- asimineidumitru
- OP
- 2 mesaje
- din 26 Sep 2012
- Agila 2001 Z10XE
- Neamt
asimineidumitru
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- asimineidumitru
- OP
- 2 mesaje
- din 26 Sep 2012
- Agila 2001 Z10XE
- Neamt
asimineidumitru
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2012
- Mesaj Privat
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
Am problema cu spuma galbuie de pe busonul de la ulei, asa am cumparat masina. Am facut schimbul de ulei( castrol Magnatec 10w40) si am crezut ca o sa scap de aceasta problema, dar persista ,ba chiar este si mai multa spuma acum pe timp de iarna. Credeti ca ar fi garnitura chiulasa ciupita?
Nu am ulei in recipientul cu antigel, pe joja nu apare acea spuma,in schimb cam la 250 km mi se duc cam 200-250 ml antigeldin vas. Va rog sa-mi suneti parerile voastre. Ce pericol exista sa merg cu garnitura ciupita..
Va rog ,poate cineva sa puna niste poze cu capacul de la ulei, sa-mi fac o idee de cum ar trebuii sa arate uleiul pe capac?
Nu am ulei in recipientul cu antigel, pe joja nu apare acea spuma,in schimb cam la 250 km mi se duc cam 200-250 ml antigeldin vas. Va rog sa-mi suneti parerile voastre. Ce pericol exista sa merg cu garnitura ciupita..
Va rog ,poate cineva sa puna niste poze cu capacul de la ulei, sa-mi fac o idee de cum ar trebuii sa arate uleiul pe capac?
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Iei un pic de ulei din motor si faci exact acest test pentru ca s-ar putea sa fie doar spuma iar pierderea sa fie prin alta parte: http://www.youtube.com/watch?v=tOoyK_EAjls
Daca este la fel e nasol
Daca este la fel e nasol
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
Am tot rasfoit forumul si am citit si la Agile si Corse,garnitura distributie se arde frecvent,clar si la mine acelasi lucru cred ca s-a intamplat!Acum mai vin cu o intrebare,poate stupida dar nu mi-e rusine sa intreb! Este posibil, (mai ales acum cu frigul de afara) ca antigelul din ulei sa ''inghete''? Dimineata la prima pornire motorul imi trepideaza(parca merge in trei pistoane) dupa care imi apare martorul check engine,opresc motorul si pornesc din nou iar masina nu mai trepideaza si martorul nu se aprinde. Este posibil ca aceea trepidatie si aprinderea martorului sa se datoreze spumei care exista in motor?...(garnitura distributie ciupita=antigel in ulei)
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
Am intrebat la un service despre pretul total al distributiei si mi-au dat urmatoarea lista(piese originale):
Lista complete piese ce se inlocuiesc la distributie:
Kit distributie
Garnitura capac distributie
Garnitura capac supape
Garnitura baie ulei
Simering pompa ulei (vilbrochen)
Ulei motor
Filtru ulei
Pompa apa (daca este cazul)
Pret distributie (piese + manopera) – aprox. 1650 RON
In cazul in care se schimba si pompa de apa se adauga in plus aprox. 350 RON
Antigel + apa distilata – 68 RON
Pretul este unul corect?
Ei au spus ca nu se stie daca garnitura de la distributie este problema. Au spus ca poate fi de vina garnitura chiulasa,ori garnitura distributie, ori amandoua! Ce ma sfatuiti?
Lista complete piese ce se inlocuiesc la distributie:
Kit distributie
Garnitura capac distributie
Garnitura capac supape
Garnitura baie ulei
Simering pompa ulei (vilbrochen)
Ulei motor
Filtru ulei
Pompa apa (daca este cazul)
Pret distributie (piese + manopera) – aprox. 1650 RON
In cazul in care se schimba si pompa de apa se adauga in plus aprox. 350 RON
Antigel + apa distilata – 68 RON
Pretul este unul corect?
Ei au spus ca nu se stie daca garnitura de la distributie este problema. Au spus ca poate fi de vina garnitura chiulasa,ori garnitura distributie, ori amandoua! Ce ma sfatuiti?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Am gasit o explicatie pentru busonul plin de spuma, bineinteles nu stiu daca se aplica si in cazul de fata dar trebuie verificat. Un furtun de evacuare a gazelor infundat sau ceva de genul.
There is one other possible cause for the mayonnaise: a blocked scavenger hose. Most engines have a hose that comes off the cam cover and returns to the engine block somewhere via a vacuum line. This is the scavenger hose that scavenges oil vapour and gasses that build up in the cam cover. If it's blocked you can end up with a buildup of condensation inside the cam cover, which can manifest itself as the yellow goop inside the filler cap.
There is one other possible cause for the mayonnaise: a blocked scavenger hose. Most engines have a hose that comes off the cam cover and returns to the engine block somewhere via a vacuum line. This is the scavenger hose that scavenges oil vapour and gasses that build up in the cam cover. If it's blocked you can end up with a buildup of condensation inside the cam cover, which can manifest itself as the yellow goop inside the filler cap.
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Un scurt metraj cu fazele de inlocuire
http://www.youtube.com/watch?v=Y1ikjwnxd5E
interesanta ranga de blocaj
http://www.youtube.com/watch?v=Y1ikjwnxd5E
interesanta ranga de blocaj
- Monea_claudiu
- *
- 18 mesaje
- din 07 Sep 2013
- Corsa 2001
- Brasov
Monea_claudiu
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2013
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Monea_claudiu
- *
- 18 mesaje
- din 07 Sep 2013
- Corsa 2001
- Brasov
Monea_claudiu
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2013
- Mesaj Privat
danlazar
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Ilfov
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2013
- Mesaj Privat
am schimbat garnitura de chiulasa dar nu sunt convins ca ea a fost problema(vezi poza)....nu am vazut arsuri pe ea,mecanicul mi-a aratat niste afumaturi pe garnitura intre pistonul 2 si 3 ce nu m-au convins....,de la vechea dacie am invatat ca aceasta garnitura are urme vizibile de ars sau poate ca nu e acelasi lucru la agile!,cert este ca odata cu garnitura de chiulasa am planat chiulasa ,semeringuri supape ,am inlocuit din nou si garnitura de distributie pentru ca era rascoapta,am curatat si baia si acolo alta garnitura:)mizerie in baie nu am gasit,dupa spusele mecanicului se pare ca distributia a fost schimbata inainte sa cumpar masina.am pus ulei Mobil1 5w50,antigel G12,filtru de ulei mahle si acum motorul merge bine fara pierderi de ulei sau antigel,nu se mai supra incalzeste,doar cu niste intreruperi la turatii (asta este defectul pe care il avea la cumparare acum 2 ani)in total a costat 1400 lei ,adica manopera 500,garnituri si consumabile 900,