steffanos
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Tulcea
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2012
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Cu spray special de contacte electrice.
Merge si WD40
Ultima modificare făcută de StefanTolos la Dum 17 Feb, 2013 2:15 pm
Merge si WD40
Ultima modificare făcută de StefanTolos la Dum 17 Feb, 2013 2:15 pm
- razvanid
- **
- 270 mesaje
- din 17 Mar 2010
- Corsa 2002 z10xe
- Constanta
razvanid
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat
steffanos
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Tulcea
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2012
- Mesaj Privat
- razvanid
- **
- 270 mesaje
- din 17 Mar 2010
- Corsa 2002 z10xe
- Constanta
razvanid
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat
de nebun =))) si ce ai patit tu la service am facut si eu azi cand am schimbat filtrul )))deci se intampla des faza cu uleiul pe mufa la sonda ))
Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos
17-Feb-13 3:50:03 PM
Ultima modificare făcută de razvanid la Dum 17 Feb, 2013 2:58 pm
razvanid a scris:Astazi - 02:57 pm
am vrut sa schimb si catalizatorul si sa pun sonde noi dar sa ivit o problema cu catalizatorul nou si pana remediez problema merg cu ala vechi dar am apucat so schimb pe aia de pe teava de esapament si am lasato Smile)
am vrut sa schimb si catalizatorul si sa pun sonde noi dar sa ivit o problema cu catalizatorul nou si pana remediez problema merg cu ala vechi dar am apucat so schimb pe aia de pe teava de esapament si am lasato Smile)
Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos
17-Feb-13 3:50:03 PM
Ultima modificare făcută de razvanid la Dum 17 Feb, 2013 2:58 pm
- negociator
- **
- 300 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Corsa 2006 Z12 XEP
- Bucuresti
negociator
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
Am Corsa C, fabricatie 2006, motor Z12XEP, circa 85.000 de kilometri. Am avut o veche problema cu sonda lambda nr. 1 (inainte de catalizator). De cativa ani, aveam montata pe masina o sonda cu mufa lipita cu letconul (sonda o cumparasem fara mufa si lipisem o mufa de la alta sonda). Cu sonda asta, becul "motoras" era aprins aproape permanent, dar masina mergea foarte bine. Cu metoda pedalelor, imi spunea codul de eroare 0135. In sfarsit, acum zece zile, am facut un efort financiar si am cumparat o sonda lambda noua, cu tot cu mufa, ca sa nu mai am probleme cu lipirea mufei. Sonda noua este Bosch, cod 0258006501. Mi-am inlocuit singur sonda lambda. Pe timpul inlocuirii sondei, am scos si borna "-" de la baterie. Borna a fost scoasa circa doua ore. Dupa ce am montat sonda noua si am conectat din nou bateria, am observat ca becul motoras din bord s-a stins. Totusi, cu metoda pedalelor am remarcat ca acel cod de eroare era in continuare prezent (ramasese memorat, desi am scos borna de la baterie). Dupa circa 50 de kilometri de la inlocuirea sondei, spre disperarea mea, becul motoras mi s-a aprins din nou, si imi lumineaza continuu, ca si inainte de inlocuirea sondei. Cum scap de eroarea asta? Ar mai fi un detaliu foarte interesant. Dupa ce am schimbat sonda, in intervalul de timp foarte scurt cat becul a fost stins, motorul parca nu mai avea putere - mi s-a intamplat de cateva ori sa accelerez, dar turatia ramanea undeva pe la 2000 de ture si refuza sa creasca. In schimb, dupa ce mi s-a reaprins becul de la sonda lambda, problema asta nu a mai reaparut... Deci ce am de facut, pentru a mi se stinge becul motoras?
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- negociator
- **
- 300 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Corsa 2006 Z12 XEP
- Bucuresti
negociator
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
Am becul motoras ("check engine") aprins continuu, iar cu metoda pedalelor imi da codul de eroare 0135 (acelasi cod pe care mi-l dadea si inainte de inlocuirea sondei lambda). Precizez ca, la inlocuirea sondei, n-am curatat contactele din mufa cu spray de contacte, pentru ca n-am avut un asemenea spray. Oare din cauza contactelor murdare sa am probleme?
- albertyyyyy
- **
- 83 mesaje
- din 21 Jan 2009
- Corsa 2001 1l
- Bucuresti
albertyyyyy
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 1l
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2009
- Mesaj Privat
Buna seara,
Rog un raspuns la urmatoarea problema.Detin un Opel Corsa C an 2001 Z10XE. Am urmatoarele coduri de erroare:P0340 / P0136 / P0141 / P0170. P0340 indica senzorul ax cu came, pe care l-am inlocuit si nimic, ca am avut motorul desfacut si nu s-a pus la punct pozitia la axul cu came.Restul errorilor imi indica erroare de la sonda Lambda. Azi in servis am aflat ca a cazut pompa de benzina.Am tot citit si am gasit un caz asemanator, a fost picata pompa de benzina si errorile indicau tot senzorul lambda. Masina merge de multa vreme cam smucita, la pornire se balbaie uneori da sa moara. E posibil sa nu aibe legatura cu senzorul lambda si sa fie doar pompa de benzina. Maine dim ar trebuii sa platesc un senzor lambda SH si nu as vrea sa-l platesc degeaba. A mai patit cineva ceva asemanator ?
Multumesc frumos,
Rog un raspuns la urmatoarea problema.Detin un Opel Corsa C an 2001 Z10XE. Am urmatoarele coduri de erroare:P0340 / P0136 / P0141 / P0170. P0340 indica senzorul ax cu came, pe care l-am inlocuit si nimic, ca am avut motorul desfacut si nu s-a pus la punct pozitia la axul cu came.Restul errorilor imi indica erroare de la sonda Lambda. Azi in servis am aflat ca a cazut pompa de benzina.Am tot citit si am gasit un caz asemanator, a fost picata pompa de benzina si errorile indicau tot senzorul lambda. Masina merge de multa vreme cam smucita, la pornire se balbaie uneori da sa moara. E posibil sa nu aibe legatura cu senzorul lambda si sa fie doar pompa de benzina. Maine dim ar trebuii sa platesc un senzor lambda SH si nu as vrea sa-l platesc degeaba. A mai patit cineva ceva asemanator ?
Multumesc frumos,
- albertyyyyy
- **
- 83 mesaje
- din 21 Jan 2009
- Corsa 2001 1l
- Bucuresti
albertyyyyy
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 1l
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2009
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- albertyyyyy
- **
- 83 mesaje
- din 21 Jan 2009
- Corsa 2001 1l
- Bucuresti
albertyyyyy
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 1l
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2009
- Mesaj Privat
- albertyyyyy
- **
- 83 mesaje
- din 21 Jan 2009
- Corsa 2001 1l
- Bucuresti
albertyyyyy
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 1l
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2009
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Revin cu ce am mai facut:
Am fost dimineata la un dezmebrari am gasit doar o pompa benzina de Opel Corsa B, am luat doar pompa am testat-o la abterie merge bine cea veche nu invurtea deloc.Dupa montare am resuit sa pornim masina, dar nu urca in ture mai mult de 2000 de ture, dc scoti debitmetru urca la 5000.Motorul porneste ok dar dupa 2-3 secunde incepe sa se inece si moare.Am test de cateva ori si la fel se ineaca.Cel de la servis a zis ca pompa de corsa B este mai slaba decat Corsa C.Aveti idee cati bari scoate o pompa de benzina pe Corsa B, Corsa C stiu ca trebuie sa aibe intre 3,8 -4,2 bari.Zic sa nu fie altceva. Ce sfat imi puteti da sa reusesc sa scot odata masina din servis.
A si eroare in bord mi-a ramas Check Engine, zice ca nu a bagat-o pe tester inca si..
Sonda lambda inca nu am schimbat-o, ca oricum am inteles ca motoru treb sa merga ok , ca ea intra in functiune cand e motroul cald.
Multumesc,
Revin cu ce am mai facut:
Am fost dimineata la un dezmebrari am gasit doar o pompa benzina de Opel Corsa B, am luat doar pompa am testat-o la abterie merge bine cea veche nu invurtea deloc.Dupa montare am resuit sa pornim masina, dar nu urca in ture mai mult de 2000 de ture, dc scoti debitmetru urca la 5000.Motorul porneste ok dar dupa 2-3 secunde incepe sa se inece si moare.Am test de cateva ori si la fel se ineaca.Cel de la servis a zis ca pompa de corsa B este mai slaba decat Corsa C.Aveti idee cati bari scoate o pompa de benzina pe Corsa B, Corsa C stiu ca trebuie sa aibe intre 3,8 -4,2 bari.Zic sa nu fie altceva. Ce sfat imi puteti da sa reusesc sa scot odata masina din servis.
A si eroare in bord mi-a ramas Check Engine, zice ca nu a bagat-o pe tester inca si..
Sonda lambda inca nu am schimbat-o, ca oricum am inteles ca motoru treb sa merga ok , ca ea intra in functiune cand e motroul cald.
Multumesc,
dsorescu
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2013
- Mesaj Privat
Salut! De cateva zile sunt in posesia unui Opel Corsa C GSI Z14XEP. Atunci cand am cumparat-o, mi s-a spus si aratat ca are un martor aprins in bord (check engine) si ca e de la o sonda lambda, dar ca asta nu afecteaza cu nimic consumul sau performantele.
Omul mi-a zis ca a montat pe masina asa: racord flexibil evacuare nou, toba intermediara noua, traseu complet cap coada Inox 63 finala Japan style Inox si ca nu mai merge corect sonda lambda de la catalizator , sau ceva de genu. Acum vreo saptamana, un prieten mi-a citit doua coduri de eroare cu pedalele de acceleratie si frana: 0135 si 0136. Trebuie sa merg sa fac o verificare cu tester? Imi afecteaza consumul si performantele aceste erori?
Multumesc anticipat!
Omul mi-a zis ca a montat pe masina asa: racord flexibil evacuare nou, toba intermediara noua, traseu complet cap coada Inox 63 finala Japan style Inox si ca nu mai merge corect sonda lambda de la catalizator , sau ceva de genu. Acum vreo saptamana, un prieten mi-a citit doua coduri de eroare cu pedalele de acceleratie si frana: 0135 si 0136. Trebuie sa merg sa fac o verificare cu tester? Imi afecteaza consumul si performantele aceste erori?
Multumesc anticipat!
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
P0136 O2 Sensor Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 2) C-32
P0136 O2 Sensor 2 Circuit Voltage Low C-32
P0136 O2 Sensor 2 Open Circuit C-32
P0135 - O2 Sensor
Sper ca ti-a scazut vreo 200 de euro din pret. Da, iti afecteaza consumul si merita pus doar original sau Bosch, restul sunt degeaba.
Trebuie urcata pe elevator si vazut ce-i cu a 2-a sonda.
P0136 O2 Sensor 2 Circuit Voltage Low C-32
P0136 O2 Sensor 2 Open Circuit C-32
P0135 - O2 Sensor
Sper ca ti-a scazut vreo 200 de euro din pret. Da, iti afecteaza consumul si merita pus doar original sau Bosch, restul sunt degeaba.
Trebuie urcata pe elevator si vazut ce-i cu a 2-a sonda.
dsorescu
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2013
- Mesaj Privat
dsorescu
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2013
- Mesaj Privat
Adaug si un filmulet cu oscilatiile turometrului la relanti:
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
Din cate am mai citit aici pe forum (https://www.clubopel.com,/viewtopic.php?p=526577), e posibil sa fie distributia montata aiurea.
P.S. Stie cineva un service/mecanic in Bucuresti unde se poate constata ca lumea problema?
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
Din cate am mai citit aici pe forum (https://www.clubopel.com,/viewtopic.php?p=526577), e posibil sa fie distributia montata aiurea.
P.S. Stie cineva un service/mecanic in Bucuresti unde se poate constata ca lumea problema?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
odo13tz
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vrancea
- Masina: Corsa 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2012
- Mesaj Privat
Salut.
Am o corsa din '96, motor c12nz. Masina merge si se comporta grozav, in schimb am o problema cu consumul. Consuma si pana acum, dar in parametri normali (am cauciucuri mai late, filtru sport, evacuare sport).
In ultima vreme consuma peste 12%...extern. Am facut un test cu un prieten care banuia ca ar fi sonda lambda dupa cum urmeaza (nu avea osciloscop si nici multimetru - l-am facut "babeste"): am scos sonda lambda si am pornit masina - nici un bec nu s-a aprins iar motorul torcea ca o pisicuta, foarte ritmat si rotund.
Martorul functioneaza (se aprinde la contact) si stiu ca se aprinde pentru ca am avut un furtun de vacuum rupt si s-a aprins si atunci.
Am fost la mai multi "specialisti" si toti ridica din umeri, orasul meu este plin de mecanici "priceputi".
Imi puteti spune va rog ce ar putea sa aiba, sau pe unde sa ma uit (am inceput sa bag mai multi bani in scule si sa trec mai rar pe la mecanici - asa ca nu mi-e frica sa-mi prind timpanele )?
Cu respect,
Robert
Am o corsa din '96, motor c12nz. Masina merge si se comporta grozav, in schimb am o problema cu consumul. Consuma si pana acum, dar in parametri normali (am cauciucuri mai late, filtru sport, evacuare sport).
In ultima vreme consuma peste 12%...extern. Am facut un test cu un prieten care banuia ca ar fi sonda lambda dupa cum urmeaza (nu avea osciloscop si nici multimetru - l-am facut "babeste"): am scos sonda lambda si am pornit masina - nici un bec nu s-a aprins iar motorul torcea ca o pisicuta, foarte ritmat si rotund.
Martorul functioneaza (se aprinde la contact) si stiu ca se aprinde pentru ca am avut un furtun de vacuum rupt si s-a aprins si atunci.
Am fost la mai multi "specialisti" si toti ridica din umeri, orasul meu este plin de mecanici "priceputi".
Imi puteti spune va rog ce ar putea sa aiba, sau pe unde sa ma uit (am inceput sa bag mai multi bani in scule si sa trec mai rar pe la mecanici - asa ca nu mi-e frica sa-mi prind timpanele )?
Cu respect,
Robert
- ciprianfarcus
- *
- 8 mesaje
- din 18 Nov 2013
- Corsa 2002 z10XE
- Arges
ciprianfarcus
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2002 z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2013
- Mesaj Privat