Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • marius07

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, deschid acest topic in speranta ca se gaseste cineva care sa ma ajute.

In urma cu 8 luni mi s-a aprins masinuta portocalie in bord. De atunci, din cand in cand in timpul mersului se tureaza singura si consumul creste de la 5.5 l/100 km la 11 l/100 km ( aici vorbind de consumul instant ), pur si simplu se simte o mica zdruncinatura si consumul o ia razna. Daca opresc pe loc si o las pe liber imi indica un consum de 4.8 L/h. Dupa ce o repornesc totul revine la normal numai ca beculetul cu check engine ramane aprins. Am fost si la service sa vad care este problema iar mecanicul mi-a zis ca este vorba de o eroare P1125...ceva legat de clapeta de acceleratie si mi-a mai spus k nu este ceva foarte grav si ca pot cirula asa pentru ca si-ar putea reveni. O perioada buna nu am mai avut aceasta problema dar acum o intalnesc din ce in ce mai des.

Daca s-a mai intalnit cineva cu o problema de genul asta sau stie cineva care ar fi problema va rog sa ma ajutati. Multumesc
Skip ads

  • florin38

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2011

  • Mesaj Privat
trebuie sa cureti corpul de ralenti , daca nu se rezolva asa inseamna ca senzorul electronic care comanda corpul de ralenti este defect.Solutia ,daca cunosti un electronist se poate repara daca nu sti ...dezmembrari sau nou, vreau sa-ti spun ca trebuie sa desfaci piesa electronica si sa vezi daca toate sudurile electronice sunt bune , de la caldura se mai dezlipesc.Bafta
  • florin38

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2011

  • Mesaj Privat
uite aici
http://www.vectra-c.com/for...38145#post1338145
  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,143
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ai filtru de particule ? , consum la relanti de 4.8 L/h indica o regenerare mai ales ca tu spui ca face asta cand si cand , vezi daca ai filtru de particule cum stai cu regenerarile , poate el incearca sa faca regenerare saracul si tu o opresti .
  • marius07

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns baieti. O sa incerc sa curat corpul de relanti

Da, am filtru de particule. In ce consta aceasta regenerare? cum se face? si cam cat dureaza?
  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,143
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
In bucuresti o face cam la 500 - 700 km si dureaza intre 8-12 min. mai multe despre filtru de particule si regenerari citesti aici

In ceea ce priveste curatarea clapetei de acceleratie uite aici
  • marius07

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am curatat clapeta de acceleratie, doar partea metalica pentru ca partea electrica era in perfecta stare. Mi-a disparut masinuta din timp de 10 minute dupa care a revenit. Aici ce ar putea fi?

Problema era din cauza regenerari filtrului de particule. Am turato pe la 3200 rotatii timp de 10 min si acum si-a revenit. Multumesc tuturor pt sprijin.
  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,143
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Trebuie vazut cu testerul daca a facut regenerarea , ai desfacut si partea electrica la clapeta ? , de obicei intra vapori de ulei acolo si se umple cu ulei , daca e curat la partea electrica si tot ai eroarea de clapeta inseamna ca numai deschide si inchide cum trebuie si trebuie schimbata .
  • insignia

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
salut....zici ca ai decapsulat clapeta si nu ai gasit reziduuri de ulei in partea electronica?
sau cum ai curatat doar partea metalica?
diagnoza ai facut dupa acea curatare?
  • marius07

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
da, am decapsulat si era perfect curata partea electrica. Nu am facut diagnoza electrica, doar am costatat ca beculetul de check engine mi-a disparut timp de 10 minute dupa care s-a reaprins.
  • insignia

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
era bine daca faci inca o testare.....posibil sa fie sa nu clapeta....sau sa fie eroare de regenerare DPF....
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Problema ta e din cauza ca motorina e de proasta cqlitate...
Vei ajunge sa elimini filtrul de particule...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR