RAN
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
Va salut cu o problema: masina mea a picat ITP-ul (NCT-ul ca sunt in Irlanda) cu valori marite pentru emisiile de CO
Low Idle (790rpm), CO 0.33%, limita 0.30%
High Idle (2710rpm) Lambda 1.00, limitele 0.97 - 1.03, CO 0.25% limita 0.20% HC 35ppm, limita sub 200ppm
Deci sonda lambda pare ok, HC e ok, din asta as trage concluzia ca nu e catalizatorul (dar poate e gresita concluzia mea). Masina merge ok, nu are cod de eroare, becul check engine e stins, la testul pseudoagrafa clipeste continuu. Sugestii?
Masina e condusa in medie 50km pe zi, jumatate in trafic de oras semiaglomerat, jumatate in afara orasului pe drum cu limita de 100.
Low Idle (790rpm), CO 0.33%, limita 0.30%
High Idle (2710rpm) Lambda 1.00, limitele 0.97 - 1.03, CO 0.25% limita 0.20% HC 35ppm, limita sub 200ppm
Deci sonda lambda pare ok, HC e ok, din asta as trage concluzia ca nu e catalizatorul (dar poate e gresita concluzia mea). Masina merge ok, nu are cod de eroare, becul check engine e stins, la testul pseudoagrafa clipeste continuu. Sugestii?
Masina e condusa in medie 50km pe zi, jumatate in trafic de oras semiaglomerat, jumatate in afara orasului pe drum cu limita de 100.
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Esapamentul e etans? Motorul merge bine, rotund la relanti? Se accelereaza constant, nu da in nas? Bujiile ce culoare au? Termostatul e bun, sta acu la 90 in bord? Motorul asta are debitmetru? Poate sa fie si catalizatorul dus sau lipsa cu totul. Masina a fost luata sh? Are urme de sudura la catalizator?
RAN
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
A fost luata SH, are esapamentul in ordine, tocmai am schimbat ambele tobe pentru ca erau gaurite. Bujiile nu stiu ce culoare au, debimetru parca are (ma uit maine sa stiu sigur). Motorul merge rotund si trage cum ma astept...
Termostatul l-am schimbat eu, acul sta undeva intre 80 si 90.
Daca era sa fie catalizatorul dus nu erau valorile mult mari, inclusiv la HC?
Ma gandeam sa-i schimb filtrul de aer, sa pun niste aditiv in benzina si sa-i dau blana pe autostrada si sa-mi mai incerc norocul odata. Eventual poate reusesc saptamana viitoare s-o duc la mecanic, dar nu stiu cum am timp.
Termostatul l-am schimbat eu, acul sta undeva intre 80 si 90.
Daca era sa fie catalizatorul dus nu erau valorile mult mari, inclusiv la HC?
Ma gandeam sa-i schimb filtrul de aer, sa pun niste aditiv in benzina si sa-i dau blana pe autostrada si sa-mi mai incerc norocul odata. Eventual poate reusesc saptamana viitoare s-o duc la mecanic, dar nu stiu cum am timp.
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
RAN
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
RAN
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Imi cer scuze, eram cu mintea in alta parte, nu senzor calitate aer voiam sa spun, ci senzor temperatura aer admisie. Rolul lui este de a masura temperatura aerului aspirat. Impreuna cu MAP, senzorul de presiune aer aspirat ofera informatii destul de vitale pentru calculatorul de motor astfel incat sa regleze corect amestecul. Evident in ecuatie, pentru un amestec corect sunt mult mai multi factori/senzori, ca si cel de temperatura motor, turatie, cele doua lambda, reglanduse astfel timpii de injectie.
RAN
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
snicola
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2012
- Mesaj Privat
RAN
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
snicola
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2012
- Mesaj Privat
RAN
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
snicola
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2012
- Mesaj Privat
RAN
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
Am fost la mecanic, a gasit racordul flexibil dintre catalizator si esapament gaurit si l-a schimbat. Mi-a zis ca din cauza asta a doua sonda lambda dadea semnal eronat care facea motorul sa mearga cu amestec mai bogat.
Vedem peste 2 saptamani daca a avut dreptate, mai devreme n-am gasit programare la NCT...
Vedem peste 2 saptamani daca a avut dreptate, mai devreme n-am gasit programare la NCT...
Mel
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2012
- Mesaj Privat
RAN
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
Scuze ca n-am mai postat, dar nu facusem nimic. Au scazut o idee noxele dupa schimbarea racordului dar nu destul, inca erau peste limita.
Am fost la alt service si mi-au zis ca este catalizatorul obosit, si ca solutie ieftina au instalarea unui catalizator universal dupa catalizatorul masinii, m-a costat "doar" 170 de euro. Baietii de la service au masurat noxele si au zis ca e ok acum, programare am la NCT pe 3 mai, va zic atunci daca am trecut sau nu.
Am fost la alt service si mi-au zis ca este catalizatorul obosit, si ca solutie ieftina au instalarea unui catalizator universal dupa catalizatorul masinii, m-a costat "doar" 170 de euro. Baietii de la service au masurat noxele si au zis ca e ok acum, programare am la NCT pe 3 mai, va zic atunci daca am trecut sau nu.
Mel
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2012
- Mesaj Privat