Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • djkhan77

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti - Fundeni
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Salut!
Am un motor c20xe facut cap-coada (garnituri schimbate, linie ok... totul tzipla...)
Problema este ca desi am ulei (10w-40) pana la nivelul corespunzator, imi bat tachetzii intr-o veselie. Am zis ca daca sunt hidraulici ar trebui sa se lase, dar dupa aprox 500 km tot la fel fac... si bataia este destul de zgomotoasa.
Avetzi idee ce as putea face? La ce as putea sa ma uit?
Multumesc mult!
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Data viitoare pune ulei 0W30 Wink
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
s.


Ultima modificare făcută de arthurro la Joi 03 Mar, 2005 6:52 pm
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
si eu aveam aceeasi problema
schimba-i pe toti(2mil bucata), asca in caz ca nu stii care sunt aia de bat(si cu sigurantza nu stii).
s-ar mai putea sa fie blocati.desfa-i si curata-i(piciorusul din interior, care este de fapt o supapa, se scoate lovint tachetul de o blana)
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
p.s. daca tachetii au zgarieturi pe margine, atunci schimba-i
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
din pacate si au am aceasta problema ciudat este ca sunt toti deblocati, insa prefer sa-mi pun motor turbo cu tot cu anexe la cat costa toti cei 16 tacheti (1000 USD)
  • horheus

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
te-ai gandit la o problema de reglaj? Nu stiu daca tachetii pot fi reglati, dar ma gandesc la cureaua de distributie... ai schimbat-o? a fost pusa bine la semn(e)?
  • djkhan77

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti - Fundeni
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2005

  • Mesaj Privat
horheus Tachetzii nu pot fi reglatzi pt ca sunt hidraulici... Cureaua de distributzie a fost schimbata si pusa la punct OK (trasa pe semne TOT)
Daca sunt dushi tachetzii, la 2 mil bucata imi iau alt motor (vb lu roBERT)
sorin666 ulei 0w - 30 ma falimenteaza si e PREA subtzire... imi ramane becu la ulei aprins TOT timpul... o sa incerc Motul 300v poate nu mai bat...

Am vb cu un prieten care mia zis ca nu-mi bat tachetzii si ca imi bate avansul din cauza compresiei mari... 18.5 la manometru
... si ca in curand va trebui sa-mi schimb pistoanele ptr ca se vor topi Razz
Poate sa fie avansul... nu de alta da parca se rupe motorul... aahh inca ceva pe motor rece nu bate nik (vreo 5-10 min)

Merci baietzi!
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Asta este cea mai tare /2005 raport de compresie 18 la c20xe Smile
Motronic-ul 2.5 controleaza segvential aprinderea, nu are reglaj mecanic. adicatelea nu "tacane" avansul ca al dacie. Stiu despre un defect similar(batai cand este motorul cald) la o masina tot in 16V care avea o axa cu came fisurata...
  • djkhan77

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti - Fundeni
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2005

  • Mesaj Privat
jajaj
roBOERT ... nu eshti singuru care nu crede compresia... dar gandeshtete ca intre punctul de maxim superior al pistonului si supapa nu incape nici lera de 0.5... cat despre bataie... nu stiu... eu din acest motiv va intreb...
Numai bine!
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
djkhan77 a scris:jajaj
roBOERT ... nu eshti singuru care nu crede compresia... dar gandeshtete ca intre punctul de maxim superior al pistonului si supapa nu incape nici lera de 0.5... cat despre bataie... nu stiu... eu din acest motiv va intreb...
Numai bine!

*
Nici eu nu cred... Wink pune ceva solutie din aia in benzina care arde calamina din camera de ardere Exclamation
Iar de facut motorul bucati, eu m-asi gandi de MULTE MULTE ori pana sa o fac, caci sau o face cineva care se pricepe si e scump, sau o faci singur si iti mai raman piese pentru o motoreta dupa ce ai terminat de remontat... Wink
  • djkhan77

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti - Fundeni
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2005

  • Mesaj Privat
dar dak pun benzina cu cifra octanica ridicata (gen OMV 100 etc) sau/si acetona pura in rezervor??? crezi ca o sa mearga...?
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
presiunea de 18 bari de la manometru NU este acelasi lucru cu raportul de compresie!
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
djkhan77 a scris:dar dak pun benzina cu cifra octanica ridicata (gen OMV 100 etc) sau/si acetona pura in rezervor??? crezi ca o sa mearga...?

*
Pune un produs special si nu incerca sa faci inovatii daca nu doresti sa faci o reparatie capitala... Ai mai putea pune camfor (de la farmacie) 2 g/litru de banzina (cand ai rezervorul aproape gol, pui 5 litri) dar nu ma intreba de unde il iei...
Oricum super-benzina de la OMV nu va rezolva nimic...
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
benzina aia e super buna. numai din aia am folosit +100 cum am schimbat de la rompetrol merge k kuru. sub 1800 de ture nu e in stare sa mearga da sa moara. u cea de la omw mergeam si la 1500 fara sa se ingane
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
radu a scris:presiunea de 18 bari de la manometru NU este acelasi lucru cu raportul de compresie!

Rog, detalizaza
  • horheus

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
raportul de compresie este raportul intre volumul cilidrului cu pistonul aflat la PMI (punct mort inferior) si volumul cilindrului cu pistonul aflat la PMS (punct mort superior). daca volumul de la numitor scade -> raportul de compresie creste. acest lucru se poate realiza prin montarea unei garnituri de chiuloasa mai subtiri, din cate stiu eu.

Rog confirmati.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
La motorul vechi, 1.8i C18NZ (parca) pe manometru cilindrii tineau pretiune cam de 8 - 8.5 atmosfere, si motorul era perfect. 18 la tine mi se pare cam mult totusi.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Conform topicului https://www.clubopel.com/vie...t=188&start=0 raportul de compresie la un motor c20xe ar trebui sa fie de 10-11,5 la 1. Cred ca eroarea consta in comparatia dintre aceste cifre si ce a masurat autorul post-ului adica 18 bar.
@Radu in consecinta, cat ar fi trebuit sa masoare sonda de presiune in bar?
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
@robert sincer nu stiu, depinde de la motor la altul, de la o stare a segmentilor la alta etc.De obicei valoarea este standardizata si se gaseste in cataloagele de specialitate.
din cate stiu eu, raportul de compresie se afla astfel:
In primul rand trebuie sa aflii volumul camerei de ardere al chiulasei ( il gasesti in specificatiile tehnice ale motorului.
Masori grosimea garnituri de chiulasa ( de regula 1.5-2 mm) masori diametrul interior al inelului care vine pe cilindru, si face volumul. Pi*r*r*h (formula de scoala generala). Acela este volumul creeat de garnitura de chiulasa.
Acest volum se aduna cu volumul camerei de ardere al chiulasei, si se obtine volumul total al camerei de ardere.
Imparti cilindreea totala la 4, si aflii cilindreea unui cilindru.
Apoi se face raportul : cilindreea unui piston/volum total camera de ardere.
In asa fel se obtine raportul ce comprimare ( pe care multi il confunda cu compresia, total gresit)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR