- iulian necula
- OP
- 4 mesaje
- din 05 Nov 2012
- Signum 2006 Z19DTH
- Bucuresti
iulian necula
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- iulian necula
- OP
- 4 mesaje
- din 05 Nov 2012
- Signum 2006 Z19DTH
- Bucuresti
iulian necula
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Revin cu noutati. Am mers aseara cu masina, baiatul care a luat-o de la mine a fost colegul de clasa si am pastrat legatura, cu toate astea am acces discret la "volan". Nu a mai facut faza aia cu relantilul, L-am intrebat si nici la el nu a facut. Inainte de a o vinde am schimbat un furtunel de vavccum de 2 cm. Cum te uiti la motor, in partea dreapta. Face legatura de la poma de vaccum cu electrovalva turbo. Are 2 cm pentru ca iese din pompa de vaccum si este prelungit cu o tevusca metalica pana la acea electrovalva.
P.S.: Nu stiu daca schimbarea acelui furtunas are vreo legatura sau este o simpla coincidenta. Cert este ca nu a mai facut.
P.S.: Nu stiu daca schimbarea acelui furtunas are vreo legatura sau este o simpla coincidenta. Cert este ca nu a mai facut.
- oldstylenosmo
- **
- 74 mesaje
- din 23 Jun 2012
- Astra 2005 Z19DTH
- Ialomita
oldstylenosmo
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2012
- Mesaj Privat
A fost o simpla coincidenta, eu i-am pus furtunas de 75 de bari si nu am observat nicio diferenta decat ca mi se rezolvase problema pe care o aveam la momentul respectiv.Insa legat de scaderea ralanti-ului aproape de oprire nu am observat nicio diferenta.Imi face de fiecare data cand opresc de la viteze mai mari de 30 km/h.Daca poate veni cineva macar cu o explicatie, daca nu o rezolvare, este binevenit.Drumuri Bune!