Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • pluciro

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2006

  • Mesaj Privat
In urma ploilor de zilele trecute, masina (Vectra A) parcata in garaj la demisolul blocului a fost inundata. Apa a ajus pana la praguri si mi-a umezit bine de tot buretii de sub mocheta.
M-am chinuit cateva ore sa dau mocheta jos, am demontat plasticele si scaunele; am scos mocheta spate; insa tot nu am reusit sa demontez consola centrala si sa dau jos si mocheta fata. Am vazut ca mocheta si buretele e trecuta pe sub schimbatorul de viteze si tija aferenta.

Stie cineva cum se scoate mocheta din fata? Am vreo sansa sa o dau jos intr-o bucata?
Pe moment am decupat cu caterul din burerii mari de la locurile din fata, insa tot a ramas apa si umezelela acolo, care deja miroase urat.
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,837
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
cu mocheta fata e cam greu , pentru ca peste ea vin puse toate si trebuie scos asa:

daca ai scos deja scaunele deja e mai usor

1. consola cu butoanele degeamuri
2. consola ce cuprinde schimbatorul , cea mare care imbraca bordul pe laterale
3. bucata gumata de cauciuc si plastic care acopera tija de la schimbator spre cutie
3.1 daca ai recirculare si ac la masina , se poate sa mai fie niste tubulete ce duc aerul la locurile din spate
4 acolo tai carepeta de-a lungul de la motor spre schimbatior si o scoti ca de pe iepure
5. mai vezi ce mai tine pe acolo dar daca deja spui ca ai mai dat plastice jos cred ca e de ajuns.


pt more info ask
  • pluciro

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Ok,
Deci zici sa tai mocheta de sub tija schimbatorului si sa scot cele 2 bucati separat. Si eu ma gandeam ca asta ar fi o solutie, insa cand trebuie sa le pun la loc nu cred ca o sa mai stea pe pozitie.
Tu cum ai facut? Le-ai prins cu ceva banda cand le-ai montat inpoi, sau stau prinse de plasticele care vin peste ea?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,837
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Eu la mine nu am scos-o dar am avut tot demontat pe acolo prin zona si am vazut cum sta treaba. Oricum nu o sa fie 2 bucati separate daca tai doar in fata , ca zona de dupa schimbator e inca comuna.(cred , poate sa difere fata de calibra)
Dar eu zic ca poti se le lipesti apoi cu prenadez de caroserie acolo, sau bagi sub ele o bucata de material de care le lipesti, asa ca un strap.
  • pluciro

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Mda, deja am taiat legatura dintre cele 2 parti care e intre schimbator si maneta franei de mana.
Insa asa ma gandeam si eu, sa prind ce tai cu ceva banda; sau sa bag niste capse si un snur ca la sireturile de la pantofi.
Consola centra a demontat-o cineva? N-am reusit sa scot partea cu CD-ul.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,837
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
pt aia trebuia sa o iei asa

1. plasticele din jurul volanului, bucatile alea 2 prin care trece si contactul
2. plasticele din jurul cadranelor de bord : una sus si una jos (ala de jos iese mai greu dar cu rabdare si incet ca sa nu-l strici
- primul il scoti pe ala de jos pt ca ala de sus e prins cu suruburi in stg si dreapta
3. surubul din dreapta de la ala de sus tine si o parte din consola cu cd-ul
4. dai jos si suruburile din spatele cesului sau scomp de bord ca sa poti sa misti un pic comnda de ventilatie(asta e mai gre de dat jos dar daca chiar vrei iti explic)
5. mai sunt 2 surubele in sapte la scrumiera si bricheta, tot ansamblul ala iese prin tragere si apoi vezi in spate surubelele

Oare? parca atat
  • pluciro

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Am facut toate acele operatiuni.
Toate s-au despins din spate, insa mai era ceva ce le tinea in loc; le-am putu trage vreo 5-10 cm insa se tensiona ceva -gen cabluri din spate.
Trebuia sa scot cd-ul prima data din locas cumva?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,837
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
da , ala trebuie scos primul. credeam ca l-ai scos deja

si nu mai trage de panoul ala prea tare ca risti sa strici ceva.
  • pluciro

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2006

  • Mesaj Privat
In sfarsit am reusit sa dau totul jos de pe masina dupa ce am demontat cd playerul.
Mocheta fata am taiat-o dea lungul tijei schimbatorul de viteza. Am pus mochetele si buretii la uscat, dupa o zi intreaga de stat in bataia soarelui, uscarea e de vreo 50% . Sigur mai trebuie 1-2 zile de soare intens.

E clar ca daca nu scoti mocheta dupa ce se umezeste mai bine (inundatie, sau alte motive), nu are nici o sanasa sa se uste pe masina, tocmai din cauza buretilor care retin apa. Ca sa nu mai vorbesc ce miros degaja o mocheta (bureti) umeda.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Daca aveai 1-2 suflatoare de aer fierbinte, industriale, le uscai pe loc...

Nu stiu cum se numesc, Bosch.
  • pluciro

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2006

  • Mesaj Privat
De unde suflatoare de aer cald? Smile
In sfarsit am pus totulpe masina, s-au potrivit la fix. Pe locurile unde am taiat mocheta, am prins niste capse si am trecut un siret prin ele. Nu arata deloc rau.
In plus acum mocheta e curata, ca am spata-o si batut-o sa iasa nisipul din ea.
Sper sa nu mai trebuiasca sa fac operatiunea vreodata, ca e mult deranj.
Concluzia: pt. demontarea consolei centrale e nevoie sa se scoata cd playerul si sa se desfaca cablul comenzii de aer cald (sub placa de la picioarele pasagerului dreapta fata).
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
norocosule..eu am patit la fel ca tine la vectra..numai ca de nervi ca am descoperit buretele umed tot m-am apucat acum vreo 2 ani sa o "sfartec" cu cutterul..oricum la cat de imbacsita era (sincer nu ma asteptam sa fie atat de absorbant buretele ala cauciucat) nu o mai salvam..

ma rog, eu nu prea sunt genul care investeste prea mult timp/bani in masina, asa ca i-am tras o mocheta improvizata peste, si masina alearga in continuare pe drumurile patriei, ajutand la productia de lei pt stapan Smile

dar cred ca prin iulie ma bag sa o refac, ca e pacat, batrana nu are nici pe dracu si merita niscaiva intretinere. Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR