parnapaul
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2012
- Mesaj Privat
problema este urmatoarea,am avut o fisura in radiator am cumparat solutie care se spune ca astupa porii si am bagat in vasul de expansiune 1 sfert de sticla de 1 litru...dupa cateva saptamani am facut un drum de vreo 20-25 de km si mi sa aprins becul de check engine si acult de la temperatura am trecut de nivelul roshu adica peste 110 grade m-am oprit termocupla mergea ..am stat jumatate de ora dupa care am pornit iar si in momentu in care apasam acceleratia se aprindea becul check engine acul de la temperatura urca extrem de repede si ciudat lafel si cel de la benzina....am lasat-o pe dreapta pana azi,am pornito iar aceeleasi probleme doar ca radiatorul era rece si motorul cald se aprinde becu cand accelerz,acult se ridica iar la 100 de grade dar termocupla nu mai porneste numa dak o pun pe direct.am scos termostatul afara am complectat ce am pirdut cand l-am scos iam dat cheie aceeasi situatie doar ca mi se incalzeste si radiatorul dar termocupla tot nu porneste.ce ar putea fii?mentionez ca nivelul la ulei nu mi-a crescut deci nu mi-a intrat apa in baia de ulei.
- nicusor_sef89
- **
- 268 mesaje
- din 02 Mai 2012
- Vectra 1992 c16nz
- Valcea
nicusor_sef89
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2012
- Mesaj Privat
parnapaul
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2012
- Mesaj Privat
te referi la bulbul de la termocupla adik ala de pe radiator,sau bulbul de la soc? la termocupla am 2 fire cu 2 papuci daca ii ating intre ei termocupla porneste,dar ce ma doare mai tare dc cand accelerz indiferent cat de tare sau incet mi se aprinde becul de la motor si se ridica chiar si acul de la benzina si chiar mult se ridica,am 10 litri in rezervor si cand accelerez el imi indica chiar si 30 de litri?si acu de la temperatura creste park ar fi turometru:))ahh da am pus un aparat de masurat pe baterie cu motoru pornit si imi arata 18 V,aproape 19:O:O:O
- nicusor_sef89
- **
- 268 mesaje
- din 02 Mai 2012
- Vectra 1992 c16nz
- Valcea
nicusor_sef89
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2012
- Mesaj Privat
parnapaul
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2012
- Mesaj Privat
ciresel
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
regulatorul de tensiune la tine nu functioneaza...adica nu stabilizeaza tensiunea de incarcare la 14v...ceea ce ste f periculos pentru instalatia electrica a masinii.E si normal sa ti arate toate ceasurile din bord aiurea,mai mult decat atat nici nu cred ca ai apa peste 90 de grade,ci acul ti arata eronat.Verifica releul de incarcare a bateriei!la el este problema