Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut, am facut o diagnoza si am vazut 2 chestii despre care nu stiu mai nimic legat de valorile citite.
1- Swirl level control solenoid valve pulse ratio 92%
2- Diferenta de presiune pe cilindri ( diferenta dintre cea mai mica valoare si cea mai mare nu depaseste 0.8 unitati) --- as putea posta valorile de pe diagnoza daca e cazul

Ar putea cineva sa ma lamureasca in privinta valorilor citite daca sunt normale?
Embarassed
Va salut, cu respect!
Skip ads

  • CapellaCt

  • Mesaje scrise: 1,592
  • Locatie: Deutschland
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Mai jos ai rezultatul cautarilor pe clubopel:
https://www.clubopel.com/rez...oid+&sa=Cauta
Poate vei gasi ceva folositor; spor la citit!
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Multzam´ ! Cred ca o sa printez si eu tot raportul ca fac cateva comparatii Very Happy.
Cu respect!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Diferenta de presiune cum ai masurat-o?
Daca a masurat-o cu testerul aceea e de fapt corectia la injectie...
Sau de fapt despre ce presiune este voba?
Poti pune un printscreen ca sa nu vorbim aiurea?
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut, da, cu testerul am masurat deci cred ca ai dreptate. Print screen nu am inca, am ajuns astazi in Danemarca si sunt rupt de somn dupa 30 de ore de condus. Postez maine valorile (de corectie).
Cu respect!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
daca este vorba de corectia la injectie trebuie sa le citest cu motorul fierbinte
la rece e normal sa ai diferente mari pentru ca ecu incearca sa tina motorul pornit dar la turatii relativ mici deci baga mai multa motorina
fa o citire cu motorul fierbinte (sa ai macar 85 de grade la apa) si apoi vedem...
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Va salut, scuzati-mi intarzierea, am multe necazuri, dar am reusit astazi sa fac un print screen la acea corectie, dupa ce mi-am luat invertorul de curent, ca nu ma tinea laptopul...
Citirea s-a facut cu motorul la 83-85 grade
Legat de cealalta valoare cu... Swirl level control solenoid valve pulse ratio 92% ? Stie cineva sa imi spuna daca e de ras sau de plans?

Cu respect!
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

Astea sunt corectiile apliate de ecu pentru injectoare. Ca valori stai FOARTE bine, se recomanda o curatare profi cand una din valori se apropie de 3(relevanta e masurarea cu motorul cald), ecu poate sa corecteze maxim 5mg.
Legat de swirl level, nush ce sa-ti zic.

Adi G.
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
@cyberbob Merci pt interventie! Si zici ca se cere o curatare pro... cand valoarea se apropie de 3 +/-....sau doar la +3?
Adica banuiesc ca valorile normale sunt 0.00 mg/stroke, dar valorile cu - minus afecteaza ceva?

Cu respect!
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

Valorile acceptate ca fiind normale, din ce m-am documentat sunt intre [-0.05,+0.05]. Curatarea se face cand una din valori se apropie de 3 indiferent daca e + sau- . La valori apropiate de 0 nu afecteaza cu nimic corectia in plus sau in minus. In schimb la valori mari (+3 de exemplu) o sa dai cu fum, sau daca ai dpf o sa-l incarci foarte repede. Ca o observatie, intodeauna suma corectiilor aplicate va fii 0.

Adi G
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Am inteles! Sper sa nu ajunga la valori de +/-3Very Happy
Multumesc pt informatii!

Cu respect!
  • florin38

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2011

  • Mesaj Privat
svg_gabriel10 a scris:Salut, am facut o diagnoza si am vazut 2 chestii despre care nu stiu mai nimic legat de valorile citite.
1- Swirl level control solenoid valve pulse ratio 92%
2- Diferenta de presiune pe cilindri ( diferenta dintre cea mai mica valoare si cea mai mare nu depaseste 0.8 unitati) --- as putea posta valorile de pe diagnoza daca e cazul

Ar putea cineva sa ma lamureasca in privinta valorilor citite daca sunt normale?
Embarassed
Va salut, cu respect!

Uite un tutorial pentru punctul 1
http://www.vectra-c.com/for...r-How-2-look-here
e pentru 2.2 dti nu stiu daca ai acelasi tip de valvula


Server Techie & Section Moderator
--------------------------------------------------------------------------------
Join Date: Jun 2008
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR