![Question](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
JOHN_13
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2010
- Mesaj Privat
![Question](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- cangri
- *******
- 5,405 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,405
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Bogdan Craciunescu
- **
- 104 mesaje
- din 24 Nov 2009
- Zafira 2001 y20dth
- Dolj
Bogdan Craciunescu
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2009
- Mesaj Privat
![Question](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
si dupa ce ai reincercat sa-l pornesti....motorul se invartea sau ....scotea sunet ca de blocat ?Apa care ai bagat-o in motor a fost rece sau ai incercat sa bagi apa calda?
JOHN_13
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2010
- Mesaj Privat
- Bogdan Craciunescu
- **
- 104 mesaje
- din 24 Nov 2009
- Zafira 2001 y20dth
- Dolj
Bogdan Craciunescu
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2009
- Mesaj Privat
1.fie il desfaci si bagi ceva bani-dar vei avea un motor nou.segmenti,garnitura de chiuloasa,garniturile de vin pe bloc si pe chiuloasa si poate si cateva semeringuri cum ar fi cele de la injectoare.Spun asta pt ca motorul tau a fost temperat,iar unele garnituri sau semeringuri ....poate nu au rezistat la temperatura aceea.
2.iei altul de la dezmembrari,cu mai putini bani-dar....aici e vorba de uzura motorului.
JOHN_13
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2010
- Mesaj Privat
Geo89- Suspendat
- 614 mesaje
- din 30 Sep 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Braila
Geo89- Mesaje scrise: 614
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2009
- Mesaj Privat
JOHN_13
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2010
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,547 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,547
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Daca da, te pot ajuta sa ti-l faci singur (prin telefon, skype, YM, email, whatever).
Ai nevoie de o trusa de chei tubulare, una de chei tip "E", ceva imbus-uri si "stele", o presa de segmenti, o cheie dinamometrica pentru a strange chiulasa si multa rabdare.
Ca si piese cel mai probabil ai nevoie de cel putin un piston, segmenti, cuzineti, garnitura de chiulasa, oringuri injectoare (daca tot le scoti nu are rost sa nu le schimbi).
@Geo89, ce treaba are ridicatul apei cu cuzinetii? Iar dai sfaturi doar ca sa te aflii in treaba?
JOHN_13
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2010
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,547 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,547
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Pentru inceput desfa ECU, suportul ECU si apoi bagi mufele inapoi in acesta. iei o cheie fixa de 17 si slabesti toate injectoarele, apoi le strangi putin, cat sa nu curga. Dupa asta pornesti motorul si slabesti pe rand cate un injector dupa care-l strangi. In felul acesta vezi daca lucreaza toate injectoarele, deci si daca ai probleme de compresie pe vreun cilindru. Daca oricare dintre injectoare il slabesti motorul face cam acelasi zgomot si da sa moara inseamna ca segmentii cel mai probabil au scapat.
Apoi poti sa dai si tu baia de ulei jos si sa vezi daca ai pilitura de la cuzineti in ea.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
JOHN_13
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2010
- Mesaj Privat
JOHN_13
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2010
- Mesaj Privat
Aveti mare grija posesori de astra g 17dti ca sunt foarte proaste si sensibile daca raman fara apa,la mine nu stiu dak a mers fara apa 1 minut si s-a dus,pe cand prima mea masinuta o dacia 1300 din 1976 pierdut apa si s-a incins ca toti dracii si nu a avut nimic
- BV19MAX
- ****
- 2,547 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,547
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Teaca lipita de injector? ceva nu se leaga. Injectorul este mult mai subtire decat teaca, deci singurul loc unde s-ar putea intepeni ar fii in capat, unde intra in cilindru.
Piston SH ~100 RON (nu cred ca se vand mai scump)
Cuzineti 110 RON glyco
Segmenti 220RON Goetze
Filtru ulei: 15-50 RON
Ulei: 80-150 RON
Planat + rectificat chiulasa: 4-500 RON
Teaca: ? RON
Bucsat cilindru: ? RON
In orice caz, pretul mi se pare exagerat.
Geo89- Suspendat
- 614 mesaje
- din 30 Sep 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Braila
Geo89- Mesaje scrise: 614
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2009
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,547 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,547
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Geo89- Suspendat
- 614 mesaje
- din 30 Sep 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Braila
Geo89- Mesaje scrise: 614
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2009
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,547 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,547
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Ok, si acum sa digeram postul tau:
@BV 19 MAX,de unde stii tu ca dau sfaturi sa ma aflu in treaba?
Din posturile tale.
eu am zis ce am patit eu,ca este asemnator cu ce a patit colegul nostru.din cauza ca motorul s-a incins,s-a turat singura,mi-a distrus oringurile de la injectoare si a ajuns motorina in ulei.
Motorul nu se tureaza singur de la supraincalzire, tocmai, de la supraincalzire se gripeaza si pa. Ce oring ai tu care separa motorina de ulei? la Y17DT sunt 2 oringuri care separa uleiul de apa, dar motorina de ulei in nici un caz, acolo sunt saibe de cupru. Si chiar daca prin absurd ajune motorina in ulei, acesta se subtiaza, nu mai face ungerea si motorul ajunge sa se gripeze, nicidecum sa se accelereze
iar la toate astea s-a mai si turat singura ca proasta,acest lucru fiind fatal pentru motor.motorina patrunsa in ulei,a spalat pelicula de ulei depusa pe componentele motorului,si turandu-se,fara a-si face ungerea,s-a dus cuzinetul de la pistonul 2 si de aici si celelalte probleme.si daca dadeam doar sftauri alandala cum zici tu,nu mai dadeam motorul jos acasa si sa umblu in el.iar tu daca esti cu atata cunostinta de cauza,de ce nu ai facut asta?stima!sunt curios ce a gasit colegul in motor daca l-a desfacut si apoi sa vb domnule Max!
Tocmai, ca am facut asta de mai multe ori cu mai multe motoare. Si in service si in fata blocului.
Si ca sa stii de la mine, motorul se supratureaza din mai multe motive.
1. Turbina dusa (asa-zisul "luat pe ulei").
2. Segmenti de compresie dusi pe un piston (baga uleiul in camera de ardere si de aici ajunge si in ceilalti cilindrii si arde. Am patit-o, asa ca nu ma poti contrazice in privinta asta).
3. Altele (nu-mi vin acum in minte, dar am vazut multe situatii de genul).
JOHN_13
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2010
- Mesaj Privat
200-piston cu biela(asa m-a pus sa i-au)
200- teaca injector(doar incalzita a iesit)
80-planat si rectificat chiuloasa (doua zecimi)
250-bucsat bloc la pistonul 1
228-segmenti goetze
100- cuzineti glyco
135-garnitura chiuloasa(victor renz)
40-garnitura semichiuloasa
164-seibi de foc(la injectoare)
136-inele cauciuc (pt tecile de la injectoare)
1000-manopera
si totul s-a intamplat pt un COLIER de 2 lei
total distractie 2535 lei