Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • iulian necula

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Va salut.
De cateva zile am inceput sa observ ca in momentul cand franez constant pana la oprire, masina nefiind in nicio o treapta de viteza, motorul tinde sa moara, ajungand la 500-600 rpm, pentru cateva secunde, apoi revenind la normal.
A intampinat cineva probleme de acest gen?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Eu la Astra H cu acelas tip de motor, insa nu i-au gasit remediul. O puneau pe tester, o luau in probe si nimic. Initial se gandeau la garniturile de la pompa de frana sau servofrana nu mai tin minte
  • iulian necula

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns. Nici la mine nu s a gasit remediul
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Revin cu noutati. Am mers aseara cu masina, baiatul care a luat-o de la mine a fost colegul de clasa si am pastrat legatura, cu toate astea am acces discret la "volan". Nu a mai facut faza aia cu relantilul, L-am intrebat si nici la el nu a facut. Inainte de a o vinde am schimbat un furtunel de vavccum de 2 cm. Cum te uiti la motor, in partea dreapta. Face legatura de la poma de vaccum cu electrovalva turbo. Are 2 cm pentru ca iese din pompa de vaccum si este prelungit cu o tevusca metalica pana la acea electrovalva.

P.S.: Nu stiu daca schimbarea acelui furtunas are vreo legatura sau este o simpla coincidenta. Cert este ca nu a mai facut.
  • oldstylenosmo

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2012

  • Mesaj Privat
A fost o simpla coincidenta, eu i-am pus furtunas de 75 de bari si nu am observat nicio diferenta decat ca mi se rezolvase problema pe care o aveam la momentul respectiv.Insa legat de scaderea ralanti-ului aproape de oprire nu am observat nicio diferenta.Imi face de fiecare data cand opresc de la viteze mai mari de 30 km/h.Daca poate veni cineva macar cu o explicatie, daca nu o rezolvare, este binevenit.Drumuri Bune!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR