bstf2001
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1990 E18 NVR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
Salutare,
Cu ce este diferit motorul de Omega 20NE fata de cel de pe Kadett, Ascona, Calibra Si Vectra. Asta am citit pe undeva pe la Kadett. Intreb aici pentru ca eu am Ascona si am pus un motor de Omega. Trebuia schimbat si ECU? Va rog informatii pertinente si va multumesc anticipat.
P.S. Masina mea este cea din "garaj" aceeasi cu cea din semnatura.
Cu ce este diferit motorul de Omega 20NE fata de cel de pe Kadett, Ascona, Calibra Si Vectra. Asta am citit pe undeva pe la Kadett. Intreb aici pentru ca eu am Ascona si am pus un motor de Omega. Trebuia schimbat si ECU? Va rog informatii pertinente si va multumesc anticipat.
P.S. Masina mea este cea din "garaj" aceeasi cu cea din semnatura.
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
ce motor ai avut inainte?tot un 20ne?
cand schimbi motorul trebuie sa schimbi ECU,daca difera tipul.
Diferentele dintre motoare sunt nesemnificative la aceeasi tip doar anul fabricari sau tipul de masina(kadett-vectraA,astraF) face diferenta...si sunt minore(ex. c16nz de pe kadett si tot aceeasi tip de pe vectraA(astraF) difera filtrul de aer.....asemanator ca la C18NZ).
in majoritate trebuie sa se potriveasca....verifica pini de la ECU din autodata si ai sa vezi daca difera(dar nu cred).
cand schimbi motorul trebuie sa schimbi ECU,daca difera tipul.
Diferentele dintre motoare sunt nesemnificative la aceeasi tip doar anul fabricari sau tipul de masina(kadett-vectraA,astraF) face diferenta...si sunt minore(ex. c16nz de pe kadett si tot aceeasi tip de pe vectraA(astraF) difera filtrul de aer.....asemanator ca la C18NZ).
in majoritate trebuie sa se potriveasca....verifica pini de la ECU din autodata si ai sa vezi daca difera(dar nu cred).
bstf2001
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1990 E18 NVR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
AdamOpel a scris:ce motor ai avut inainte?tot un 20ne?
cand schimbi motorul trebuie sa schimbi ECU,daca difera tipul.
Diferentele dintre motoare sunt nesemnificative la aceeasi tip doar anul fabricari sau tipul de masina(kadett-vectraA,astraF) face diferenta...si sunt minore(ex. c16nz de pe kadett si tot aceeasi tip de pe vectraA(astraF) difera filtrul de aer.....asemanator ca la C18NZ).
in majoritate trebuie sa se potriveasca....verifica pini de la ECU din autodata si ai sa vezi daca difera(dar nu cred).
cand schimbi motorul trebuie sa schimbi ECU,daca difera tipul.
Diferentele dintre motoare sunt nesemnificative la aceeasi tip doar anul fabricari sau tipul de masina(kadett-vectraA,astraF) face diferenta...si sunt minore(ex. c16nz de pe kadett si tot aceeasi tip de pe vectraA(astraF) difera filtrul de aer.....asemanator ca la C18NZ).
in majoritate trebuie sa se potriveasca....verifica pini de la ECU din autodata si ai sa vezi daca difera(dar nu cred).
Tot 20NE. Sa inteleg ca nu ar trebui sa fie probleme dar totusi sunt.
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
bstf2001
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1990 E18 NVR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
AdamOpel a scris:bun!dar concret ce probleme ai cu el?
1. pornire grea la cald (la rece o ia la sfert)
2. relantiu instabil (aprox 100 de ture)
3. consum mare 16.5% in oras
4. ezitare la acceleratii bruste.
Am schimbat: capac delco, bujii, fise bujii, filtru aer, sonda lambda, cei doi senzori de apa si filtrul de benzina. Am super curatat corpul admisiei, desfundat orificii, verificat senzorul de pozitie a clapetei de acceleratie, IAC functioneaza ca la carte, curatat orice contact electric am gasit. Deci, ce mama draq sa-i mai fac? Intru in criza
S-a aprins becul de check engine de cateva ori, fac testul agrafa si 12,12,12,12,12,12,12,12...........12.
Astept sugestii sau ii dau foc.
Ultima modificare făcută de bstf2001 la Mar 22 Mai, 2007 3:42 pm, modificat de 3 ori în total
bstf2001
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1990 E18 NVR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
bstf2001
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1990 E18 NVR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
bstf2001
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1990 E18 NVR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
- Cristi_C
- ***
- 729 mesaje
- din 11 Jan 2006
- Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Timisoara
Cristi_C
- Mesaje scrise: 729
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2006
- Mesaj Privat
@bstf2001 tocmai ti-am raspuns la aceeasi intrebare in alt topic. Te rog frumos sa nu mai pui aceleasi intrebari in rubrici diferite, intr-un final totul inseamna timp.
https://www.clubopel.com/vie...p?p=151337#151337
Si aici la fel:
https://www.clubopel.com/vie...p?p=151354#151354
dar macar aici e topic special pt asa ceva.
https://www.clubopel.com/vie...p?p=151337#151337
Si aici la fel:
https://www.clubopel.com/vie...p?p=151354#151354
dar macar aici e topic special pt asa ceva.