- nicunicu
- ****
- 2,593 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,593
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
la masina din avatar chiar functioneaza,am geamuri uscate,doar la luneta mai dau drumu pana se incalzeste putin in masina,apoi opresc curentu pe luneta
- URAGAN
- ****
- 2,811 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Vectra 2001 Y20DTH
- Iasi
URAGAN
- Mesaje scrise: 2,811
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- andrei borbely
- **
- 117 mesaje
- din 25 Mar 2009
- Astra 2010 xer
- Caras-Severin
andrei borbely
- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2010 xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2009
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,309 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,309
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Ti-au explicat colegii,este un fenomen natural.Aerul patrunde in habitaclu cu un grad de umiditate mai ridicat in timpul ploilor/ceata,mai ales ca urci in masina cu incaltarile ude,respiratia ocupantilor,etc...,nivelul de umiditate din aer creste,apa in suspensie condenseaza cand intalneste suprafata rece a sticlei si-ti produce efectul de aburire.Fizica fir-ar mama ei!Pai?Singura solutie ,indepartarea cauzelor si a celor ce favorizeaza fenomenul.Folosirea AC-ului ar "usca" aerul indus,tot cu ajutorul "fizicii".Apa in suspensie condenseaza pe vaporizator si-ti curge sub masina,aerul intra in habitaclu uscat.Setarea temperaturii aerului indus la o valoare mai mare,ar usca mai repede interiorul habitaclului,presurile ale pe care le ai ude de exemplu.Nu vorbesc prostii!Habitaclul nu este ermetizat.Iti intra aerul prin filtrul de polen,si-ti iese prin "branhii"/evacuare ,toate masinile le au.Pe recirculare,flapsul din spatele filtrului de polen se inchide,aspiratia facandu-se de sub bord.Exact unde ai umiditatea cea mai crescuta.Chiar si pe circuit exterior insa,mai ramane si acea aspiratie surplus.Geamurile deschise doar egaleaza temperatura interioara cu cea exterioara si elimina efectul de condens in contact cu sticla rece,dar este doar o solutie rapida,de moment.Putem polemiza asa pagini intregi... Deci!Filtrul polen schimbat periodic ori cand se crede necesar,folosirea AC-ului ,combinat cu incalzirea daca este necesar(nu se intampla nimic rau nici cu vaporizatorul,nici cu compresorul,n-au nici o treaba,cu exceptia cresterii consumului specific de carburant...),directionarea aerului dinspre flapsurile consolei centrale spre luneta,usor ridicat spre plafon.Verifica si chederele,etanseitatea portierelor in zona geamurilor,drenele.Apa poate patrunde in interior,ori retinuta in portiere,crescand astfel gradul de umiditate in habitaclu.Nu trebuie sa fie cine stie ce,dar ,banuiesc ai urcat iarna in masina,si dupa ce ai inchis portiera,chiar si dupa un minut,geamurile au inceput sa se abureasca.Aha!A fost deajuns umiditatea din respiratie sa condenseze pe geamurile reci!
Te mai asteptam ...in vizita!