Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Gabriel Duta

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Venind de la munte,s-a aprins martorul care semnificã probleme la eșapament.Dupã 3 zile am plecat pânã la fundulea.La intrare pe autostradã,filtrul de particule a început regenerarea,acel martor stingându-se.La întoarcere,intrând în București,martorul s-a reaprins.
Aș dori o pãrere sau un sfat.Mulțumesc.
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Ce martor ai tu doar penru evacuare?
  • Gabriel Duta

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut! Martorul (becul) care este reprezentat grafic printr-un motor aflat pe cadranul din dreapta-centru.
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca te referi la chech engine pe care il asociezi cu sonda lambda.pana nu pui un tester pe masina nu stim ce sa ti spunem.sorry max.am modificat.


Ultima modificare făcută de cmarius53 la Lun 28 Jan, 2013 7:39 pm, modificat de 2 ori în total
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@initiator. Acel martor poate insemna cam... 2000 de lucruri (cam atatea coduri de eroare diferite iti poate da masina cand este acel martor aprins.).

@cmarius53 , stiu la ce se referea, banuiam, dar vroiam sa spuna el Razz
  • Gabriel Duta

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2013

  • Mesaj Privat
am uitat sa va spun ca are si filtru particule.
mai are si sonda lambda?
  • Gabriel Duta

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Este prima masina diesel pe care o am
  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 288
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
salut si nu te panica toate masinile au sonde lamda astea fiind necesare la masurarea gazelor turatii temperatura etc ,daca ai si filtru de particule mai mult ca sigur ca nu il prinzi cind face regenerarea si il intrerupi involuntar si la 3 intreruperi de obicei apare acel martor ,de preferinta iesi la drum lung si calca brusc de citeva ori acceleratia ,adica dai talpa si tureaza motorul pina pe la 4000 dupa care tine turatia la 2500 si treapta a 3-a si constant merge asa pina vezi consum mai mare de carburant fata de normal sau intra in setarile ascunse ale BC si uitate la tensiune la incarcare daca scade sub 13.9 atunci face ea regenerarea si trebuie sa astepti sa o faca de regula 15 minute,bafta
  • Gabriel Duta

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2013

  • Mesaj Privat
salut si respect pentru toti opelisti care au macar un minut sau doua pe zi pentru un sfat ,parere sau orisice ajuta .vreau sa va spun ca aseara becul (martorul)sa stins singur dupa o banala pornire si fara regenerare .am inceput incet-incet sa o invat .va tin la curent
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
daca in profil informatiile sunt corecte - adica Z19DTH din 2007, mai mult ca sigur ai DPF-ul aproape plin.

Mergi la o diagnoza si vezi cat este "saturarea" - ai acolo %.

daca este undeva la sub 90% incerci o regenerare fortata - rezultatele nu vor fi extraordinare, dar macar pentru o perioada se va simti.

daca ai ajuns la 90% - ai doua optiuni: schimbat sau anulat! Fiecare cu pretul avantajul si dezavantajul de rigoare.

Primul pas: diagnoza!
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Nu cred ca este grav o saturatie de 90% in timp ce la masina mea niciodata nu a inceput regenerarea sub 95% sau 1000si ceva de km. mentionez ca am masina adusa de afara am peste 45000 de km. cu ea facuti aici km. reali fiind neconcludenti.Cand isi face regenerarea se aude zici ca s-a spart toba se vede si consumul marit nu ai cum sa nu observi acest lucru asta numai daca mergi cu muzica tare ,fii atent doar cand opresti motorul lasa-l 1 sau 2 minute la relanti sa se raceasca turbina si in acest timp urmareste si consumul instantaneu si daca este sub 1% inseamna ca nu se regenereaza
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
cand ai becul de la noxe aprins este o problema pe care trebuie sa o rezolvi, s-ar putea sa ai egr-ul murdar,infundat daca nu scapi de aceasta avarie o sa-ti apare in bord masinuta cu cheita care te anunta ca deja ai un defect cum ar putea fii si un dpf-eu infuntat in cel mai rau caz sau ceva ce tine de evacuare; senzori, parte electrica de la egr,etc.
  • Gabriel Duta

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut baieti! Am urmarit motorul si s-a facut regenerarea de 2 ori,iar chech engine nu s-a mai aprins.
Unde as putea sa vad un tutorial pentru curatarea egr-ului,motor Z19DTH pentru Zafira B din 2007?
  • CHIRIAC

  • Mesaje scrise: 288
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2008

  • Mesaj Privat
nu trebuie tutorial este foarte simplu sa dai jos egr-ul este in partea de sus dreapta motor te uiti dupa teava care vine de la evacuare are 2 suruburi la teava asta si doua la galeria de admisie dai jos si cureti ,foarte important este sa desfaci si 4 suruburi care tine bobina de corpul egr ca acolo este buba are un timburus la bobina care trebuie sa mearga usor pe ala trebuie insistat mult cu sprai da curatare si ungere in rest e simplu de montat la loc .succes.
  • Gabriel Duta

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2013

  • Mesaj Privat
salut baieti! va cred ca este usor dar o poza ar fi de mare ajutor,una mica,mica Rolling Eyes
  • Gabriel Duta

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2013

  • Mesaj Privat
doar ati vazut si voi sunt membru nou si la prima motorinoasa
  • Gabriel Duta

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2013

  • Mesaj Privat
un sfat pentru stergatoare parbriz .unde pot sa cumpar?zafira b
  • Gabriel Duta

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2013

  • Mesaj Privat
un sfat pentru stergatoare parbriz .unde pot sa cumpar?zafira b
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
autoa
  • algabone20

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
sau revizieopel.ro sunt mai buni la bani
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR