie.
Ce ar putea fi.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Pentru ca cineva sa incerce sa te ajute, ar trebui ca, prima data, sa il ajuti tu sa inteleaga ce problema ai.
Ce masina, ce an, ce tip exact de motor, care este problema ta si ce lucrari au fost facute la masina legate de aceasta problema.
  • Aalbis

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2020

  • Mesaj Privat
Va salut colegi am un opel asta g 2000 motorina , an 2000 .
Si problema pe care o am la el, e ca nu îmi sta pe bujiile incandescente pentru o pornire mai ușoarã și la temperaturi de 2 grade ar trebui sa stea si nu stã ce as putea sa ii fac sa stea pe buji sa porneascã mai usor.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
fa o optimizare soft pentru pornirea bujiilor si o poti combina si cu un chiptuning si primesti si ceva cai in plus (sau macar revigorarea celor morti sau adormiti)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR