ANJ
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2012
- Mesaj Privat
- Hades
- **
- 200 mesaje
- din 08 Feb 2011
- Vectra 1999 X20XEV
- Bucuresti
Hades
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2011
- Mesaj Privat
ANJ
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salut,
Merci mult pentru raspuns si acum o alta intrebare .
Din cate stiu eu motorul are vibratii si se misca. teava ne fiind flexibila nu apar probleme ?
Furtul in cauza am vazut ca este foarte gros in carne si are o insertie ceea ce ma face sa cred ca trebuie sa fie rezistent la vibratii si temperaturi.
merci .
Merci mult pentru raspuns si acum o alta intrebare .
Din cate stiu eu motorul are vibratii si se misca. teava ne fiind flexibila nu apar probleme ?
Furtul in cauza am vazut ca este foarte gros in carne si are o insertie ceea ce ma face sa cred ca trebuie sa fie rezistent la vibratii si temperaturi.
merci .
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
ANJ
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salut,
La frontera sport nu e asa calicatura .
E un furtun destul de scurt cu un cap indoit la 90 grade .
cand am luat masina acel furtun era deja dat cu banda adeziva, am incercat sa il desfac sa il vulcanizez putin si unde am dezlipit s-a dezlipit cauciucul si a ramas doar membrana.
acum este lipit cu banda adeziva rezistenta la temperaturi si umezeala dar totusi mai trage si aer fals.
o sa mai caut si sper sa reusesc sa adaptez ceva facut special pentru asa ceva.
Multumesc mult pentru sfaturi.
Alin.
La frontera sport nu e asa calicatura .
E un furtun destul de scurt cu un cap indoit la 90 grade .
cand am luat masina acel furtun era deja dat cu banda adeziva, am incercat sa il desfac sa il vulcanizez putin si unde am dezlipit s-a dezlipit cauciucul si a ramas doar membrana.
acum este lipit cu banda adeziva rezistenta la temperaturi si umezeala dar totusi mai trage si aer fals.
o sa mai caut si sper sa reusesc sa adaptez ceva facut special pentru asa ceva.
Multumesc mult pentru sfaturi.
Alin.
- Hades
- **
- 200 mesaje
- din 08 Feb 2011
- Vectra 1999 X20XEV
- Bucuresti
Hades
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2011
- Mesaj Privat
ANJ
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2012
- Mesaj Privat
- bozo
- **
- 128 mesaje
- din 20 Nov 2012
- Frontera 1996 x20se
- Bucuresti
bozo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2012
- Mesaj Privat
Eu am facut traseu la admisie din teava de canalizare de 75 si coturi + filtru sport cu carcasa. Mai trebuie sa ii mai pun un filtru, unul singur pare cam mic, iar traseul are deja loc pentru al doilea filtru, unde momentan se afla un capac.
Furtunul original avea multe crapaturi, iar bandajarea nu e o solutie pe termen lung. Unele crapaturi erau insesizabile, le-am vazut cand am dat furtunul jos si l-am curbat. Erau crapaturi se de 2 cm...
O sa pun poze cand ii pun si celalalt filtru.
Furtunul original avea multe crapaturi, iar bandajarea nu e o solutie pe termen lung. Unele crapaturi erau insesizabile, le-am vazut cand am dat furtunul jos si l-am curbat. Erau crapaturi se de 2 cm...
O sa pun poze cand ii pun si celalalt filtru.
areuca
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Frontera 1995 Sport c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2013
- Mesaj Privat
Ieri am patit sa imi iasa furtunul din filtru, s-a slabit colierul. Masina e de 2 litri benzina, insa eu eram pe gaz. S-a auzit un pocnet puternic in toba si mi s-a oprit motorul. Nu am stiut ce s-o fi rupt la masina !? Am oprit, am trecut pe benzina, masina a pornit si motorul mergea ok, doar ca era aprins in bord simbolul de la motor. Am mers asa cu ea pana unde am putut sa-i desfac capota; acolo am incercat sa o trec pe gaz, cu motorul pornit, dar cum comutam gazul cum murea motorul. Am desfacut capota, am vazut furtunul iesit, l-am repozitionat, am pornit masina si brici, si pe benzina fara simbolul de motor aprins, si pe gaz dar cu simbolul de motor aprins. Am inteles ca pe gaz e normal sa indice probleme la motor, ca taie injectia. O fi asa sau nu, nu ma pricep.
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
- bozo
- **
- 128 mesaje
- din 20 Nov 2012
- Frontera 1996 x20se
- Bucuresti
bozo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2012
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat