pampolino
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Alba
- Masina: Frontera 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2012
- Mesaj Privat
salutare.cer si eu ajutorul celor care au trecut prin asta : frontera sport 2000 i din 93 s-a oprit in timpul mersului (fara sa se aprinda vreun martor)am schiumbat pe rand : pompa benzina,bujii si releu (montat sub capota in dreapta cum deschizi toate astea la indemnul mecanicului) nimik. nu se alimenteaza cu benzina vine un firicel slab de tot.daca reusesc sa il pornesc...merge subturat si la accelerare moare.mi-ar prinde bine un sfat .
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
- bogdan fronteristu'
- **
- 250 mesaje
- din 06 Oct 2011
- Frontera 1996
- Prahova
bogdan fronteristu'
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2011
- Mesaj Privat
cam asa. parca 6 bari pleaca din pompa? mie mi-a masurat mecanicul din Ploiesti care se ocupa cu opeluri si la iesirea din pompa - 6 bari si unde ajunge la motor- la mine ajungea cam 2 bari parca si era de vina supapa de retur si filtru cu namol. poate esi la tine la fel. dar trebuie sa masoare presiunea benzinei care ajunge la motor. bine...la mine statea motorul doar cand o acceleram. daca o lasam la relanti nu aveam treaba.nu stiu cum e la tine.
pampolino
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Alba
- Masina: Frontera 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2012
- Mesaj Privat
- bozo
- **
- 128 mesaje
- din 20 Nov 2012
- Frontera 1996 x20se
- Bucuresti
bozo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2012
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
In primul rand, trebuie sa ai vreo 3 bari in rampa (se masoara cu manometru). Apoi se verifica aprinderea si injectoarele (injectoarele sunt comandate de ECU). Nu prea cred sa fie din injectoare ca doar nu picau toate 4 odata ... mai degraba bobina de inductie (circuitul primar, sau alimentarea - contact imperfect in mufa ...)
- bogdan fronteristu'
- **
- 250 mesaje
- din 06 Oct 2011
- Frontera 1996
- Prahova
bogdan fronteristu'
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2011
- Mesaj Privat
xleon
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z1.7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2012
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- bogdan fronteristu'
- **
- 250 mesaje
- din 06 Oct 2011
- Frontera 1996
- Prahova
bogdan fronteristu'
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2011
- Mesaj Privat
xleon
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z1.7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2012
- Mesaj Privat
Respecte tuturor
in prima dimineata nu a vrut sa porneasca -baterie 80A am incarcat-o doua zile a pornit perfect ,
a doua oara am cumparat o baterie noua DAR de 62A varta , a pornit destul de bine o saptamana ,
a treia oara in curte la Rombat pentru garantie (incarcare 13,9 V ) cand sa plec publicitate , am schimbat cu o baterie 75A nimic , i-am dat curent a pornit perfect ,
a patra oara am oprit motorul si cand sa-l pornesc pauza , bateria invarte intr-o veselie am impins-o si a pornit
a cincea oara am zis sa mai judec un pic si de atunci ma tot gandesc
in prima dimineata nu a vrut sa porneasca -baterie 80A am incarcat-o doua zile a pornit perfect ,
a doua oara am cumparat o baterie noua DAR de 62A varta , a pornit destul de bine o saptamana ,
a treia oara in curte la Rombat pentru garantie (incarcare 13,9 V ) cand sa plec publicitate , am schimbat cu o baterie 75A nimic , i-am dat curent a pornit perfect ,
a patra oara am oprit motorul si cand sa-l pornesc pauza , bateria invarte intr-o veselie am impins-o si a pornit
a cincea oara am zis sa mai judec un pic si de atunci ma tot gandesc
xleon
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z1.7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2012
- Mesaj Privat
Domnilor este prima data cand imi face probleme dar eu am rabdare ca tare mi draga .......
Cumpar o baterie de 80A fara discuti DAR daca : =pompa nu baga -masai sa pun un manometru pe ea prima data
=electromotorul sunt convis ca nu mai are turatia din tinerete
Am schimbat si refacut multe contacte de masa , mai ramane aprinderea dar de ce porneste impinsa .
Cumpar o baterie de 80A fara discuti DAR daca : =pompa nu baga -masai sa pun un manometru pe ea prima data
=electromotorul sunt convis ca nu mai are turatia din tinerete
Am schimbat si refacut multe contacte de masa , mai ramane aprinderea dar de ce porneste impinsa .
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
pai da ma radu, dar vezi tu, impinsa ai porneste usor... ce banuiesti sa fie pe la alimentare?
daca invarte bine, atunci bateria si electromotorul sunt ok... sa nu ai probleme pe la contact! am avut odata la un cielo o problema de genul asta, si se intampla ca in momentul cand puneam contactul, se aprindeau martorii prin bord, iar cand dadeam la cheie (invartea electromotorul) disparea contactul, deci nu mai era alimentat ecu, nu mai venea scanteie etc...
sper ca am explicat bine...
daca invarte bine, atunci bateria si electromotorul sunt ok... sa nu ai probleme pe la contact! am avut odata la un cielo o problema de genul asta, si se intampla ca in momentul cand puneam contactul, se aprindeau martorii prin bord, iar cand dadeam la cheie (invartea electromotorul) disparea contactul, deci nu mai era alimentat ecu, nu mai venea scanteie etc...
sper ca am explicat bine...
xleon
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z1.7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2012
- Mesaj Privat
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
xleon
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z1.7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2012
- Mesaj Privat
xleon
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z1.7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2012
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
duminica trecuta am fost la tara si tata mi-a spus ca nu a mai pornit frontera, aproape descarcase bateria . m-am chinuit si eu vreo jumatate de ora, benzina venea ,scanteie aveam cu o bujie de proba. apoi am scos bujiile mele , erau pline de calamina si dadeau scanteie fata de corp, le-am curatat apoi masina a pornit la prima cheie.
xleon
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z1.7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2012
- Mesaj Privat