cretuhwk
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2013
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 1,999 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 1,999
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
inainte sa se umble in motor trebuia facuta o diagnoza competenta.. adica facut si interpretat listingul.. lucru pe care "meseriasii" pe la care ai fost nu cred ca l-au facut...
ce intelegi prin "mecanicu a facut motorul"? ce a facut defapt?
sorindf2000- Suspendat
- 1,049 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,049
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
...ce intelegi prin "mecanicu a facut motorul"? ce a facut defapt?
asta n-am inteles nici eu...pana la urma ai segmentat motorul sau ce...? Zici ca ai compresie buna insa tie iti manaca ulei...mult, asta inseamna ca daca, nu ai pierderi, atunci e vorba ori de semeringuri la supape sau de segmentii de ungere...mai ramane de vazut si ca compresia a fost masurata corespunzator...pare ca mecanicul tau e la fel de derutat ca si tine si iti spune diverse povesti pentru ca sa te duca cu vorba...
Sfatul meu, curate EGR si clapeta de acceleratie tu singur...nu e mare lucru sii vei gasi pe forum cum, indifferent de tipul tau de motor, apoi schimba bujiile cu alte noi si schimba si fisele ( daca ai asa ceva)...vezi apoi daca ai rezolvat ceva...
Consumul de ulei e ceva aproape normal la motoarele de 1.6 de la Opel..mai ales daca mergi turat sau viteza mare...e un topic cu tipuri de ulei recomandate...poate reusesti sa gasesti un ulei care sa nu-l haleasca asa repede, citind pe acolo...
dorinnb
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2012
- Mesaj Privat
cretuhwk
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2013
- Mesaj Privat
Am uitat sa va zic prima data cand am luat masina mai avea probleme si cu pornitul adica porneam masina se ducea acul pana in 500-600 de rotatii si se oprea iar la o a doua cheie o lua, iar o alta problema cu clima ma pomenean ca o lua clima razna eu ii setam eco si eu ramanea pe clima ii scoteam borna la baterie si mergea ce mergea si iar facea, acum numai face sa zic dupa ce am schimbat bujiile, doar v-am zis are un dardait la relantii spre intrerupere cand este vremea urata face mai rau, iar in mers face urat la viteze mici (parca se ineaca sau da in gat), am schimbat bobina inductie care este dintro bucata cu una after market, egr, bujii bosh (am sa mai schim bujiile odata dar sa se duca asa repede). intrebarea mea este de ce face urat cand vremea este ploioasa si de ce iese fumul acela cateodata cand pornesc( il baga si pe ventilatie in masina), sa fie infundat catalizatorul, sau din cauza ca mananca prea mult ulei? Va mai dat detaliile poate ma ajutati pentru ca imi este frica sa-i mai fac motorul inca odata. Am vazut ca zice cineva de tester, cei care mi-au pus testerul au zis ca nu le da decat sonda lambda 2 ca ar fi defecta.
- luciraica
- ****
- 1,999 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 1,999
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
Sonda n-are rost s-o schimbi .. poate e buna.. Poate erau bune si bobina de inductie si celelalte lucruri pe care le-ai schimbat.. Eu cred ca ai o problema pe cilindru 4 .. supape sau segmenti.. Poti incerca sa schimbi injectorul de la cilindru 4 cu unul de la alt cilindru... si sa vezi daca se mai acopera bujiia.. Bujiile se pot arde la aragaz si se pot curata cu peria de sarma... sa nu le mai tot cumperi... Modulul de aprinderese poate demonta f. simplu.. se pun bujiile, se leaga filetul fiecareia la masa si se urmareste scanteia (intensitatea) in timp ce altcineva da la automat.. se mai elimina o cauza..
imi aduc aminte de un caz... cineva si-a facut motorul si mecanicu a uitat o carpa cu care a acoperit gaura de la evacuarea unui cilindru... a montat galeria si carpa a ramas acolo...
sorindf2000- Suspendat
- 1,049 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,049
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
cretuhwk
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2013
- Mesaj Privat
cretuhwk
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2013
- Mesaj Privat
dorinnb
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2012
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
dorinnb
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2012
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
cretuhwk
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2013
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,026 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,026
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Mai ieri cautam pe net preturi la diferite piese ce urmeaza sa le schimb si eu la masina(consumabile). Prin cautarile mele am gasit segmenti originali GM la 200 si ceva de lei setul. Din spusele mecanicului meu am inteles ca acest motor de 16V fie ca e 1.6, 1.8 sau 2.0 are mari probleme cu segementii dupa ce-i faci resegmentarea. Calitatea segmentilor after market lasa de dorit si ai toate sansele ca masina sa-ti consume mai mult ulei decat inainte sa te apuci sa faci motorul.
Daca tot vrei sa-l repari, schimba segmentii si ia-ti originali GM.
FFF. IMP: NU ESTE NORMAL SA AI CALAMINA PE BUJII.
Cauze posibile : SEGMENTI, SIMERINGURI DE SUPAPE SAU SUPAPELE. E posibil ca in timp ele sa subtieze pe coada si degeaba pui simeringuri noi ca tot o sa se prelinga ulei in camera de ardere.
Bafta
P.S: Daca doresti pot sa te ajut pe PM cu adresa mecanicul meu din Craiova. Il recomand ca-l stiu de ceva ani buni si e foarte bun meserias.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
sorindf2000- Suspendat
- 1,049 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,049
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
cretuhwk
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2013
- Mesaj Privat
A fost pusa pe tester nici o eroare . M-am saturat, ce naiba sa fie numai stiu, ajutativa ? astia nu stiu ce sai mai faca si am nevoie sa raspuns, pt ca eu masina nu o iau decand atunci cand ea merge rotund, ca imi este frica sa nu fie iar supapele. Va rog sa-mi dati un raspuns cat mai repede?
- luciraica
- ****
- 1,999 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 1,999
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- marius2904
- *
- 3 mesaje
- din 08 Feb 2011
- Astra 2001 z16xe
- Iasi
marius2904
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2011
- Mesaj Privat
in legatura cu problemele la ralanti poate ar trebui sa mai iei in calcul si distributia, daca nu or fi probleme si pe acolo.
in legatura cu egr si cu clapeta nu stiu daca e suficienta doar curatarea lor. poate gasesti sa le inlocuiesti de proba cu altele de la o masina care merge normal. s-ar putea totusi pe aici sa fie problema.(in ce priveste egr-ul, acesta poate fi anulat cred improvizandu-se o garnitura metalica, blocandu-l)
oricum aici poti primi doar pareri si sfaturi, ar trebui totusi sa cauti un mecanic care sa poata pune cap la cap toate problemele si sa le rezolve. poate te ajuta in acest sens colegii de forum.
numai bine!(ma poti contacta eventual pe mail la marius2904@yahoo.com)