Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Cristi83

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
buna ziua,
am un opel astra h 1.7 cdti , an fabric. 2005, am pus masina pe tester si s-a descoperit a fi supapa de la turbo.
mentionez ca masina nu se tureaza mai nul de 3100 rot/min, iar in bord este aprins un bec cu portocaliu ca un robinet,
rog un raspuns din partea voastra.
multumesc
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
supapa turbo?
fa o diagnoza profesionala unde ti-i sa dau explicatii complete si corecte ca su arunci cu bani aiurea pe piese nefolositoare.
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Sigur trebuie schimbata supapa,se mai numeste electrovalva, am patit-o si eu .
  • valy82

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2011

  • Mesaj Privat
SALUT!
incearca sa pui pe "direct " furtunasul de la electrovalva (adica sa mufezi cele 2 furtunase,daca este de vina electrovalva )si curata EGR-ul aceeai problema a avut un vecin si a rezolvat-o prin mufarea celor 2 furtunase care fac vid
  • Cristi83

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
salutare tuturor, multumesc pt raspunsuri, am fost astazi la mecanic si mi-a spus ca tot sistemul turbo functioneaza, a curatat si supapa egr si tot degeaba, m-a sfatuit sa merg sa mai fac o testare si la altcineva, nu stiu ce sa mai fac? Sad
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Schimba electrovalva!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ce usor e de zis! Daca nu are vacuum,daca nu are comanda electrovalva(contacte imperfecte,ECM),daca e blocat actuatorul vacuumatic? Multi de "daca",ce implica multe verificari si abia apoi se va lua trage concluzia...!
  • Cristi83

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
salutare, as vrea totusi sa mai incerc si inalta parte sa mai fac o testare, multi sunt de parere ca ceea ce se intampla ar fi de fapt pe partea electrica, si ca nu ar tine de mecanica. Turbina isi face treaba nu se aude nici un uruit iar electrovalva lucreaza conform spuselor mecanicului. Cat timp motorul este rece masina tece de 3000 de ture iar dupa ce se incalzeste motorul, turatia maxima nu depaseste 3100.
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Ai incercat sa probezi cu alt debitmetru ?
  • Cristi83

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
am incercat si cu alt debitmetru, si..., in zadar
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,051
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Fa o vizita la EDS în Bucuresti, sunt sigur cã Marius te rezolva în mod corect, pentru 200 de ron motorinã si încã vreo 100 diagnoza, eu zic ca se meritã... mãcar afli defectul fãrã sã te apuci sã schimbi piese la întâmplare dupã mecanici care umflã din umeri când îi întrebi care-i defectul 100%...tine cont cã electrovalva aia care nu ºti dacã este defectã te costã cel puþin dublu sã o schimbi la intamplare...mãcar daca nu poþi merge dã un telefon...cine stie...totuºi sfatul meu este sã nu te carpesti...fa din prima treabã bunã, cu diagnoza la cine se pricepe si cumpãra ce e nevoie pentru a fi schimbat...
  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Daca nu eram trecut prin aceeasi problema nu mai postam aici, am fost la 'nspee service-uri care mai de care cu pretentii,bani cheltuiti nervi....,ba ca e turbo,ba ca e egr,ba clapeta,ba contacte,ba electronica,diagnoze etc .Problema la mine era acea electrovalva care ba mergea ba facea figuri, chiar si cand am fost la EDS,dupa diagnoza a reiesit ca era ok electrovalva dar am schimbat-o si de atunci masina a mers brici,fara sa se mai poticneasca la 3000 de ture si sa apara eroarea in bord.
  • Cristi83

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
salut, multumesc pt. sfaturi. Am si eu o intrebare, cam cat ar costa electrovalva de la turbo, noua?
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,051
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Pentru Z17DTL am vazut pe google :Convertor presiune turbo (electrovalva turbo)- 416RON producator Pierburg, la AutoA. Ii gasesti si la publicitate, lasi acolo un mesaj cu motorul tau si VIN si primesti o oferta...
  • Cristi83

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut tuturor,
Am fost astazi la reprezentanta Kamsas C-ta si mi-a dat urmatoarele coduri de eroare P0105 si P2279, iar martorul din bord nu s-a stins, au spus sa vin s-a curete egr-ul si sa vdm dupa....
  • Cristi83

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut,
imi poate spune cineva va rog ce inseamna exact martorul P0105 Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure, dat la testare..., mentonez ca masina nu se tureaza mai mult de 3100 ture iar martorul cu check este aprins in bord tot timpul....
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Senzorul de presiune admisie si senzorul barometric,atunci cind e pus contactul,semnalul trebuie sa aiba aceeasi valoare.Cind sunt diferente,calculatorul nu stie care este defect si genereaza cod de eroare,urmat de limitare(se autoprotejeaza).
  • Cristi83

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
buna dimineata, multumesc pentru raspuns.
Intrebarea este, cum as putea sa aflu exact care dintre cei doi senzori(Senzorul de presiune admisie si senzorul barometric) nu isi face treaba de imi da acel mesaj de eroare cu cod P0105
  • Cristi83

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Tin sa va anunt ca am fost la mecanic am curatat egr, clapeta de acceleratie si tot ceea ce tine de admisie,(mizerie la greu) iar langa debitmetru am gasit un furtun fisurat, l-am dat cu scoth si ok, am pornit masina a fost ok pret de 5 min. se tura, trecea de 3000 rot/min, dupa cele 5 min la fel s-a limitat din nou la 3000 rot. Am scos mufa de la debitmetru am dat cu un spray de contacte, am introdus-o la loc si... surpriza, masina iar se tura peste 3000 de ture. Va intreb oare debitmetrul sa fie buba? sa-l inlocuiesc? Astept parerile voastre, multumesc anticipat.
  • Cristi83

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
buna dimineata,
am cumparat debitmetru nou si..., aceleasi simptome, masina nu se tureaza mai mult de 3100 rot, in momentul in care ii scot mufa de la debitmetru si o introduc la loc, o pornesc iar masina se tureaza peste 3100 rot, iar cand se tureaza peste 3100 rot pe evacuare iese un fum negru.... Sad , minunea tine max. 5 minute dupa care iar ramane la 3100 ture.... Sad
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR