Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 697
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Se potriveste filtru capsulat de la MANN.
Cod WK 820/1.
Eu sunt la al treilea schimb si merge perfect acest filtru.
Skip ads

  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Stii care e problema cu filtrul asta? Are 2 diametre diferite de intrare si iesire.
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 697
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Daca tu imi spui ca filtrul asta cauzeaza probleme atunci argumenteaza temeinic.
Banuiesc ca nu trebuie sa-ti mai spun ca motoarele y20dth si y22dtr au tevile de intrare si iesire din filtru cu diametrul de 10mm si un filtru capsulat cu ambele intrari de 10mm nu vei gasi.
Asa ca data viitoare da-ne un sfat bun in legatura cu filtrul capsulat.
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
in filtru ai 2 tevi. una de 8, una de 10. conductele de la motorina ce diametru au? cu siguranta au ambele acelasi diametru. cum ai reusit sa conectezi filtrul atat de bine ? asta este problema de care vorbesc. filtrul nu cred ca are vreo problema pentru ca si eu folosesc un model asemanator numai ca are ambele conducte cu acelasi diametru.
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 697
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Ti-am explicat mai sus ce diametru au tevile care intra in filtru.
Diferenta de diametre ale filtrului recomandat de mine nu cauzeaza nici o problema alimentarii.
Daca tu vei gasi filtru capsulat simplu cu ambele tevi intrare-iesire cu diametru de 10 mm atunci anunta-ne si pe noi.
Eu unul nu am gasit.
Filtrul am reusit sa-l conectez cumparand furtun de compustibil de 10mm si 2 coliere mici.
Iti multumesc.
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
perfect. e bine ca ai reusit sa gasesti un furtun destul de maleabil si rezistent pentru a se mula pe perfect pe teava de 8. are si surub ee decantare? daca are, il folosesti intre schimburi sau nu?
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 697
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Surubul nu-l folosesc intre schimburi.
Rectific ce am spus mai sus.
Am folosit 4 coliere mici si neaparat furtunul de compustibil sa fie cu impaslatura de bumbac pe interior ca sa nu se cuteze si sa reziste la presiunea de absorbtie a pompei.
  • maxro

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1993 opel 17DR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salutare, am si eu un astra F din 93, motor Isuzu 1.7 TD, si am o problema la pornire in zilele mai reci, porneste forte greu, ca si sintome parca nu are compresie, invirte motoru acesta fara sa opuna un minim de rezistenta, m-ar outea ajuta cineva cu un sfat? E posibil sa fie parte de compresie?
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 697
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Maxro ai postat unde nu trebuie.
Aici se discuta despre Y20DTH- pornire grea sau deloc.
  • cosminbirla

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
fratilor salvati-ma.Am cumparat un opel vectra caravan 2002,y20 dth acum 10 zile.Toate bune si frumoase pana ieri cand abia a pornit dupa 30-40 secunde de dat la automat.A pornit intr-un final cu putin fum alb si surpriza in mers...a inceput sa se ingatuie exact ca si cand nu s-ar alimenta cum trebuie.nu am schimbat nimic la masina,asa ca astept sfaturi.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
alimenteaza separat dintr-un bidon si vezi cum porneste. Cred ca se dezamoseaza instalatia.
  • cosminbirla

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Am gasit buba azi pe seara si maine sunt de serviciu.Deci n-am cum sa o fac decat marti cand vin .problema era de la sorbul din rezervor.era infundat si tot rezervorul infect(ma asteptam sa gasesc altceva acolo cum ar fi o pompa ,dar nu e). Pentru marti mi-am anulat toate treburile si sper sa si reusesc sa-l dau jos sa-l curat,sa suflu toata instalatia de alimentare(tur-retur).Ma gandesc ca poate ma puteti ajuta repede cu un sfat despre rezervor(cum se scoate mai usor).multumesc anticipat.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu ai de ce sa dai rezervorul jos
se poate curata pe la gura de vizitare.
  • Stig

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Nu ai pompa in rezervor, e doar sorbul. Poti scoate sita si o poti curata cu o perie cu benzina, apoi cu jet puternic de apa.
Schimba si filtrul de motorina.
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 697
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Vin in completarea celor care au probleme cu dezamorsarea pe la capacul filtrului original de motorina.
Dupa cum s-a discutat aici si din experienta proprie am gasit urmatoarele variante de filtre capsulate:

1. (este cel folosit de mine de 3 schimburi incoace) Filtru MANN cod WK 820/1 cu dimensiunile de intrare de 10 mm si iesire de 8mm, inaltimea de 100 mm si diametrul exterior de 86 mm- filtrul este pentru Mercedes 320 CDI
-acesta merge foarte bine pe masina mea y22dtr

2. Filtru capsulat PURFLUX cod CS499 cu dimensiunile de intrare de 10 mm si iesire de 8,5 mm, inaltimea de 118 mm si diametrul exterior de 87 mm- filtrul este pentru Mercedes 270 CDI
-personal acest tip de filtru nu l-am testat si ar fi bine sa testam sau colegii care au probleme sa testeze acest filtru si sa ne spuna parerea lor

3. Filtru capsulat PURFLUX cod FCS784 cu dimensiunile de intrare de 8 mm si iesire de 10 mm, inaltimea de 119 mm si diametrul exterior de 86 mm- filtrul este pentru Mercedes 420 CDI
-personal acest tip de filtru nu l-am testat si ar fi bine sa testam sau colegii care au probleme sa testeze acest filtru si sa ne spuna parerea lor

Daca v-au fost utile informatiile mele atunci eu sunt multumit.
  • piticro7591

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2009

  • Mesaj Privat
am scris ceva mai tarziu ca am probleme cu pornirea,mai exact dezamorsare ,intr-un final am ajuns la pompa de injectie si am trimis-o la bucuresti unde mi-au gasit pistonul de presiune ,senzorul de presiune si au schimbat si garniturile ,bune si frumoase,nu spun cat ma costat reparatia ei ,acum porneste ,dar tot asa greoi si cu fum mult la pornire ,nu stiu ce ar putea sa fie ,am sa vad daca nu-mi consuma si ulei ,desi circul mult prin oras .
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Problema dezamorsarii se rezolva cu 450 lei (sau cu 900 de lei daca e nevoie sa demontezi pompa de pe masina).
Nu este nevoie sa inlocuiesti nici un pistonas,supapa sau senzor.
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
si e secreta operatiunea din cate inteleg. o intrebare am si eu la tine ca tot aud cuvinte de lauda iar eu ma invart prin ploiesti la sfarsit de saptamana. am un 20dth si la fiecare pornire dimineata scoate un fum alb. fumul nu continua sa iasa dupa pornire ci doar in momentul pornirii si atat. de la ce ar putea fi?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Au fost multe discutii legate de fum alb la pornire....
Cateva cauze ar fii:
semeringuri supape uzate, pistonas avans care nu lucreaza pe toata cursa (avans incorect),etc.
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
am inteles. acum ceva timp facea lucrul asta cand se dezamorsa pompa, dar nu foarte mult. dupa ce am rezolvato cu dezamorsatu nu mai scotea, acum vad ca a inceput iar.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR