pluciro
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2006
- Mesaj Privat
In urma ploilor de zilele trecute, masina (Vectra A) parcata in garaj la demisolul blocului a fost inundata. Apa a ajus pana la praguri si mi-a umezit bine de tot buretii de sub mocheta.
M-am chinuit cateva ore sa dau mocheta jos, am demontat plasticele si scaunele; am scos mocheta spate; insa tot nu am reusit sa demontez consola centrala si sa dau jos si mocheta fata. Am vazut ca mocheta si buretele e trecuta pe sub schimbatorul de viteze si tija aferenta.
Stie cineva cum se scoate mocheta din fata? Am vreo sansa sa o dau jos intr-o bucata?
Pe moment am decupat cu caterul din burerii mari de la locurile din fata, insa tot a ramas apa si umezelela acolo, care deja miroase urat.
M-am chinuit cateva ore sa dau mocheta jos, am demontat plasticele si scaunele; am scos mocheta spate; insa tot nu am reusit sa demontez consola centrala si sa dau jos si mocheta fata. Am vazut ca mocheta si buretele e trecuta pe sub schimbatorul de viteze si tija aferenta.
Stie cineva cum se scoate mocheta din fata? Am vreo sansa sa o dau jos intr-o bucata?
Pe moment am decupat cu caterul din burerii mari de la locurile din fata, insa tot a ramas apa si umezelela acolo, care deja miroase urat.
- mctoto
- ****
- 1,837 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,837
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
cu mocheta fata e cam greu , pentru ca peste ea vin puse toate si trebuie scos asa:
daca ai scos deja scaunele deja e mai usor
1. consola cu butoanele degeamuri
2. consola ce cuprinde schimbatorul , cea mare care imbraca bordul pe laterale
3. bucata gumata de cauciuc si plastic care acopera tija de la schimbator spre cutie
3.1 daca ai recirculare si ac la masina , se poate sa mai fie niste tubulete ce duc aerul la locurile din spate
4 acolo tai carepeta de-a lungul de la motor spre schimbatior si o scoti ca de pe iepure
5. mai vezi ce mai tine pe acolo dar daca deja spui ca ai mai dat plastice jos cred ca e de ajuns.
pt more info ask
daca ai scos deja scaunele deja e mai usor
1. consola cu butoanele degeamuri
2. consola ce cuprinde schimbatorul , cea mare care imbraca bordul pe laterale
3. bucata gumata de cauciuc si plastic care acopera tija de la schimbator spre cutie
3.1 daca ai recirculare si ac la masina , se poate sa mai fie niste tubulete ce duc aerul la locurile din spate
4 acolo tai carepeta de-a lungul de la motor spre schimbatior si o scoti ca de pe iepure
5. mai vezi ce mai tine pe acolo dar daca deja spui ca ai mai dat plastice jos cred ca e de ajuns.
pt more info ask
pluciro
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2006
- Mesaj Privat
Ok,
Deci zici sa tai mocheta de sub tija schimbatorului si sa scot cele 2 bucati separat. Si eu ma gandeam ca asta ar fi o solutie, insa cand trebuie sa le pun la loc nu cred ca o sa mai stea pe pozitie.
Tu cum ai facut? Le-ai prins cu ceva banda cand le-ai montat inpoi, sau stau prinse de plasticele care vin peste ea?
Deci zici sa tai mocheta de sub tija schimbatorului si sa scot cele 2 bucati separat. Si eu ma gandeam ca asta ar fi o solutie, insa cand trebuie sa le pun la loc nu cred ca o sa mai stea pe pozitie.
Tu cum ai facut? Le-ai prins cu ceva banda cand le-ai montat inpoi, sau stau prinse de plasticele care vin peste ea?
- mctoto
- ****
- 1,837 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,837
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
Eu la mine nu am scos-o dar am avut tot demontat pe acolo prin zona si am vazut cum sta treaba. Oricum nu o sa fie 2 bucati separate daca tai doar in fata , ca zona de dupa schimbator e inca comuna.(cred , poate sa difere fata de calibra)
Dar eu zic ca poti se le lipesti apoi cu prenadez de caroserie acolo, sau bagi sub ele o bucata de material de care le lipesti, asa ca un strap.
Dar eu zic ca poti se le lipesti apoi cu prenadez de caroserie acolo, sau bagi sub ele o bucata de material de care le lipesti, asa ca un strap.
pluciro
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,837 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,837
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
pt aia trebuia sa o iei asa
1. plasticele din jurul volanului, bucatile alea 2 prin care trece si contactul
2. plasticele din jurul cadranelor de bord : una sus si una jos (ala de jos iese mai greu dar cu rabdare si incet ca sa nu-l strici
- primul il scoti pe ala de jos pt ca ala de sus e prins cu suruburi in stg si dreapta
3. surubul din dreapta de la ala de sus tine si o parte din consola cu cd-ul
4. dai jos si suruburile din spatele cesului sau scomp de bord ca sa poti sa misti un pic comnda de ventilatie(asta e mai gre de dat jos dar daca chiar vrei iti explic)
5. mai sunt 2 surubele in sapte la scrumiera si bricheta, tot ansamblul ala iese prin tragere si apoi vezi in spate surubelele
parca atat
1. plasticele din jurul volanului, bucatile alea 2 prin care trece si contactul
2. plasticele din jurul cadranelor de bord : una sus si una jos (ala de jos iese mai greu dar cu rabdare si incet ca sa nu-l strici
- primul il scoti pe ala de jos pt ca ala de sus e prins cu suruburi in stg si dreapta
3. surubul din dreapta de la ala de sus tine si o parte din consola cu cd-ul
4. dai jos si suruburile din spatele cesului sau scomp de bord ca sa poti sa misti un pic comnda de ventilatie(asta e mai gre de dat jos dar daca chiar vrei iti explic)
5. mai sunt 2 surubele in sapte la scrumiera si bricheta, tot ansamblul ala iese prin tragere si apoi vezi in spate surubelele
parca atat
pluciro
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,837 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,837
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
pluciro
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2006
- Mesaj Privat
In sfarsit am reusit sa dau totul jos de pe masina dupa ce am demontat cd playerul.
Mocheta fata am taiat-o dea lungul tijei schimbatorul de viteza. Am pus mochetele si buretii la uscat, dupa o zi intreaga de stat in bataia soarelui, uscarea e de vreo 50% . Sigur mai trebuie 1-2 zile de soare intens.
E clar ca daca nu scoti mocheta dupa ce se umezeste mai bine (inundatie, sau alte motive), nu are nici o sanasa sa se uste pe masina, tocmai din cauza buretilor care retin apa. Ca sa nu mai vorbesc ce miros degaja o mocheta (bureti) umeda.
Mocheta fata am taiat-o dea lungul tijei schimbatorul de viteza. Am pus mochetele si buretii la uscat, dupa o zi intreaga de stat in bataia soarelui, uscarea e de vreo 50% . Sigur mai trebuie 1-2 zile de soare intens.
E clar ca daca nu scoti mocheta dupa ce se umezeste mai bine (inundatie, sau alte motive), nu are nici o sanasa sa se uste pe masina, tocmai din cauza buretilor care retin apa. Ca sa nu mai vorbesc ce miros degaja o mocheta (bureti) umeda.
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
pluciro
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2006
- Mesaj Privat
De unde suflatoare de aer cald?
In sfarsit am pus totulpe masina, s-au potrivit la fix. Pe locurile unde am taiat mocheta, am prins niste capse si am trecut un siret prin ele. Nu arata deloc rau.
In plus acum mocheta e curata, ca am spata-o si batut-o sa iasa nisipul din ea.
Sper sa nu mai trebuiasca sa fac operatiunea vreodata, ca e mult deranj.
Concluzia: pt. demontarea consolei centrale e nevoie sa se scoata cd playerul si sa se desfaca cablul comenzii de aer cald (sub placa de la picioarele pasagerului dreapta fata).
In sfarsit am pus totulpe masina, s-au potrivit la fix. Pe locurile unde am taiat mocheta, am prins niste capse si am trecut un siret prin ele. Nu arata deloc rau.
In plus acum mocheta e curata, ca am spata-o si batut-o sa iasa nisipul din ea.
Sper sa nu mai trebuiasca sa fac operatiunea vreodata, ca e mult deranj.
Concluzia: pt. demontarea consolei centrale e nevoie sa se scoata cd playerul si sa se desfaca cablul comenzii de aer cald (sub placa de la picioarele pasagerului dreapta fata).
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
norocosule..eu am patit la fel ca tine la vectra..numai ca de nervi ca am descoperit buretele umed tot m-am apucat acum vreo 2 ani sa o "sfartec" cu cutterul..oricum la cat de imbacsita era (sincer nu ma asteptam sa fie atat de absorbant buretele ala cauciucat) nu o mai salvam..
ma rog, eu nu prea sunt genul care investeste prea mult timp/bani in masina, asa ca i-am tras o mocheta improvizata peste, si masina alearga in continuare pe drumurile patriei, ajutand la productia de lei pt stapan
dar cred ca prin iulie ma bag sa o refac, ca e pacat, batrana nu are nici pe dracu si merita niscaiva intretinere.
ma rog, eu nu prea sunt genul care investeste prea mult timp/bani in masina, asa ca i-am tras o mocheta improvizata peste, si masina alearga in continuare pe drumurile patriei, ajutand la productia de lei pt stapan
dar cred ca prin iulie ma bag sa o refac, ca e pacat, batrana nu are nici pe dracu si merita niscaiva intretinere.