Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • idoras

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salut! Am o Astra H, z19dt, 95000 km, cumparata de 2 luni. Am o problema cu pornirea in momentul in care afara sunt peste 3 grade, masina nu poeneste din prima si scoate un zgomot ciudat(pare ca electromotorul ramane blocat). De asemenea consumul la relanti cand motorul e cald e de 0.9-1.2 l pe ora, iar cand e rece urca la 2 litri. In rest motorul trage bine, are putere. Va rog sa ma ajutati cu un sfat pentru ca nu am experienta cu service-urile. Va multumesc!
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Diagnoza v-a spune totul !
  • mirel_ch

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
de ce nu vii sa ii facem o diagzoza. stau la piata sudului-big berceni-peco agip
contact 0768461065
  • idoras

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc Mirel! O sa te contactez saptamana viitoare pentru ca momentan sunt plecat din Bucuresti!
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
salve! Verifica bateria sa nu fie descarcata,bendixu de la electromotor si ce spune diagnoza.Consumul e normal pentru z19dt,cu fostul opel cu acelasi motor, la cald rar am vazut instantu la 0.8 .
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ultima oara cand am vazut sa ramnana blocat electromotorul era pe un motor ce avea volanta atat de distrusa incat blocat tot.
  • idoras

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Bateria am schimbat-o acum o luna, impreuna cu volanta si ambreiajul pentru ca erau uzate. Si inainte imi facea zgomotul acesta, dar acum parca a inceput mai rau. Mi se pare ciudat pentru ca in momentul in care motorul e rece si afara e frig nu face nimic..multumesc de informatii.
  • andreigeo

  • Mesaje scrise: 351
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Poate s-au pilit carbunii de la electromotor?
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
cosmin65397 a scris:salve! Verifica bateria sa nu fie descarcata,bendixu de la electromotor si ce spune diagnoza.Consumul e normal pentru z19dt,cu fostul opel cu acelasi motor, la cald rar am vazut instantu la 0.8 .
daca aveai 0,8 rareori....atunci motorul tau avea o problema...la cald si pe vreme calda sta undeva la 0,5-0,6 ,uneori si 0,3-0,4 am acest tip de motor si de 3 ani asta e consumul
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Tase 0.8 rar de tot am vazut sa apara,in schimb 0.9 si 1.2-1.4 cand era motoru rece asta a fost consumul, din ce stiu acesta este unul normal ,nu am avut filtru de particule la ea si nici tija swirl motoru era varianta z19 dt 88 kw -8v tot ce pot sa spun este ca imi pare rau dupa ea( am luat-o de noua in 2008 si am dat-o anu trecut in decembrie la 60 000km) in schimb am luat un sports tourer de 1.7 125 cai( la motoru asta am instant 0.4-05)


@idoras; Daca spui ca ai volanta noua precis problema e de la electromotor,sigur roata dintata de la electromotor este tocita si nu preseaza indeajuns pe coroana volantei sau/si scapa,in momentu in care pui contactu si dai cheie acea rotita este angrenata de electromotor si impinsa de un releu cu arc (bobina excitatie) ,daca este tocita nu se poate depista la diagnoza,poti desface electromotorul si sa te uiti sa vezi ce uzura are.
Cand ai schimbat volanta nu au observat nimic mecanicii la electromotor? ai in poza incercuit cu rosu unde se poate sa ai problema
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR