-Dupa aceea luam un scotch mic(lat de 1cm) si dam pe partea dinspre bara(conform imagine).
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
-Taiem cu o panza deasupra scotch-ului si inlaturam surplusul de material.
OBS. ATENTIE cand taiati sa nu atingeti corpul prin care trece apa.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
-Dupa care trebuie sa facem noi "santuri" de fixare. Pentru aceasta introducem spalatorul in locasul din bara si trasam in spatele barii(spre caroserie) exact linga bara. In aceste locasuri de fixare intra clemele de fixare, care tin spalatorul fix pe bara. Cele notate in imagine cu patratele rosii.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
-Scoateti iar spalatorul, taiati acele zone exact pana in ax astfel incat spatiul sa fie suficient pentru a putea introduce sigurantele de fixare(siguranta nu trebuie sa aiba joc).
-Introduceti si fixati definitiv spalatoarele pe bara si montati totul in ordine inversa demontarii.
-Reglati directionarea jeturilor pe ambele faze sub jumatatea inferioara a farului cu 5-10mm.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Sper sa va ajute. Eu sunt multumit de rezultat.
Initial am vrut sa montez de Vectra B2, dar m-am hotarat sa le modific pe acestea.