Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • mandoiu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2013

  • Mesaj Privat
am un astra g din "98 1.4 16 valve care nu sta la relantii si in mers intrerupe
am schimbat azi bujiile de le avea cu unele beru cu 2 electrozi dar problema nu a disparut
as incerca sa desfac egr-ul sa vad daca se schimba ceva
am mai constatat azi ca din rezervor se aude un zgomot ciudat ca si cum s-ar barbota ceva.este normal ?
Skip ads

  • T Istvan

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 1994 c18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2013

  • Mesaj Privat
am aceasi probleme , astra f 1.8 16v, am schimbat fise , buji, filtru benzina, filtru ulej, ulej, filtru aer, curea transmisie, termostatul , si face la fel , se aprinde becul engin, dupa putin timp. si eu sunt curios cum se poate repara
  • djricard0

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2012

  • Mesaj Privat
incearca sa faci testul cu agrafa foarte bun am facut si eu azi dimineata si mia dat Error 14 Coolant Temperature Sensor (CTS) (Low Voltage) acum am curatat CTS si ruleaza foarte bine
  • T Istvan

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 1994 c18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2013

  • Mesaj Privat
da am facut de mai multe ori , da o singura eroare Low Voltage la senzor lambda , Daca iau fisa de pe senzor de caldura , atunci nu se aprinde engine, nici in cazul cand motorul este tinut in turati peste 2500,
  • boteanu nicolae

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Eu am un Astra g 2001 1,4 16 v si mi se aude ca o pocnitura sub capota.Cred ca este un rateu.Prima data am crezut ca imi troncane ceva,dar am observat ca mi se intimpla numai cind masina este calda.Cind accelerez brusc,prima data da rateul apoi incepe sa -si ia demaraj masina.Oare ce poate fii?
  • djricard0

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2012

  • Mesaj Privat
T Istvan a scris:da am facut de mai multe ori , da o singura eroare Low Voltage la senzor lambda , Daca iau fisa de pe senzor de caldura , atunci nu se aprinde engine, nici in cazul cand motorul este tinut in turati peste 2500,



Schimba sonda lambada ea nu se reconditioneaza ci doar se schimba ... este consumabila si nu costa foarte mult o gasesti pe pieseauto este o interfata gen okazii nu costa mai mult de 80 lei depinde de motor
  • T Istvan

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 1994 c18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Mersi de raspuns, am citit undeva sa nu sarim din prima sa schimbam , problema poate fi alta, sonda doar arata ca ceva nu e in regula. intrebarea mea ar fi , care sunt semnele clare ca e defect sonda? se poate masura? incerca?
  • boteanu nicolae

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns,dar la mine totul esteO.K. Nu am niciun bec aprins in bord si nicio eroare.Eu ma gindeam la ceva mai usor.Ex:de curatat bobina de inductie,curatat bujii(au 3000 km.),schimbat ceva pe la alimentare,etc.
  • T Istvan

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 1994 c18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2013

  • Mesaj Privat
eu am rezolvat , am desfacut filtrul de aer , am scos filtrul, am pornit motorul si am golit 2 spreyuri de deodorant in timp ce mergea in relantiu motorul , in prima faza timp de 10 secunde se sufoca motorul , dar dupa aia a crescut turatia pana la 1500 , fara deodorant ,ce era mai inainte 900 in relantiu, la al doilea spray deja se tura si peste 2000 cand dadeam jetul, dupa ce am terminat tratamentul turatia a ramas la 1700, am readus turatia la 1500 cu surubul de la acceleratie , si mergea perfect , raspundea imediat la comezi, dar am facut greseala sa mai iau din turatie pana la 1000, si acuma cand turez se mai tureaza singuri un pic si scade turatia incet, dar readuc la 1200-1300.
nu stiu daca am facut treaba buna , sau ce reactie sa decurs, dar acuma motorul e si mai vioi dar si mai puternic , merge frumos si in relantiu , nu se mai aprinde engine, urmeaza sa mai fac testul cu agrafa , si sa ma uit la consum ce era mai inainte in jur de 12-15 litri.

astept comentariile voastre
  • boteanu nicolae

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2010

  • Mesaj Privat
De care spray ai folosit,mai precis?Si akum cum se comporta masina?
  • T Istvan

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 1994 c18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2013

  • Mesaj Privat
body spray , al nevestei, 1 era mov si 1 alb, trage mult mai finuti , nu sta pe ganduri cand pun piciorul pe pedala, abia trebuie sa ating, fata de inainte , ca de mers mergea de se rupea si atunci avand o putere de 125 cai.

idea mia venit , cand am citit undeva pe un forum de opel pe alta limba , "las ca tratez (dau o portie de) cu metanol etanol sau butanol, etc. " ma rog nu stiu despre ce vorbeau dar am tras concluzia ca trebuie sa fie un fel de gaz, ce se leaga la gura de aer si se da drumul in timpul mersului , ei eu am bagat gaz din spray Smile), adevarul e ca la curatat frumos depunerile de pe gura de aer , nu de tot dar e mult mai curat.
la consum inca nu pot spune nimic clar , dar cum am facut testul revin .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR