Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • k4zZ

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,
Nu stiu daca s-a mai discutat dar am o mica problema, De cateva zile cand am motoru pornit imi palpaie acel martor de bord care arata ca o baterie . Imi puteti spune cam de la ce ar fi?
Skip ads

  • bodyn

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Alternatorul sau bateria defecte, iei un aparat de masura si cu motorul pornit masori la borne curentul , trebuie sa ai 14v daca e mai mica tensiunea dupa 10 min inseamna ca alternatorul este dus.
  • electronistul21

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2009 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2011

  • Mesaj Privat
alternator defect (periile uzate sau punte de diode arsa),baterie sulfatata,bornele de pe baterie oxidate ,legatura la masa oxidata.bateria se verifica cu un tester de baterii,daca nu aveti dvs sau un prieten ,folositi un multimetru ,de preferinta analogic(cu ac),
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,466
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
sau releul de incarcare mai poate fi dus
  • k4zZ

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Si mai inca o problema postez in topicu asta sa nu mai creez altu. uneori nu mai merge sa inchid/deschid masina din telecomanda . mereu o rezolv cand am contactu pus si apas pe inchidere/deschidere. dar dupa un timp iar nu mai merge cum sa rezolv problema asta?
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,466
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
suportu ce tine bateria pe placuta in telecomanda e dezlipit,o lipitura rece.aia se rezolva la un magazin de telefoane mobile in 2 minute.nu o sa mai ai treaba apoi.ea asa se desincronizeaza mereu
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
si daca spre exemplu fluctueaza lumina in masina atunci cand accelerez care este problema? la relantiu am o incarcare de 13.6 verificata cu Op.Com, si in functie de cum o accelerez fluctueaza lumina, ceva in gen cum se intampla la scutere.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Verifica bateria masinii. Probabil e pe duca.
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
bateria este noua.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
atunci releul de incarcare e problema sau ceva contacte oxidate. trebuie verificata tensiunea la alternator si apoi pe baterie si trebuie sa fie aceasi altfel e problema de la fire...
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
unde se afla acest releu de incarcare?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
nu se mai foloseste releu regulator (ca la Daciile vechi).. este o punte cu diode chiar pe alternator.. care redreseaza si stabilizeaza tensiunea
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
am inteles. dar incarcarea este buna 13.6?
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Daca retin bine ultima oara cand am pus o diagnoza pentru alternator la masina imi arata 14V la relanti
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
deci clar 13.6 nu e bine. ini mers cam cat ar trebuii sa aiba?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi ar trebui sa aiba la relanti in jur de 14V.. in regim de turatie creste pana la 15...
oricum ptr. incarcarea acumulatorului trebuie o supratensiune de cel putin 1,5V
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
deci inca e ok si cu 13.6! o sa fac rost de un aparat ce se baga la bricheta sa vad in orice moment cat incarca bateria. multumesc de raspunsuri.
  • d1nutzuu

  • Mesaje scrise: 582
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP/Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
buna seara , o intrebare . Ce cod index trebuie la un mid de astra g pentru motorizarea Z16xep 2007 ?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ai gresit sectiunea... vezi ca este discutie despre MID-uri pe la tutoriale la modificarea acestora si acolo sigur vei primi raspuns.
cat despre incarcarea la masina trebuie sa fie intre 13.5V - 14.5V la Opel. Daca este mai mica de 13.5 sunt deja probleme mari
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR