remusioan
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1995 x25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2013
- Mesaj Privat
salut,sunt nou pe acest forum dar am citit toate paginile si nu am gasil rezolvare la problema mea,detin un vectra b x25xe v6 benzina care moare la relantiv,dar nu tot timpul si uneori intrerupe in mers,si scoate gaze urat mirositoare cand moare motorul si becul portocaliu ramane aprins,am umblat pe la toti mecanicii si fiecare mia spus sa schimb una si alta,sa schimbat bobina,buziile,filtrele,senzoru cranksaft pt ca la el aveam eroare,dar eroarea a ramas si masina la fel,sau curatat egr,catalizatorul sau ferificat toate mufele posibile,pompa de benzina,toate sunt in parametri normali,dar problema ramane daca aveti vreo idee va rog sami spunetica nu stiu unde so mai duc si ce sai mai fac,va multumesc
deovex
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2008
- Mesaj Privat
remusioan
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1995 x25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2013
- Mesaj Privat
- AIin
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Mar 2012
- Astra 2003 z16se
- Dolj
AIin
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2012
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
remusioan
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1995 x25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2013
- Mesaj Privat
remusioan
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1995 x25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2013
- Mesaj Privat
salutare marti si miercuri am curatat tot ce am putut la motor:clapeta de acceleratie,supapa relantiv,debitmetru de aer,galeria de admisie,bujii,am verificat toate vacumurile si toate mufele senzorilor,singurul lucru care mia dat de banuit a fost pe filtru de aer un fel de supapa[nu stiu cum se numeste],langa debitmetru care avea doua furtunase unul ducea la motor iar celalalt la un fel de filtru care se afla sub aripa dreapta si care era imfundat,deocamdata nu mia mai murit motoru la relantiv dar nu stiu nimic deocamdata pt ca nu tot timpul imi facea figuri,acum ramane de vazut
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- AIin
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Mar 2012
- Astra 2003 z16se
- Dolj
AIin
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2012
- Mesaj Privat
remusioan
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1995 x25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2013
- Mesaj Privat
remusioan
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1995 x25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2013
- Mesaj Privat
- victor tanasa
- *
- 45 mesaje
- din 02 Aug 2010
- Vectra 2002 z16xe
- Botosani
victor tanasa
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2010
- Mesaj Privat
Chestia aceea cu douã furtunaºe este valva de purjare. Aceasta preia vaporii de benzinã din canistra cu cãrbune activ de sub aripa din dreapta ºi îi trimite în corpul de acceleraþie. Aceastã valvã are o mufã cu doi pini. Se poate verifica punând douã fire de la baterie la cei doi pini ºi în acel moment se aude un clãmpãnit. Când e alimentatã valva permite trecerea aerului (vaporilor). Dacã e blocatã nu va face clik ºi nu va permite tranzitul. Se deblocheazã lãsându-se într-o soluþie de curãþare (carbusolv) mãcar 24 de ore ºi se alimenteazã cu curent ciocãnind-o cu o ºurubelniþã. Trebuie verificat ºi acel orificiu din corpul de acceleraþie de sub clapeta din care iese un furtun cãtre capacul culbutorilor. Se scoate furtunul de pe capac ºi se suflã. Dacã e înfundatã, se poate curãþa cu o sârmã oþelitã.
nelu69ada
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1997 x16srz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2011
- Mesaj Privat
dragule,cu aceeasi problema m-am confruntat si eu,tragea aer fals prin valva de purjare care era blocata pe deskis,....,in final am hotarat sa anulez valva infundand orificiul de pe galeria de admisie,de atunci merge rotund,nu mai am fluctuatii de relanti si nu se mai opreste motrul !incearca si spune-ne si noua ce a iesit!
remusioan
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1995 x25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2013
- Mesaj Privat
remusioan
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1995 x25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2013
- Mesaj Privat
a mai trecut o vreme si problemele au reaparut,de data asta totul merge bine,trage ,sta la relanti,nu intrerupe,doar nu porneste,cand o apuca,fara nici o explicatie,nu conteaza ca este motoru cald sau rece,sa pus pe tester si a aparut eroare la debitmetru si vechea eroare la senzorul de pe vibrochen,cel ce a fost schimbat,sa verificat pompa benzina,releul de la pompa,mufe,vacumuri,fise bujii,cand o apuca porneste impnsa dar mai greoi
- AIin
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Mar 2012
- Astra 2003 z16se
- Dolj
AIin
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2012
- Mesaj Privat
remusioan
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1995 x25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2013
- Mesaj Privat
remusioan
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1995 x25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2013
- Mesaj Privat
remusioan
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1995 x25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2013
- Mesaj Privat
salut revin cu problema mea problema ar fi ca nu se alimenteaza desi pompa functioneaza dar numai cand vrea,am legato pe direct de la releu dar si asa masina nu pornea intotdeauna,in plus nu tine presiune deloc pe conducte,cred ca este dusa valva de pe retur.Ar putea fi poblema si din contact?orcum de ieri nu a mai pornit deloc sper ca nu am prajit ceva,va rog sa ma ajutati si pe mine ca nu stiu nde so mai duc sau ce sai mai fac
remusioan
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1995 x25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2013
- Mesaj Privat