Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
este total gresit ce ti-au spus.
este in jur de 200-300 lei de aliniat distributia, nu-ti poate cere mai mult.
Skip ads

  • Geo89

  • Mesaje scrise: 621
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
atat mi-au cerut!numai ieri mi-au luat 150 ca mi-au demontat capacul de vizita la pompa de injectie si capacul culbutorilor!si de acolo si concluzia.unde mai pui ca in braila nimeni nu a vrut sa se bage!am gasit abia la galati!
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,216
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut
ei nu au cum sa stie ca e diferenta de un dinte sau nu,poate la tine este diferenta de jumatate de dinte deoarece ai umblat la fulia de care zicea Marius a pompei,mai exact ai desfacut piulita de pe axul pompei si asta se poate pune la fix doar pe banc,apoi poti sa pui toata distributia motorului la punct stiind ca pompa este la avansul corect.Inainte sa fi dat pompa jos trebuia sa ii faci semn cu un dorn pe axul pompei in drept cu semnul de pe pinion care trebuie aliniat sa intre dornul de blocare prin pinion si blocul motor.


Aici ai ceva explicatii cum se pune la punct dar sa le traduci din spaniola.


Poti sa o mai pui la punct astfel:
Demontezi capacul de la pompa de inj,capacul culbutori si intinzator curea si curea.
Ridici roata fata dr si introduci in treapta a5-a.
Apoi invarti de roata pana semnul de pe pinionul pompei ajunge sus si poti baga in gaura din pinion si bloc un dorn cu dimensiunea asta:

Daca ai blocat pompa atunci fulia arborelui trebuie sa fie si ea la semn, cu degajarea in drept cu semnul de pe bloc ca in poza:

Ca sa fi sigur ca nu se mai roteste motorul, se demonteaza senzorul de la vibrochen si in locul lui se introduce dornul de blocare cu dimensiunile celui din imag:

Acum ca pompa si vibrochenul sunt la punct te duci la axul cu came care trebuie sa aiba primele came de la pistonul 1 perfect orizontale,eu ca sa fiu sigur neavand cala de ax cu came am masurat cu sublerul distanta dintre cama si culbutori

Sau ca sa fi sigur ca axul e in pozitia buna se demonteaza pompa de vaccum iar gaura rotunda din ax trebuie sa fie orientata in sus exact pe axa perpendiculara a axului cu came.Daca ai cale dedicate aici in locul pompei de vaccum se monteaza.

Daca acum constati ca nu sunt puse la punct,slabesti intinzatoarele de lant, slabesti surubul de la pinionul axului cu came (este indicat sa schimbi surubul cu unul nou si sa il strangi la cuplu 90Nm+60grade+30grade).Pui axul cu came la punct,strangi surubul tinand contra de ax (are un hexagon inainte de prima cama), strangi intinzatoarele de lant si totul ar trebui sa fie OK doar daca fulia pompei este pusa bine la punctul de avans.In mod normal se ia ca referinta pompa,daca e pusa bine la punct se pune tot motorul bine.
Aici se vede cum se aseaza cala la axul cu came in locul pompei de vid si se observa si gaura din ax.


Spor la treaba!
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Asta da explicatie completa.
Felicitari colegu!
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 621
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
@adrian terinte -iti multumesc de informatie,foarte utila,nu numai pentru mine ci pentru toti colegii care vor sa faca asa ceva acasa!multumesc inca o data,numai bine!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Geo89 a scris:atat mi-au cerut!numai ieri mi-au luat 150 ca mi-au demontat capacul de vizita la pompa de injectie si capacul culbutorilor!si de acolo si concluzia.unde mai pui ca in braila nimeni nu a vrut sa se bage!am gasit abia la galati!

Nu vad de ce nu ai face un drum pana la colegul @[editat] (sau la oricine cunoaste bine motorul asta si e intr-unul din judetele invecinate), cred ca banii de motorina s-ar amortiza din prima daca ti s-ar rezolva toate problemele. Asa... pe bucati, o sa iesi mai scump.
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 621
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
pai nu dispun de atatia bani deocamdata,ca am bagat vreo 500 de euro acum in ea si nu mai am.cred ca asa voi face ca acum consuma cam 10l% aproape.m-am gandit si eu la asta.o sa stau de vorba cu colegul MariusNapcori si o sa vedem.Stima si multumesc de sfat!
  • MrNistorica

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1998 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2012

  • Mesaj Privat
m-am hotarat Geo.o dezmebrez.nu mai are rost sa bag bani in ea.s-a dus si pompa.si plus de asta ma costa o groaza de bani sa omologhez motorul.plus de asta inainte sa schimb motorul in ea,mi-a fost retinut talonul de politie pt ca masina nu era trecuta pe mine in acte.si acuma ca sa imi iau talonul inapoi,trebuie sa fac identificare de serii si sa omologhez motorul asta.nu mai bag atatia bani in ea.oricum am gasit una din 2001 x18xe,are si gaz din gabrica si arata foarte bine.interior crem,plina de dotari.are nr de franta si costa 1600 de euro.o scot pe la 1400 si imi bag pula.nu mai bag bani in astalalta.deci daca stii pe cineva care e interesat de ceva,suna-ma.masina arata si merge perfect,inafara de treaba cu pompa de injectie.e beton.
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 621
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
pacat,pacat de munca care ai depus-o!si la cea de Franta trebuie sa iti faci procura cu propietarul direct pe numele tau,altfel iti va fi retinut talonul imediat.cei de la politie au chemat toti posesorii de masini cu numere straine sa le verifice actele si sa faca o baza comuna de date UE.Daca vrei,te pot ajuta eu cu pompa de injectie,ti-o dau cu 9 mil(asa a dat-o si colegul eudey lui marius napcori,cu toate ca eu m-am inteles cu marius cu 11 mil pe ea,dar fac o exceptie ptr tine)si imi dai acum 6 mil(tre sa ajung sambata la ploiesti la marius napcori si am nevoie de bani)iar restul cand vei putea.pompa mea este cu 011 la sfrasit.referitor la partea cu omolagtul,tu ai serie trecuta pe motorul asta care l-ai pus?omologarea v-a costa in jur de 80 lei,si daca tot trebuie sa ajungi la rar,ti-o face fara probleme!deci nu e mare lucru!la dezmembrat iti zic garantat ca nu te alegi cu nimic(experienta proprie) si nu ai nici clienti.iti cunosti masina,stii ce defecte are,ce parti bune,asa ca nu o da.parerea mea.te rog mult sa te gandesti la asta!numai bine!
  • MrNistorica

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1998 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2012

  • Mesaj Privat
da geo,ai dreptate,dar nu mai am bani sa o fac.cat despre omologare,inainte am avut x20 dth si acuma am y20dth,deci nu este acelasi cod.si plus de asta,talonu e la politie.l-au luat ca nu a fost masina trecuta pe mine.si nush cum as putea sa fac omologarea.si imi trebuie si hartie ca motorul a fost montat intrun service autorizat.
iti dai seama ca nu as da-o pt ca mi-e foarte draga masina.si nu stiu daca se potriveste pompa ta.habar nu am.
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 621
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
tu stii mai bine ce vrei sa faci.te-as fi ajutat daca as fi putut,dar si eu sunt in aceeasi situatie ca tine.sa vedem cum o sa ies si eu cu motorul cand o sa o trec pe numele meu.stima!
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 621
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
am tras si pompa la punct pana la urma.abia duminca trecuta am reusit.a fost ceva de munca dar a meritat tot efortul.zgomotul motorului a disparut,nu mai rontaie si nu mai am nici o problema cu eroarea de la pistonasul de avans.acum am un avans de 4,3 grade.totusi ma ingrijoreaza consumul care totusi mi se pare mare(nu l-am facut dar in fiecare zi fac 60 de km cam 20 din ei in oras,si bag motorina de 30 lei,se stinge becul,iar urmatoarea zi in acelasi loc se aprinde becul)eu zic ca ar fi trebuit sa fac mult mai multi km avand in vedere ca merg pe pilot in afara si viteza la 110.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
eu la 130km/h cu a 5-a am consum de 3.6 pe BC, dar daca merg mai tare sau mai incet creste mult consumul.
la 80km/h cu a 4-a am consum de 3.4 pe BC,iar la 100km/h am aproape 6 %.
Ideea este sa vezi pe BC in ce treapta si la ce viteza ai consumul cel mai mic.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Motoarele astea de 1.7 zici ca-s magice, nu consuma.
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 621
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
ideea este ca nu am computer de bord.si e distanta asta scurta nu prea pot sa fac un consum real.cred ca o las fara motorina si bag 5,5 litri si merg sa vad cati km fac.pe op-com tot te inseala la consum daca te iei dupa el!stima!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ai grija la lasatul fara motorina ca ai motor de 2.0l diesel... mai bine faci plinul, mergi 100km si faci iar plinul (pana sare pompa) si ala este consumul real. Ca la BC nu iti da prea real...
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 621
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
nici asa nu este prea real.motorina face spuma multa cand faci rezervorul full.si tot de poti insela.doar sa pui in el pana da pe afara,nu pana cand se opreste pompa,apoi faci suta de km si revii la peco unde pui iar pana in gura(sau si mai bine iti iei motorina in bidon ceva si la suta completezi pana se face ochi)
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 621
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
app,multumesc admin-ilor pentru pentru editarea topicului meu fara rost!
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 621
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
pun si eu aici poze cu masina mea ca tot este asa poluat topicul facut de mine!

  • Geo89

  • Mesaje scrise: 621
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
si inca un motor y20dth pleaca pe lumea cealalta!vectra v-a primi maine al treilea motor din viata ei si pus la diferenta de 2 luni fata de cel de-al doilea.cred ca am stabilit deja un record!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR