- Sever.SVR
- OP
- 210 mesaje
- din 26 Oct 2012
- Vectra 2001 Y20DTH
- Constanta
Sever.SVR
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2012
- Mesaj Privat
Salut,
Am un Opel Astra G X20DTL 16v modelul fara intercooler, 60kw, masina este din 1999 si are in jur de 235.000 km.
Simptome: Desi bateria are destula forta sa invarta motorul, "sa-l dea peste cap" acesta nu vrea in ruptul capului sa porneasca.
Aldoilea simptom: Cand dai la contact pe 2 mi se aprinde bordul normal, dupa care se stinge martorul uleiului , apoi si cel al bujiilor DAR dupa ce se stinge se reaprinde singur si incep ventilatoarele de la radiator sa mearga si acesta martor al bujiilor nu se mai stinge deloc.
Al3lea: In urma cu 2 saptamani tata nu a mai pornit masina cam 3 zile si aceasta nu a vrut sa porneasca, atunci el a luat in casa bateria ,crezand ca se descarcase, si a tinut-o cam 3 zile la incarcat , problema e ca dupa ce am pus-o azi face exact cum am spus mai sus , plus ca data de pe computerul de bord este resetata la 1999.
Ce as putea sa fac.
Ultima modificare făcută de Sever.SVR la Sam 19 Jan, 2013 10:25 am
Am un Opel Astra G X20DTL 16v modelul fara intercooler, 60kw, masina este din 1999 si are in jur de 235.000 km.
Simptome: Desi bateria are destula forta sa invarta motorul, "sa-l dea peste cap" acesta nu vrea in ruptul capului sa porneasca.
Aldoilea simptom: Cand dai la contact pe 2 mi se aprinde bordul normal, dupa care se stinge martorul uleiului , apoi si cel al bujiilor DAR dupa ce se stinge se reaprinde singur si incep ventilatoarele de la radiator sa mearga si acesta martor al bujiilor nu se mai stinge deloc.
Al3lea: In urma cu 2 saptamani tata nu a mai pornit masina cam 3 zile si aceasta nu a vrut sa porneasca, atunci el a luat in casa bateria ,crezand ca se descarcase, si a tinut-o cam 3 zile la incarcat , problema e ca dupa ce am pus-o azi face exact cum am spus mai sus , plus ca data de pe computerul de bord este resetata la 1999.
Ce as putea sa fac.
Ultima modificare făcută de Sever.SVR la Sam 19 Jan, 2013 10:25 am
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
Vezi ca bacteria sa aiba amperaj suficient pentru a sustine bujiile incandescente.
Ceva similar am patit si eu, cu bacteria tinuta pe redresor 2 zile si ochiu magic verde, nu am reusit sa pornesc. bujiile trageau tot curentu din baterie si aceasta nu mai avea forta pentru electromotor. In schimb am pornit foarte usor cu o baterie noua de 55 amperi.
Ceva similar am patit si eu, cu bacteria tinuta pe redresor 2 zile si ochiu magic verde, nu am reusit sa pornesc. bujiile trageau tot curentu din baterie si aceasta nu mai avea forta pentru electromotor. In schimb am pornit foarte usor cu o baterie noua de 55 amperi.
- Sever.SVR
- OP
- 210 mesaje
- din 26 Oct 2012
- Vectra 2001 Y20DTH
- Constanta
Sever.SVR
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2012
- Mesaj Privat
M-am gandit si eu la asta, doar ca in momentul in care pentru 1 secunda se stinge martorul pentru bujii, el se reaprinde find insotit de pornirea ventilatiei radiatorului, ceea ce mi se pare foarte ciudat. Am o baterie cam veche, nush exact cati ani are , dar are 80Ah 720EN , este o firma mai slabuta, e Caranda.
Am sa incerc maine sa fac rost de o baterie de la un vecin ceva, sa vad daca asa porneste, daca da atunci ce baterie imi recomanzi ? eu ziceam o Varta de 80Ah si 800 EN sa numai am probleme din astea.
Am sa incerc maine sa fac rost de o baterie de la un vecin ceva, sa vad daca asa porneste, daca da atunci ce baterie imi recomanzi ? eu ziceam o Varta de 80Ah si 800 EN sa numai am probleme din astea.
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- Sever.SVR
- OP
- 210 mesaje
- din 26 Oct 2012
- Vectra 2001 Y20DTH
- Constanta
Sever.SVR
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2012
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
Ia de citeste si vezi ce mai zic si ceilalti colegi, legat de acumulatori auto
https://www.clubopel.com/vie...61&highlight=
https://www.clubopel.com/vie...61&highlight=
- Sever.SVR
- OP
- 210 mesaje
- din 26 Oct 2012
- Vectra 2001 Y20DTH
- Constanta
Sever.SVR
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2012
- Mesaj Privat
- Sever.SVR
- OP
- 210 mesaje
- din 26 Oct 2012
- Vectra 2001 Y20DTH
- Constanta
Sever.SVR
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2012
- Mesaj Privat
Da, bateria e caput, dar tot nu inteleg de ce mi se reaprinde martorul de bujii incandescente de pe bord dupa ce se stinge pret de o secunda se reaprinde si asa ramane, ce indica acesta. Si daca sunteti atenti si aveti sonorul dat mai tare veti auzi si ventilatoarele de la radiator cum pornesc si se tot opresc, care sa fie problema ?
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Sever.SVR
- OP
- 210 mesaje
- din 26 Oct 2012
- Vectra 2001 Y20DTH
- Constanta
Sever.SVR
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2012
- Mesaj Privat
Da, azi am adus pe cineva care face Diagnoza, avea pe laptop Bosch Diagnoza sau ceva de genul, a incercat sa se connecteze la comando motor si nu ii gasea sistemul, doar la racirea a gasit 2 erori, dar nu am putut sa le vad foarte bine, erau ceva legate de semnal inexistent sau neplauzibil , erori ce nu puteai fi sterse, banuiesc ca la mine sistemul de racire sta mereu pe "Deschis" dar neputand sa o pornesc nu pot determina, bateria era buna,chiar foarte buna, mai ales ca am reincarcat-o 48 de ore si am completat nivelul de apa distilata. Mi sa spus ca ar fi de vina calculatorul ei ,ca din cauza lui nu se poate conecta la comando motor, acuma chiar nu stiu ce sa mai fac, poate sa nu porneasca din cauza asta ?
Pute-ti sa imi recomandati si mie un electrician bun sau un service bun din Constanta, ceva nr de telefon ?
Pute-ti sa imi recomandati si mie un electrician bun sau un service bun din Constanta, ceva nr de telefon ?
- Sever.SVR
- OP
- 210 mesaje
- din 26 Oct 2012
- Vectra 2001 Y20DTH
- Constanta
Sever.SVR
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2012
- Mesaj Privat
Un alt simptom este lipsa aprinderii martorului de bord al bujiilor incandescente la temperaturi de minus 1 grade sau si mai joase, bujiile au fost verificate si merg, am un scurt undeva plus ca acest scurt imi arde constant siguranta numarul 6 de la tabloul de sigurante aflat la motor, nu cel patrat ci cel dreptungi, siguranta ce ar fi asociata ECU-lui, vreo parere ?
- Sever.SVR
- OP
- 210 mesaje
- din 26 Oct 2012
- Vectra 2001 Y20DTH
- Constanta
Sever.SVR
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2012
- Mesaj Privat