Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • sorin tudose

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2009 y17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2013

  • Mesaj Privat
recent am facut full service la masina iar baietii de la service spun ca motorul de pe insignia diesel 160 cp este de fapt motorul de pe alfa 159
o fi oare adevarat?. si mai sustin ca nu sunt fiabile
eu unul am o parere buna despre masina mai ales dupa ce am condus-o mersul motorului e rotund si masina e foarte agresiva cand o calci
astept pareri, ozi buna.
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
DTH e facut in colaboare cu italienii. Cel de Astra H z19dth mai era pus pe Alfa 159, Fiat Croma, SAAB 93...etc. Si tin sa contrazic persoanele care sustin ca nu sunt fiabile. Am fost extrem de multumit de acel motor.
Acum am Insignia tot DTH. Pana acum la fel de multumit, ramane de testat in viitor.
Ideea e ca la Insignia motoarele sunt identice: DT, DTJ, DTH....sa fie toate concepute in colaborare cu italienii?
  • sorin tudose

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2009 y17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2013

  • Mesaj Privat
ce pot sa spun despre alfa este ca am mers cu giulieta 1.4t de 170 de cai si pur si simplu am ramas uimit nu ai ce sa reprosezi,dar ca sa mai adaug ceva fiat,alfta nu au chiar asa o istorie buna in spate mai ales la dieseluri intotdeauna au avut probleme la injectoare,egr si multe altele dar in fine sa vedem ceo fi
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Nu face confuzie intre motor su tot ce se afla sub capota. Injectoarele, EGR, etc.....reprezinta subansamble.
Pe viitor o sa-mi fac o parere si despre motorul A20DTH de pe Insignia.
  • nycman91

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2008 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2011

  • Mesaj Privat
eu cand mi-am luat insignia si am mers la identificare ,in vederea inmatricularii,cei de acolo, primul lucru ,asta mi-au spus : - A,uite au pus motor de fiat pe insignia ! ,deci se adevereste pana la urma vorba lor,pe care eu nu prea am luat-o in serios la momentul respectiv. oricum merge bine motorul,cam zgomotos ,dar bine . nu consuma ulei ,de la schimb la schimb.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Da. Adevarul este ca motorul este cam zgomotos atat la exterior cat si in habitaclu. In rest jos palaria!
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
@sorintudose, alfa nu are probleme la injectoare si/sau egr. In general au probleme pe partea electrica, dar si asta numai dupa interventia unor "specialisti" in tamplarie. Sunt masini mai pretentioase, dar ofera si foarte multe. Motoarele diesel sunt printre cele mai fiabile iar consumul este unul nesimtit de bun raportat la puterea scoasa.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Sustin cele susmentionate de catre colegul @florinianc in prpportie de 100%.
Exemple:
1)Astra H z19dth 150cp + buton sport (regim de autostrada):
100km/h -> 3.8l - 4.6l
130km/h -> 5.0l - 5.5l
170km/h -> 6.4l - 7.2l
235km/h -> 12.0l - 14.0l
Consumurile de mai sus oscilau in functie de cate persoane si bagaj erau in maisina, in functie de cum batea vantul si in functie de ce treapta de viteza foloseam

P.S.: un consum mediu pe Bucuresti+austrada+Pitesti+E64 = 6.4l - 7.2l. Mers atat regim sportiv cu accelerari bruste, pe A1 ii desfundam si DPF, iar viteza pe A1 nu scadea sub 135 km/h

2)Insignia a20dth 160 cp + Flexride + buton sport (regim autostrada):
am incercat doar la 130km/h -> 4.7l - 5.2l

P.S. : pe aceasi ruta de mai sus, acelasi regim de mers = 6.5l
  • sorin tudose

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2009 y17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2013

  • Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:DTH e facut in colaboare cu italienii. Cel de Astra H z19dth mai era pus pe Alfa 159, Fiat Croma, SAAB 93...etc. Si tin sa contrazic persoanele care sustin ca nu sunt fiabile. Am fost extrem de multumit de acel motor.
Acum am Insignia tot DTH. Pana acum la fel de multumit, ramane de testat in viitor.
Ideea e ca la Insignia motoarele sunt identice: DT, DTJ, DTH....sa fie toate concepute in colaborare cu italienii?



intervin iar si vreau sa stiu ce inseamna la tine multumit?
eu pot sa ma declar multumit de un motor de la 200k incolo si asta fara sa schimb injectoare,turbo,volanta si mai stiu eu ce, a ca de la 200k incolo mai incepe sa mai caraie cate ceva mai inchizi ochii.
eu unul nu am avut pana acum opel, fiat,alfa,saab ,honda si sunt curios.
Eu am inclinat intotdeauna spre marci cu renume BMW, Audi si nu mau dezamagit deloc avand in considerare ca leam luat cu mile multe si cu audi am facut taximetrie am mers 60k in 10 luni si nu mia caz nimic.
BMW-ul lam luat cu 160k si dupa vreo 6 luni am descoperit ca de fapt avea vreo 400k si iti spun sincer ca era asa intretinut nu se cunostea uzura in el la nimic si tot asa am mers vreo 50k intrun an si masina se tinea bine tare la km carei avea .
Acum poate lumea o sa ma judece sa zica cas cocalar ca nustiu decat bmw audi si mert da ma doare la vasile eu vreau doar sa precizez ca la astfel de masini nu platesti doar pentru nume.
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca voi nu stiati ca motorul de la Insignia este de Fiat? Eu da si totusi am cumparat; sunt multumit. Inca de la lansare s-a stiut asta si daca nu ma insel aproape toate motoarele diesel de la Opel sunt Fiat si nu ma cramponez acum de componente, bla, bla... cum spunea un coleg. Nici un producator nu-si fabrica totul, nu e rentabil. Ce au motoarele Fiat? Nu sunt bune? Uitati-va in jurul vostru sa vedeti cat Fiat este, incepand cu turisme, utilitare, camioane, etc...
Inainte de Insignia printre alte masini am avut si BMW 323i, Audia A6 2.5TDI, Mercedes 190D, nu fac comparatie ca nu are rost, dar in final nu-mi pare rau pentru ca mi-am cumparat o Insignia noua si nu am mai dat bani pe SH.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Astra H are in momentul de fata 157.000 km. Nu am avut si nu are vreo problema ce tine de insjectoare, debitmetru, senzori, EGR, tija SWIRL.
Nu are si nu a avut probleme pe partea e suspensie. La fel la cutia de viteza, ambreiaj, volanta(a fost destul de bruscat pe demaraj avand 150cp).

Singurele "probleme" pe care le-a avut:
1)galaeria de evacuare s-a fisurat cat un fir de par pe o distanta de 2 cm(problema binecunoscuta la z19dth).
Sa nu incepeti ca deja problema asta este cat marea cu sare, ca facand paralela la grupul VAG care este "varza" pe partea de injectoare, este cat "negru sub unghie"(din propria experienta).
2)s-a bulit compresorul de AC ca am mers fara radiator un an intreg(si ploaie si zapada). La montajul celui nou, mecanicul foarte priceput din fire nu a mai curatat traseu.

P.S.: Masina am vandut-o pentru o Insignia si nicidecum ca mi se luase de ea. Asta ca sa nu credeti ca o laud doar ca este a mea Wink
  • klod
  • **
  • 207 mesaje
  • din 22 Jan 2011
  • Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Alta tara
  • klod

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Este vorba despre motoare modulare Fiat, adica aceastã nouã familie de motoare, care înlocuiește producția Fiat vechi și Alfa Romeo, a fost creata pentru a permite construirea de unitãți în diferite mãrimi și configurații, prin reducerea costurilor de proiectare și producție, datoritã arhitecturii sale modulare. Ei au apãrut pentru prima datã cu debutul Lance K. Pe opel sant montate motoare 1.7 (110-125cp) de origine isuzu, si motoare common rail, chemat de Opel > CDTI, chemat de fiat> M-JET/M-JET 2 (multijet) 1,3 de 95 cp si 2.0 de 130/160/165 inclus biturbo de 195 cp origine Fiat.
Motorul de 2.0 vine montat pe mai multe tipuri cum ar fi ;insignia, astraj , delta3, bravo 2, sedici, freemont, doblò,ducato, 159, brera, spider, giulietta...
Aceste motoare sunt fabricate la FMA (Fabrica de Motoare Automotive) din grupul Fiat. Acesta fabrica are o capacitate de producție de 600.000 de motoare pe an și include construcția de unitãți, atât benzinã și motorinã contemporane.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR