- Cali...nV6
- OP
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Darkness
- **
- 368 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Targu Mures, RO
Darkness
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Targu Mures, RO
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- 8IMISTIQ
- **
- 270 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2001 Z16XE
8IMISTIQ
- Mesaje scrise: 270
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
hehehhe in limbaj popular "FADE"
Cred ca mai am chiar si instalatia daca o caut bine. hmm da asa ar trebui.
Sstemul iese super super bine cu cunostinte minime de electronica.
Eu am luat schema de pe net, si tot ce am modificat la ea, a fost ca am pus doua relee pentru contact (adica sa ne respectam ce naiba -- o facusem ca atunci cand bagi cheia in contact pe primele pozitii sa se aprinda lumina in masina, iar cand pui contactul sa se stinga in fade, si invers, cand opreai motorul sa se aprinda lumina).
Singurul sacrificiu (reversibil) a fost ca a trebuit sa renunt la aprinderea luminii cand deschizi usha -- dar oricum nu isi mai avea rostul daca se aprindea cand aveai cheia in contact (discutabil oricum ).
Instalatia se face relativ usor, dar cablaraia e o problema. Eu am pozitionat-o in portbagaj, intre woofer si aripa, unde statea super fixa - dar asta a insemnat o stiva de cabluri trase prin cheder - asta nu e neaparat o problema, atat timp cat nu te sperie 12-14 cabluri in plus prin cheder. Am pus-o in portbagaj pentru ca ai sa vezi, in circuit exista si un tranzistor care se incalzeshte intr-o veselie, si pe care ti-l recomanda sa il racesti ca lumea - eu am facut o amatoritate si pe post de heatsink (radiator) i-am bagat o lingurita inconjurata de foita de aluminiu de la ciocolata -- dupa care la vro cateva zile mi s-a stricat un pc mai vechi care il aveam atunci si mi-am dat seama ca radiatorul de sub cooleru de PI sau chiar de PII mai tanar, ar fi fost ideal. Combinat cu pasta termoconductoare ar fi dus la absenta stivelor de cablu . Eu am bagat tot circuitul (cu lingurita cu tot) intr-o cutie de sigurante de la un golf II - cutie din ceva plastic super dur rezistenta la foc .
De foc mi-a fost mie frica .
Ce mai avea super marfa instalatia, era posibilatatea de a-ti regla timpul in care sa se stinga lumina (adica cat de brusc sa fie fade-ul) si totodata care sa fie lumina maxima emisa de bec (cu completarea ca IN ORICE MOMENT puteam aprinde becul in masina la orice putere vroiam eu - gen "atmosfera").
si ca sa nu te mai stresez cu povesti, poftiti :
http://www.electronic-circu...es/carsckt3.shtml
Daca esti pasionat cat de putin de electronica, poti sa faci o gramada de chestii super tari - si nu doar pt masina . Tin minte o data unu vroia sa isi faca keyless go .
Electronic rulz.
Cred ca mai am chiar si instalatia daca o caut bine. hmm da asa ar trebui.
Sstemul iese super super bine cu cunostinte minime de electronica.
Eu am luat schema de pe net, si tot ce am modificat la ea, a fost ca am pus doua relee pentru contact (adica sa ne respectam ce naiba -- o facusem ca atunci cand bagi cheia in contact pe primele pozitii sa se aprinda lumina in masina, iar cand pui contactul sa se stinga in fade, si invers, cand opreai motorul sa se aprinda lumina).
Singurul sacrificiu (reversibil) a fost ca a trebuit sa renunt la aprinderea luminii cand deschizi usha -- dar oricum nu isi mai avea rostul daca se aprindea cand aveai cheia in contact (discutabil oricum ).
Instalatia se face relativ usor, dar cablaraia e o problema. Eu am pozitionat-o in portbagaj, intre woofer si aripa, unde statea super fixa - dar asta a insemnat o stiva de cabluri trase prin cheder - asta nu e neaparat o problema, atat timp cat nu te sperie 12-14 cabluri in plus prin cheder. Am pus-o in portbagaj pentru ca ai sa vezi, in circuit exista si un tranzistor care se incalzeshte intr-o veselie, si pe care ti-l recomanda sa il racesti ca lumea - eu am facut o amatoritate si pe post de heatsink (radiator) i-am bagat o lingurita inconjurata de foita de aluminiu de la ciocolata -- dupa care la vro cateva zile mi s-a stricat un pc mai vechi care il aveam atunci si mi-am dat seama ca radiatorul de sub cooleru de PI sau chiar de PII mai tanar, ar fi fost ideal. Combinat cu pasta termoconductoare ar fi dus la absenta stivelor de cablu . Eu am bagat tot circuitul (cu lingurita cu tot) intr-o cutie de sigurante de la un golf II - cutie din ceva plastic super dur rezistenta la foc .
De foc mi-a fost mie frica .
Ce mai avea super marfa instalatia, era posibilatatea de a-ti regla timpul in care sa se stinga lumina (adica cat de brusc sa fie fade-ul) si totodata care sa fie lumina maxima emisa de bec (cu completarea ca IN ORICE MOMENT puteam aprinde becul in masina la orice putere vroiam eu - gen "atmosfera").
si ca sa nu te mai stresez cu povesti, poftiti :
http://www.electronic-circu...es/carsckt3.shtml
Daca esti pasionat cat de putin de electronica, poti sa faci o gramada de chestii super tari - si nu doar pt masina . Tin minte o data unu vroia sa isi faca keyless go .
Electronic rulz.
dotyk34
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2007
- Mesaj Privat
Salut. Am un opel astra din 2000, 1.7 DTI Hatchback model "elegance".
Am o problema cu lumina de la Km (la Km partiali/Km totali): e stinsa. lumina de la bord merge totusi si i se poate regla intensitatea. In reflexia luminii de afara se vede ca functioneaza kilometrajul, dar nu stiu ce are lumina aia... acum 6 luni s-a stins tot asa, si, dupa vreo luna s-a aprins la loc. a mai mers cateva luni si acum iarasi e stins. ce-o fi?
Am o problema cu lumina de la Km (la Km partiali/Km totali): e stinsa. lumina de la bord merge totusi si i se poate regla intensitatea. In reflexia luminii de afara se vede ca functioneaza kilometrajul, dar nu stiu ce are lumina aia... acum 6 luni s-a stins tot asa, si, dupa vreo luna s-a aprins la loc. a mai mers cateva luni si acum iarasi e stins. ce-o fi?
- varza
- **
- 202 mesaje
- din 15 Jun 2006
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
varza
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2006
- Mesaj Privat
dotyk34
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2007
- Mesaj Privat
- soulfly
- **
- 306 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Vectra 1992 c18nz
- Galati
soulfly
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- vulturul_fly
- **
- 73 mesaje
- din 28 Mar 2007
- Commodore 1979
- Bucuresti
vulturul_fly
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1979
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2007
- Mesaj Privat
exista un mic temporizator de 30 sec sau 60 sec care-ti stinge lumina de interior
este cam 3-5 euro si il vezi pe www.speedup.it
si multe altele
totul e sa intelegi putina italiana
si pt un kit complet pt calibra( spoiler fata , spate, lateral) cam pe la 660 euro il vezi pe www.pro-type.it
este cam 3-5 euro si il vezi pe www.speedup.it
si multe altele
totul e sa intelegi putina italiana
si pt un kit complet pt calibra( spoiler fata , spate, lateral) cam pe la 660 euro il vezi pe www.pro-type.it
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
Cali...nV6 a scris:Nu aveti careva o schema pentru ca lumina din interior sa se stinga ...treptat (ca si la Mertz).
Uite aici -- > https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=15648
CristianTM.
omu79
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2007
- Mesaj Privat