- sebontz
- OP
- 143 mesaje
- din 24 Aug 2012
- Astra 2007 Z16XEP
- Bucuresti
sebontz
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2012
- Mesaj Privat
In primul rand mi-am rezervat dreptul de a incepe un topic nou pe tema asta, pentru ca nu am gasit nimic concret legat de problema mea, sau nu am stiut cum/unde sa caut.
Este vorba de o Astra Classic 2 din 2007, 1.6 benzina, Z16XEP
Am mers cu masina avand becul de la indicatorul de benzina aprins, pana in momentul in care a inceput sa clipeasca. Dupa ce a inceput sa clipeasca, am alimentat, si au inceput problemele.
Masina trage greu, si la relanti tremura puternic. Dupa ce trec de 50-60 de km/h, clipeste martorul check engine. (in rest nu se aprinde deloc)
Am facut testul cu pedalele si apare codul 0300.
Ati putea va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi?
Multumesc mult!
- vallyyy
- ****
- 1,638 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,638
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
Faulty spark plugs or wires
Faulty coil (pack)
Faulty oxygen sensor(s)
Faulty fuel injector(s)
Burned exhaust valve
Faulty catalytic converter(s)
Stuck/blocked EGR valve / passages
Faulty camshaft position sensor
Defective computer
Eu zic sa incepi cu bobina de inductie
suspended-9452- Suspendat
- 2,427 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,427
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- ionutz84
- **
- 190 mesaje
- din 07 Feb 2010
- Bucuresti
ionutz84
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2010
- Mesaj Privat
- sebontz
- OP
- 143 mesaje
- din 24 Aug 2012
- Astra 2007 Z16XEP
- Bucuresti
sebontz
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2012
- Mesaj Privat
Am suflat aer in pompa de la rezervor, si eroarea a ramas doar pe cilindrul 1.
Masina se comporta la fel - probabil pentru ca motorul merge in 3 pistoane.
@vallyyy : am verificat bobina de inductie si e in regula.
@[editat] : 100% am alimentat benzina.
@ionutz84: am alimentat de la Petrom, benzina de 95. cum se face cel mai bine curatarea? am inteles ca e nevoie de un aditiv, doar ca nu stiu exact despre ce e vorba.
Multumesc pentru raspunsuri si astept sfaturi si indicatii de la voi
- sebontz
- OP
- 143 mesaje
- din 24 Aug 2012
- Astra 2007 Z16XEP
- Bucuresti
sebontz
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2012
- Mesaj Privat
ajuta cu ceva, sau mai rau face?
mentionez ca exista un aditiv separat pentru curatarea injectoarelor, insa eu am optat pt cel pentru curatarea sistemului de alimentare cu benzina.
Merci mult!
- ionutz84
- **
- 190 mesaje
- din 07 Feb 2010
- Bucuresti
ionutz84
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2010
- Mesaj Privat
- dr_seby2000
- **
- 142 mesaje
- din 16 Jun 2009
- Bihor
dr_seby2000
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2009
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- ****
- 1,258 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,258
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
La Focus aveam si eu aceleasi simptome (ca si tine, am mers pana mai ramasese un litru de benzina in rezervor si apoi am alimentat), dupa care la relanti a inceput sa fluctueze acul turometrului, motorul era mai zgomotos, se accelera mai greu, in interior simteam trepidatiile motorului la relanti, etc.Totul porneste de la scanteia data de bujii, vezi sa nu ai distanta prea mare intre electrozi, eu cand le-am verificat aveam 1.7mm, ceea ce e enorm.La motorul tau ar trebui sa fie ieftine un set de 4 bujii Bosch sau NGK si avantajele schimbarii bujiilor sunt nenumarate.S-ar putea sa fi avut multe impuritati benzina ramasa pe fundul rezervorului si ai cam afectat de atunci aprinderea.Macar stii de unde sa incepi cu o investitie minima, daca nu-i de la bujii...iti mai ramane de verificat sonda lambda si eventual clapeta de acceleratie.
- sebontz
- OP
- 143 mesaje
- din 24 Aug 2012
- Astra 2007 Z16XEP
- Bucuresti
sebontz
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2012
- Mesaj Privat
Multumesc tuturor colegilor pentru sfaturi si indicatii!
- KingBushido
- **
- 63 mesaje
- din 23 Dec 2010
- Astra 2005 Z14XEP
- Galati
KingBushido
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Vectra sri
- ***
- 845 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Astra 2002 z20let
- Cluj-Napoca
Vectra sri
- Mesaje scrise: 845
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat
- sebontz
- OP
- 143 mesaje
- din 24 Aug 2012
- Astra 2007 Z16XEP
- Bucuresti
sebontz
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2012
- Mesaj Privat
- Vectra sri
- ***
- 845 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Astra 2002 z20let
- Cluj-Napoca
Vectra sri
- Mesaje scrise: 845
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat
- Flavius2015
- *
- 29 mesaje
- din 18 Jan 2015
- Astra 2003 Z16XE
- Bucuresti
Flavius2015
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2015
- Mesaj Privat
Variante sunt multe si parca nu prea imi vine sa le iau prin eliminare ca m-ar ajunge sa cumpar alta masina...
Care credeti ca ar putea fii cea mai plauzibila problema :
- sa incerc cu alta bobina de inductie care stiu sigur ca este ok? ... desi asta da scanteie pe fiecare bujie
- sa curat Egr si clapeta de acceleratei ? ( am masina de 3 ani si nu am umblat de loc la ea , doar schimbat ulei, filtre , distributie )
- sa fie oare de la ECU si sa ii fac o verificare ?
- am mai citit pe forum si spunea cineva ca poate fii si sonda ... dar banuiesc ca trebuie sa arate la tester daca este ok sau nu ...
- debilmetru intra in ecuatia asta ? am scos mufa si nu sa simtit nici o diferenta...
Astea sunt doar cateva din cate am vazut pe forum , si fiecare masina a avut o problema diferita dar cu aceleasi sintome ...
Orice sfat ma ajuta , chiar si acela cu bidonasul de benzina si un chibrit ... 😃
- Vectra sri
- ***
- 845 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Astra 2002 z20let
- Cluj-Napoca
Vectra sri
- Mesaje scrise: 845
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat
- Flavius2015
- *
- 29 mesaje
- din 18 Jan 2015
- Astra 2003 Z16XE
- Bucuresti
Flavius2015
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2015
- Mesaj Privat
- Vectra sri
- ***
- 845 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Astra 2002 z20let
- Cluj-Napoca
Vectra sri
- Mesaje scrise: 845
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat
- Flavius2015
- *
- 29 mesaje
- din 18 Jan 2015
- Astra 2003 Z16XE
- Bucuresti
Flavius2015
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2015
- Mesaj Privat
- Vectra sri
- ***
- 845 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Astra 2002 z20let
- Cluj-Napoca
Vectra sri
- Mesaje scrise: 845
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat