mandoiu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua
Am tot incercat sa gasesc ceva legat de problema mea si nu am reusit asa ca o sa scriu :
de o jumatate de an sunt proprietarul unui astra g 1.4 16 valve an '98
De vreo luna a inceput sa imi oscileze la relanti dar destul de rar ,am facut un drum de vreo 600 km si dupa a inceput sa faca mai rau dar nu numai in relanti ci si in mers lejer la vreo 80km/h se simte o intrerupere de cateva secunde care a devenit din ce in ce mai pronuntatasi nu numai la incepu mergea pana undeva la 180km/h (am facut o proba sa vad cat se duce) acum abia mai prinde 150-160 Km/h dar cu foarte multe intreruperi. am mai constatat ca intreruperile mai apar si pe viraj (asta nu stiu daca este coincidenta sau nu)
Azi ma schimbat bujiile la sfatul unui prieten care ma face mici reparatii la masini dar simtomele sunt aceleasi (am pus BERU cu 2 electrozi)
Multumesc
Am tot incercat sa gasesc ceva legat de problema mea si nu am reusit asa ca o sa scriu :
de o jumatate de an sunt proprietarul unui astra g 1.4 16 valve an '98
De vreo luna a inceput sa imi oscileze la relanti dar destul de rar ,am facut un drum de vreo 600 km si dupa a inceput sa faca mai rau dar nu numai in relanti ci si in mers lejer la vreo 80km/h se simte o intrerupere de cateva secunde care a devenit din ce in ce mai pronuntatasi nu numai la incepu mergea pana undeva la 180km/h (am facut o proba sa vad cat se duce) acum abia mai prinde 150-160 Km/h dar cu foarte multe intreruperi. am mai constatat ca intreruperile mai apar si pe viraj (asta nu stiu daca este coincidenta sau nu)
Azi ma schimbat bujiile la sfatul unui prieten care ma face mici reparatii la masini dar simtomele sunt aceleasi (am pus BERU cu 2 electrozi)
Multumesc
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
mandoiu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2013
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
mandoiu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2013
- Mesaj Privat
mandoiu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2013
- Mesaj Privat
- iulius_service
- *
- 7 mesaje
- din 19 Feb 2013
- Vectra 2009 y20dth
- Constanta
iulius_service
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2009 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2013
- Mesaj Privat
Salut, dle Mandoiu
Posibil lipsa de debit al pompei de benzina sa duca la lipsa de putere in sarcina (cauza pentru care nu depaseste 150km/h). O pompa tb sa aiba 3,5 barr, si daca nu ai mai mult de 3 la 3000 rpm, ar putea sa fie o explicatie.... La vechimea ei, lipsa de compresie este o cauza la fel de buna pentru lipsa de putere
Intreruperile insa le ai posibil de la modulul de aprindere (bobina care da scanteie la bujii). Verifica la iesirea din modul calitatea scanteilor sa fie buna si egala la fiecare iesire. Nu da erori pe tester cand e scanteia slaba, doar in faza terminala apar detonatii, cand ai mai mult de 5% rateuri.
Oscilatiile de la relanti sunt de la IAC (supapa relanti) murdara sau defecta electric (mai rar). Se masoara IAC-ul la terminalul 1-2 si 3-4 sa aiba intre 40 - 80 ohmi. Daca ii are, doar curata tija IAC si capul si e suficient
Posibil lipsa de debit al pompei de benzina sa duca la lipsa de putere in sarcina (cauza pentru care nu depaseste 150km/h). O pompa tb sa aiba 3,5 barr, si daca nu ai mai mult de 3 la 3000 rpm, ar putea sa fie o explicatie.... La vechimea ei, lipsa de compresie este o cauza la fel de buna pentru lipsa de putere
Intreruperile insa le ai posibil de la modulul de aprindere (bobina care da scanteie la bujii). Verifica la iesirea din modul calitatea scanteilor sa fie buna si egala la fiecare iesire. Nu da erori pe tester cand e scanteia slaba, doar in faza terminala apar detonatii, cand ai mai mult de 5% rateuri.
Oscilatiile de la relanti sunt de la IAC (supapa relanti) murdara sau defecta electric (mai rar). Se masoara IAC-ul la terminalul 1-2 si 3-4 sa aiba intre 40 - 80 ohmi. Daca ii are, doar curata tija IAC si capul si e suficient
mandoiu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2013
- Mesaj Privat
multumesc pentru sfaturi
as mai avea o intrebare, eu sunt instalator si vroiam sa stiu dac pot sa folosesc un manometru normal de pompa cu afisaj pana in 6 bari sau trebuie ceva anume pentru asta si unde ar trebui sa masor la iesirea din pompa direct sau la intrare in rampa de injectoare (ma gandesc ) ?
as mai avea o intrebare, eu sunt instalator si vroiam sa stiu dac pot sa folosesc un manometru normal de pompa cu afisaj pana in 6 bari sau trebuie ceva anume pentru asta si unde ar trebui sa masor la iesirea din pompa direct sau la intrare in rampa de injectoare (ma gandesc ) ?
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat