- vali zak
- **
- 378 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 378
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
sa va spun si parerea mea:la servici conduc un passat nou,are 2000km si o luna vechime-luata de la repr. din ro.;acasa am o astra sh din germania,102tkmdin2001-pasatul este net inferior din p. de v. al stabilitatii la 140in curba ai senzatia ca "fuge spatele", se aude mult mai tare cand iau o groapa(nu e troncanit dar nici departe nu e,oricum e mai prost insonorizata),are tot felul de echipamente electronice care eu nu le consider mai utile sau mai practice(frana de mana pe buton,electrohidraulica!!!!!!cea mecanica e de neegalat,credeti-ma;functie gala a radioului-o porcarie,bine ca se poate anula)si totusi e passat,clasa diferita fata de astra mea,avand in vedere ca a costat 19000e ma asteptam sa fie net superioara dar se pare ca se vinde doar numele,marca,nimic nu mai conteaza.Saptamana aceasta am avut ocazia sa conduc cateva sute de km(250-300)un golf variant fabricatie 2004,varianta sport-rabit-jante 16",scaune sport,fara esp,deci poate fi "calcata".In afara de faptul ca are un sprint demential,desi are doar 101hp ca si a mea ,nu este cu nimic mai presus decat astra desi a costat cu mult mai mult . Concluzia mea-o fi astra muncitoreasca dar are costuri mici de intretinere (apropo,o rev. la repr. vw -ulei+filtre-9.041.000rol.),stabilitate si directie super,iar iarna cam face de ras "inegalabilul pompe duse"care trebuie oprit imediat ce a pornit,pt. ca ai impresia ca se rupe-iar vw noastre stau in garaj,iar astra sta afara.
- nigab
- **
- 253 mesaje
- din 17 Mar 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
nigab
- Mesaje scrise: 253
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2006
- Mesaj Privat
noro
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: rm valcea
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2006
- Mesaj Privat
noro
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: rm valcea
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2006
- Mesaj Privat
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
noro a scris:nu merita sa tii o masina mai mult de 1-2 ani ca te costa tot pe tine uzura asa ca de restul banilor de intretinere a
masinii iei alta cred ca opel este cea mai fiabila masina raportat :pret-calitate- intretinere .......... am sau nu dreptate?
masinii iei alta cred ca opel este cea mai fiabila masina raportat :pret-calitate- intretinere .......... am sau nu dreptate?
*
Tu cat castigi pe luna, ca eu la xxxx E gasesc intotdeauna si altceva de facut cu banii decat ingrasarea unui dealer Opel...
- radzxx
- **
- 200 mesaje
- din 28 Jul 2005
- sibiu
radzxx
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2005
- Mesaj Privat
Am condus o Bora de un an si ceva cu 38.000 km la bord, motor de 1,9 TDI si mi s-a parut mult mai putin fiabila decat astra mea care are 125.000 km....demarajul, asezarea pe drum, zgomotul interior, etc. erau tot atat de multe puncte care ma nemultumeau comparativ cu astra. De atunci nu ma mai gandesc cu "jind" la un VW... si inca ceva unii mecanici cu care am vb au spus ca au inceput sa cada pe capete motoarele pompe- diuze cu ceva mai multi km la bord. Nu degeaba au scos cei de la VW aceste motorizari.
tonin
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2005
- Mesaj Privat
Si eu am condus sau am fost condus in masini de generatie noua si sincer nu prea m-a convins niciuna ca merita diferenta mare de pret intre Astra-ul meu si ele. Am mers ieri cu un prieten care tocmai si-a luat un 407 1.6 HDI pana la Sibiu. Interiorul e mai cromat, spatiul este mai mare, dar din punct de vedere a tinutei de drum si confortului nu m-a dat pe spate. Adica nu am vazut acei 10000 de euro in plus fata de masina mea. Acum sa n-o ia lumea ca sunt ca vulpea cu strugurii . Daca ma strang bine de poponeata pot sa-mi permit si eu o Vectra (nu ma intereseaza 407) dar vb lu sorin, mai sunt si alte lucruri de facut decat sa dai bani la dealeri. Acum depinde de fiecare ce calcule isi face.
zeneca
- Mesaje scrise: 17
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2006
- Mesaj Privat
Pana la urma s-ar putea sa mai astept putzin si sa ma bag la noua Corsa. Cred ca pentru oras e ceva mai buna. Nu-i mult mai scurta ca Astra din ce-am intzeles dar oricum e mai micutza. Plus ca e noua si mai ai ceva optiuni din care sa alegi.... . Dar cred ca si Astra Classic merita! Va fi o alegere de moment cred. O sa ma infiintzez la dealer si o sa ma hotarasc acolo daca nu reusesc pana atunci.
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
ma bag iar si eu in discutie! azi am fost cu cineva sa isi caute masina! si banii care ii avea erau pt un astra g prima varianta ,megan tot prima,207 tot prima adica 14000 euro! si le-am handralit pe toate persoana in cauza optind pt megan eu pt astra! ce interioare urite nu am vazut asa ceva,comenzile puse aiurea materiale si finisaje la pamint! meganul merge un pic mai bine ca astra si este mult mai spatios dar varianta standar este de o uritenie maxima! avantaj la optionale dac te apuci sa pui pe megan il umpli dar ce folos? si ca exemplu cind am iesit fara de la renault era un megan cu geamul deschis care avea cam[apreciez eu nu stiu sigur] 50000 km la bord,fiind cam de firma si cam neingrijiT arata naspa rau,nu se mentinuse interioru deloc bine,se tocise cotierele de destramase tapiteria si arata execrabil! astra mea la 150000 declarati si cred ca mult mai multi reali este impecabila la interior! si de piese nu mai zic.........ce preturi au te sperii! concluzia va las pe voi!
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
- horatiuemil
- *
- 3 mesaje
- din 25 Feb 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Galati
horatiuemil
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2006
- Mesaj Privat
Si eu am o Astra Classic II si sunt foarte multumit de ea.Am cumparat-o de noua si cred ca ce mi-a spus cineva pe vremea cand nu eram inca hotarat ce sa-mi iau citez Astra Classic II este o masina cinstita este perfect adevarat. Cand a spus cinstita persoana respectiva s-a referit la ce bani dai pe ea si iti ofera de banii astia. Asa ca parerea mea foarte subiectiva este sa-ti iei o Astra Classic II noua.
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
- arson
- **
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
[quote="radzxx"]Am condus o Bora de un an si ceva cu 38.000 km la bord, motor de 1,9 TDI si mi s-a parut mult mai putin fiabila decat astra mea care are 125.000 km....demarajul, asezarea pe drum, zgomotul interior, etc. erau tot atat de multe puncte care ma nemultumeau comparativ cu astra. De atunci nu ma mai gandesc cu "jind" la un VW... si inca ceva unii mecanici cu care am vb au spus ca au inceput sa cada pe capete motoarele pompe- diuze cu ceva mai multi km la bord. Nu degeaba au scos cei de la VW aceste motorizari.[/quote/]
tot tiganul isi lauda ciocanul. VW nu sta langa opel, cum nu sta reno pe langa pejo
compari o masina de clasa compacta cu una in 2 volume, 131 cp cu 100 cp, distributie pe curea cu lant, cuplul etc. iar daca mai iei in considerare si amortizoarele de la astra, care iti rup oasele prin rigiditate, reusesti sa devii rautacios.
iar in privinta sistemului prin pompe Duese, au probleme dupa 250k km. pana acolom masina deja si-a trait viata.
tot tiganul isi lauda ciocanul. VW nu sta langa opel, cum nu sta reno pe langa pejo
compari o masina de clasa compacta cu una in 2 volume, 131 cp cu 100 cp, distributie pe curea cu lant, cuplul etc. iar daca mai iei in considerare si amortizoarele de la astra, care iti rup oasele prin rigiditate, reusesti sa devii rautacios.
iar in privinta sistemului prin pompe Duese, au probleme dupa 250k km. pana acolom masina deja si-a trait viata.
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Hai sa vin si eu cu citeva aprecieri si critici ca vad ca nimeni nu critica .
Pina acum sint multumit de confort si fiabilitate (10 luni) ...
Bile albe :
- interior spatios(un pic mai mare ca la Cielo in ciuda dimensiunilor exterioare) bine finisat cu materiale de calitate buna .
- comenzi la indemina , intuitive .
- stabila pe viraje cu si fara denivelari si la viteze mari .
- compromis bun intre fermitatea suspensiilor si confort .
- zgomot interior si aerodinamic foate mic in timpul rularii chiar si la viteza mare .
- denivelarile mici si medii sint "absorbite" fara probleme , silentios .
- sistem de frinare eficient .
- directie precisa ce da senzatia de siguranta si manevrabilitate fara limita , totusi nu vreau sa'mi imaginez cum ar fi atunci cind e scapata de sub control .
- design dragut , ingrijit .
Bile negre :
- "tangaj" fata-spate cam mare pe denivelari mari , destul de neplacut mai ales daca ai mincat inainte .
- scaune un pic incomode pentru cei peste 1,8m
Pina acum sint multumit de confort si fiabilitate (10 luni) ...
Bile albe :
- interior spatios(un pic mai mare ca la Cielo in ciuda dimensiunilor exterioare) bine finisat cu materiale de calitate buna .
- comenzi la indemina , intuitive .
- stabila pe viraje cu si fara denivelari si la viteze mari .
- compromis bun intre fermitatea suspensiilor si confort .
- zgomot interior si aerodinamic foate mic in timpul rularii chiar si la viteza mare .
- denivelarile mici si medii sint "absorbite" fara probleme , silentios .
- sistem de frinare eficient .
- directie precisa ce da senzatia de siguranta si manevrabilitate fara limita , totusi nu vreau sa'mi imaginez cum ar fi atunci cind e scapata de sub control .
- design dragut , ingrijit .
Bile negre :
- "tangaj" fata-spate cam mare pe denivelari mari , destul de neplacut mai ales daca ai mincat inainte .
- scaune un pic incomode pentru cei peste 1,8m
- radzxx
- **
- 200 mesaje
- din 28 Jul 2005
- sibiu
radzxx
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2005
- Mesaj Privat
[quote="arson"]
Eu spuneam ca o masina cum o fi ea la 38.000 km,(mai ales un VW) trebuia sa-mi ofere mult mai multa satisfactie decat o masina de 125.000 km care nu stiu cat de hingherita a fost....si apropo' de ciocan, pana anul trecut, din 91, am avut doar masini vw, adica 4 VW-uri de care am fost foarte multumit. Cand mi-am luat opel am fost dezamagit doar de marca nu de felul in care se comporta masina....acum, in timp, incep sa am foarte multa incredere, asta nu neaparat in detrimentul VW-ului. Vis-a-vis de Bora??????? era doar o constatare practica.
radzxx a scris:Am condus o Bora de un an si ceva cu 38.000 km la bord, motor de 1,9 TDI si mi s-a parut mult mai putin tot tiganul isi lauda ciocanul. VW nu sta langa opel, cum nu sta reno pe langa pejo
compari o masina de clasa compacta cu una in 2 volume, 131 cp cu 100 cp, distributie pe curea cu lant, cuplul etc. iar daca mai iei in considerare si amortizoarele de la astra, care iti rup oasele prin rigiditate, reusesti sa devii rautacios.
iar in privinta sistemului prin pompe Duese, au probleme dupa 250k km. pana acolom masina deja si-a trait viata.
compari o masina de clasa compacta cu una in 2 volume, 131 cp cu 100 cp, distributie pe curea cu lant, cuplul etc. iar daca mai iei in considerare si amortizoarele de la astra, care iti rup oasele prin rigiditate, reusesti sa devii rautacios.
iar in privinta sistemului prin pompe Duese, au probleme dupa 250k km. pana acolom masina deja si-a trait viata.
Eu spuneam ca o masina cum o fi ea la 38.000 km,(mai ales un VW) trebuia sa-mi ofere mult mai multa satisfactie decat o masina de 125.000 km care nu stiu cat de hingherita a fost....si apropo' de ciocan, pana anul trecut, din 91, am avut doar masini vw, adica 4 VW-uri de care am fost foarte multumit. Cand mi-am luat opel am fost dezamagit doar de marca nu de felul in care se comporta masina....acum, in timp, incep sa am foarte multa incredere, asta nu neaparat in detrimentul VW-ului. Vis-a-vis de Bora??????? era doar o constatare practica.
amarius7
- Mesaje scrise: 38
- Locatie:
- Masina: Astra 1.4l twinport
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2007
- Mesaj Privat
Salut! Eu am Opel Astra Classic II 1.4, hatchback, 2007.
Nu vreau sa intru in polemica legata de masina SH sau noua. Ambele parti au argumentele lor.
Pana acum am 1500km facuti cu Astra si sunt foarte multumit.
Ca minusuri: putin mai zgomotoasa decat alte masini (nu foarte mult) dar am inteles ca de la distributia pe lant (desi parerea mea e ca si insonorizarea lasa putin de dorit).
Plusuri: 1.pret (10850 E cu TVA) numai ca mai trebuie sa si negociati cu dealer-l - (celui de la CASCO nu-i venea sa creada). Si acum ca sa nu credeti ca am luat masina cheala va spun ce am pe ea: Pachet Family, Beauty Pack, Pachet drumuri grele, vopsea metalizata, Alarma + Inchidere centralizata, Oglinzi si geamuri electrice fata. Va recomand Beauty Pack pentru ca interiorul arata mai bine - eu nu am vrut Astra Classic II pentru ca masinile expuse atat la GTT cat si la Di-Bas aratau nasol la interior(eu venind de pe Golf IV). Cand m-am urcat in a mea am constatat ca interiorul e diferit: butoanele geamuri electrice, schimbatorul de viteze, plasticul de la gurile de ventilatie.
2. Fiabilitate cunoscuta, consum cunoscut, piese si accesorii mai ieftine.
3. Aspect + dimensiunile rotilor (Golf-l can l-am luat ziceai cai fier de calcat pe roti -niste roti si caucioace urate rau).
4. Motor performant destul de modern.
5. Masina are niste mici modificari fata de masinile mai vechi - servodirectie progresiva asistata electric, "decuplarea" caroseriei de motor - zici ca e electrica (la fel avea si Golf IV) - senzatie care face toti banii, motorul ze14xep (nu mai zic nimic ca voi stiti mai bine).
6. Coeficient aerodinamic f bun (nu mai zic cifra) greu de atins de alte masini (nu mai zic de ce pentru ca membrii cu experienta in Opel nu vor fi de acord cu mine cum ca masina a fost semnata Bertone) loool (na, ca pana la urma mi-a scapat!). E un design fericit spre deosebire de Albea care e semnat Giugiaro si arata tot ca un fier de calcat pe roti.
Nu vreau sa intru in polemica legata de masina SH sau noua. Ambele parti au argumentele lor.
Pana acum am 1500km facuti cu Astra si sunt foarte multumit.
Ca minusuri: putin mai zgomotoasa decat alte masini (nu foarte mult) dar am inteles ca de la distributia pe lant (desi parerea mea e ca si insonorizarea lasa putin de dorit).
Plusuri: 1.pret (10850 E cu TVA) numai ca mai trebuie sa si negociati cu dealer-l - (celui de la CASCO nu-i venea sa creada). Si acum ca sa nu credeti ca am luat masina cheala va spun ce am pe ea: Pachet Family, Beauty Pack, Pachet drumuri grele, vopsea metalizata, Alarma + Inchidere centralizata, Oglinzi si geamuri electrice fata. Va recomand Beauty Pack pentru ca interiorul arata mai bine - eu nu am vrut Astra Classic II pentru ca masinile expuse atat la GTT cat si la Di-Bas aratau nasol la interior(eu venind de pe Golf IV). Cand m-am urcat in a mea am constatat ca interiorul e diferit: butoanele geamuri electrice, schimbatorul de viteze, plasticul de la gurile de ventilatie.
2. Fiabilitate cunoscuta, consum cunoscut, piese si accesorii mai ieftine.
3. Aspect + dimensiunile rotilor (Golf-l can l-am luat ziceai cai fier de calcat pe roti -niste roti si caucioace urate rau).
4. Motor performant destul de modern.
5. Masina are niste mici modificari fata de masinile mai vechi - servodirectie progresiva asistata electric, "decuplarea" caroseriei de motor - zici ca e electrica (la fel avea si Golf IV) - senzatie care face toti banii, motorul ze14xep (nu mai zic nimic ca voi stiti mai bine).
6. Coeficient aerodinamic f bun (nu mai zic cifra) greu de atins de alte masini (nu mai zic de ce pentru ca membrii cu experienta in Opel nu vor fi de acord cu mine cum ca masina a fost semnata Bertone) loool (na, ca pana la urma mi-a scapat!). E un design fericit spre deosebire de Albea care e semnat Giugiaro si arata tot ca un fier de calcat pe roti.
amarius7
- Mesaje scrise: 38
- Locatie:
- Masina: Astra 1.4l twinport
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2007
- Mesaj Privat
Acum sa va spun si Odiseea mea de a cumpara Astra Classic II.
Initial am vrut noul Hyundai Accent tot motor 1.4, chiar am facut (pana la urma ) si test -drive cu masina. Am renuntat la Hyundai pentru ca: avea probleme mari de fabricatie la: soc-debitmetru, coloana de directie, consumuri mari de carburant, calitatea ansamblarii (vopsea, chedere cu armatura ruginita, stergatoare de 2 lei) , si datorita atitudinii HAR (ma gandeam ca daca pana sa le dau banii se purtau asa urat cand se vad cu banii numai cu OPC-l imi rezolv problemele de garantie - plus ca in acest caz 6 ani garantie reprezinta chiar un dezavantaj -loool).
Apoi era oferta la VW Polo Happy cu motor de 1.2l 64 CP, si 1.4l diesel 70 sau 75CP in jur la 11000euro (cu TVA) - am renuntat - pentru ca ma gandeam ca dupa 5 ani voi dona masina in familie (la parinti) si e cam micuta pentru ei.
Am ajuns la Opel la GTT pentru comanda noul Opel Corsa (pret tot 11000euro cu TVA). Am renuntat la Corsa din urmatoarele motive: timp de asteptare 3-7luni, spatiul interior claustrant (nu spun mic dar mi-a dat senzatia de claustrare), motorul 1.2l 80CP e fostul motor de pe fiat albea care e cam gurmand. M-am uitat acolo si la Astra Classic II dar lasa de dorit calitatea interiorului (se vedea ca nu-i ansamblata in Germania). Dezamagit mai ma uit si la Di-Bas. Acolo un tip care chiar voia sa vanda mi-a facut oferta de nerefuzat la Astra Classic II (imi era rusina sa plec - cred ca daca il mai tineam putin imi mai reducea 300 euroi). Oricum cand am luat masina mi-a dat covorase si o mapa "opel" cadou. (Eu nu vroiam Opel dar tata care are cred 1,5mil km condusi in toata lumea cu toate marcile de masini mi-a zis ca la firma in Germania au avut 4 Opel - masinile care au mancat cei mai putini bani pe reparatii in 4 ani - acolo mai aveau Mercedes (3), Volvo(1), VW (, Peugeot (2) - bine anii 1990-1994.
Sunt multumit de alegerea facuta - sunt multumit de masina si sper ca oricare ar fi alegerea celor care vor sa-si ia masina sa fie Opel.
Initial am vrut noul Hyundai Accent tot motor 1.4, chiar am facut (pana la urma ) si test -drive cu masina. Am renuntat la Hyundai pentru ca: avea probleme mari de fabricatie la: soc-debitmetru, coloana de directie, consumuri mari de carburant, calitatea ansamblarii (vopsea, chedere cu armatura ruginita, stergatoare de 2 lei) , si datorita atitudinii HAR (ma gandeam ca daca pana sa le dau banii se purtau asa urat cand se vad cu banii numai cu OPC-l imi rezolv problemele de garantie - plus ca in acest caz 6 ani garantie reprezinta chiar un dezavantaj -loool).
Apoi era oferta la VW Polo Happy cu motor de 1.2l 64 CP, si 1.4l diesel 70 sau 75CP in jur la 11000euro (cu TVA) - am renuntat - pentru ca ma gandeam ca dupa 5 ani voi dona masina in familie (la parinti) si e cam micuta pentru ei.
Am ajuns la Opel la GTT pentru comanda noul Opel Corsa (pret tot 11000euro cu TVA). Am renuntat la Corsa din urmatoarele motive: timp de asteptare 3-7luni, spatiul interior claustrant (nu spun mic dar mi-a dat senzatia de claustrare), motorul 1.2l 80CP e fostul motor de pe fiat albea care e cam gurmand. M-am uitat acolo si la Astra Classic II dar lasa de dorit calitatea interiorului (se vedea ca nu-i ansamblata in Germania). Dezamagit mai ma uit si la Di-Bas. Acolo un tip care chiar voia sa vanda mi-a facut oferta de nerefuzat la Astra Classic II (imi era rusina sa plec - cred ca daca il mai tineam putin imi mai reducea 300 euroi). Oricum cand am luat masina mi-a dat covorase si o mapa "opel" cadou. (Eu nu vroiam Opel dar tata care are cred 1,5mil km condusi in toata lumea cu toate marcile de masini mi-a zis ca la firma in Germania au avut 4 Opel - masinile care au mancat cei mai putini bani pe reparatii in 4 ani - acolo mai aveau Mercedes (3), Volvo(1), VW (, Peugeot (2) - bine anii 1990-1994.
Sunt multumit de alegerea facuta - sunt multumit de masina si sper ca oricare ar fi alegerea celor care vor sa-si ia masina sa fie Opel.
- vali zak
- **
- 378 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 378
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
- ghostrider
- **
- 108 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
ghostrider
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat