Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • valentino93sp

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salutare prieteni! Sunt nou aici deci va rog frumos luati-ma usor!
Am un Astra G Caravan 2001 ,z16se , 200.000 km
Am o problema cu ea ! Cand schimb treptele mai turate adica pe la 3000 - 3500 rmp , in momentul in care calc ambreiajul se opreste din mers dupa care porneste greu abia la a 2 - 3 cheie si asta sa tin mai mult pe automat si ajutata cu pedala de acceleratie! Specific ca : daca in momentul in care sa oprit motorul bag in viteza din mers porneste imediat iar ca sa nu se opreasca din nou cand calc ambreiajul trebuie sa mai merg circa 3-400 de metri lejer . Sad Am uitat sa mai specific si ca in momentul in care porneste , merge circa 2-3 secunde trepidand pana calc umpik acceleratia!

Va rog sfatuiti-ma ce sa fa
c !
Skip ads

  • AIin

  • Mesaje scrise: 558
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
pentru inceput,poti curata bujiile, clapeta de acceleratie dupa ce o demontezi, sa ca o cureti pe ambele parti, inclusiv "gaurica" , adica sa cureti toata clapeta si tot ce intra in ea. apoi curata egr. iar mai apoi te rogi sa fie asta. in fiecare duminica se strange OpelTeam craiova in parcare la MAT, deobicei cam pe la 15:00. daca ai drum treci si tu pe acolo, eventual vorbeste cu ei daca au careva un tester sa te ajute sa iti dea info motorului live, astfel incat sa le compari cu ce ar trebui sa fie.
  • valentino93sp

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Am inteles dar cu ce sa curat bujiile sa se curete mai bine ? cu peria de sarma ?
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,360
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
curata EGR-ul sau treci la o diagnoza. Bine ai venit pe clubopel.
  • valentino93sp

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2011

  • Mesaj Privat
multumesc frumos! o sa vad ce fac!
  • calyyn80

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2011

  • Mesaj Privat
mai intai vezi de clapeta de acceleratie,EGR,asa cum sa mai spus,iar daca nu se rezolva fa un test si vezi ce erori da,daca nu se rezolva prin curatarea celor mentionate si la tester i-ti da ,nu mai retin sigur,,,doua erori ce fac referire la clapeta de acceleratie si mai era una atunci ,si aceste eroro nu pot fi sterse este ECU,calculatorul motor,se remediaza si acesta,,,,,,,bafta
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,360
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Nu il speria Smile
  • gherasimmarian

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Problema care o descri tu poate fi de la senatorul arbore cotit , asa pateam si eu .. Pui tester si o sa iti apara eroarea
  • lucsparkless

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut, am un Z16SE, o problema asemanatoare spusa mai sus, plec cu masina, iar dupa 3-4 kilometri daca o scot pe liber motorul se opreste(inainte sa se opreasca merge sacadat masina, inainte de aceasta problema, mergeam incet cu treapta 2 si dadea in nas - sacadat), acum am aboservat ca odata ce temperatura motorul este la 90 grade nu mai face aceasta figura. EGR am schimbat acum un an, am facut si tester si nu exista nici un fel de eroare. Ma poate ajuta cineva cu un sfat, va multumesc !
  • unicul88

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2013

  • Mesaj Privat
salut...si eu cam am aceeasi problema...am tot astra g din 2002 z16se..si mi sa aprins abs dupa care simultan martor cu cheia in bord si murea motorul nu mai statea la relenti...nu mai arata cu ce viteza merg mai nic...nu stiu de la ce sa fie dupa care si-a revenit singura ap 2 min dar a facut la fel,nu stiu ce are.va rog ajutatima.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
uita-te la contactele de la bornele bateriei, verifica si punctele de masa... de la alternator si din compartimentul motor..
masoara tensiunea la bornele bateriei la relanti... trebuie sa fie peste 14V
  • gherasimmarian

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Trebuie sa faci diagnoza ! la mine sa rezolvat problema prin schimbarea senzor arbore cotit
  • unicul88

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2013

  • Mesaj Privat
salut..am rezolvat problema prin schimbare rulmentului stanga fata acel care are senzoru de abs....
  • Leonhard

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

Intalnesc aceasta problema si la mine pe acelasi tip de motor, scade turatia drastic pana cand se aprinde bordul ca luminite de pe bradul de craciun si se opreste motorul, precizez ca tot simt o vibratie si aud un zgomot ciudat cateva secunde dupa care se aprinde martorul de ABS, cum ai ajuns te rog la aceasta concluzie cu senzorul si cat te a costat toata disctractia te rog? merci anticipat.
  • Mazzzlina

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Buna seara!

Am intrat pe forum ca sa va cer ajutorul in solutionarea unei probleme care persista de 1 luna si nu-i gasesc nici o rezolvare; nu am nici timp nici bani sa o rezolv.

Dimineata cand plec spre munca motorul porneste perfect dar cand dau sa plec zici ca merge in 3 cilindri (apasand normal pe acceleratie pentru plecarea de pe loc, e necesar sa apas mai mult) Dupa ce merg 3-500m isi revine si merge normal.

Daca pornesc motorul la cald porneste mai greu si trepideaza din cand in cand.

In drumul spre munca (15km prin Bucuresti) este o sansa 50% sa smuceasca dupa care daca o scot din viteze moare motorul. (Va dati seama ca evit podurile si pasajele sa nu blochez tot Bucurestiul) Incerc sa pornesc si nu porneste decat peste 5 min normal, sau imediat cu pedala apasata unpic. Daca opresc motorul dupa ce o ajut cu acceleratia si pornesc imediat merge normal.

Am facut testul cu pedalele si-mi dadea 0400 (recirculare gaze)

Am fost la service, mi-au curatat clapeta complet si egr (curatate acum 2 ani) mi-au spus ca sunt curate si nu are cum sa fie de la ele. Foarte trist: dupa curatare am iesit din service si mi-a murit motorul in 500m.

Mentionez ca acum 2 ani am avut probleme cu opritul motorului si dupa ce am curatat egr, clapeta si am distantat ECU de motor cu saibe de clingherit nu am mai avut probleme. Acum au revenit. Sad
Am mai avut probleme cu ECU cred, statea martorul masinuta cu cheita aprins si intarzia comanda de acceleratie si nu avea putere, dar mi-a rezolvat-o un electronist.

Am incercat sa scriu cat mai mult ca sa explic problema cum trebuie.
Va rog ajutati-ma!!!!

O seara buna!
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Scoate mufa la EGR si mergi fara mufa pus - chiar daca apare erori in bord, daca merge mai bine stii raspunsul.
http://www.youtube.com/watch?v=8YRq2Xl58Oo

Pot fi multe cauze...
Poate te ajuta colegi.
  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Suspect este ECU. Daca spui ca ai mai avut probleme el s-ar putea sa fie cauza. Lipituri reci in interior. De regula aceste probleme le face cand se infierbanta compartimentul motor. Ventilarea sau departarea de galerie a ECU poate rezolva doar partial problema.
Verifica totusi bobina si bujiile.
  • Mazzzlina

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2010

  • Mesaj Privat
O sa scot mufa EGR sa vad cum se comporta, in schimb nu stiu cum as putea sa testez bobina, ca bujiile le scot si ma uit la ele.

Multumesc!
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
scoti modulu', pui bujiile, legi filetele cu sarme la masa, pui pe cineva sa dea la automat si urmaresti intensitatea scanteilor
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Din cate stiu se scoate releu de benzina....
Sau nu este asa. - sau spuneti cum este corect.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR