ady_brezi
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2013
- Mesaj Privat
buna, am si eu o problema cu al meu opel, acum ca a venit iarna iam bagat 2 l de antigel concentrat , desii aveam iam bagat sa fiu sigur. azi cand sa o pornesc dupa 2 zile am constatat ca are o pojgita de gheata in vas, toate bune si frumoasa am pornito am lasat-o la relanti sa se incalzeasca si dintr-o data a inceput sa mearga intrerup ca si cum ar merge in 3 bujii cu aburi pe teava la greu, a mers ce a mers a disparut apa din vas. Am fost de am mai cumparat 3 l de antigel sai bag si a disparut si el, tot intrerupt merge. Ce ar putea sa fie. acum am lasat-o in alt loc in parcare sa bata soarele pe ea. care ar fi cauza? sa fie dop de gheata in motor? bujiile? pfffff pana acum nu am avut nici o treaba cu ea si o am de 3 ani.
multumesc
multumesc
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
antigelul nu dispare, antigelul se duce undeva
De dus se poate duce in 3 locuri:
1- in masina (radiator incalzire habitaclu sau circuit racire mic fisurat, oringuri radiator incalzire, etc)
2- sub masina (circuit racire sau radiator fisurat, pompa de apa dusa, furtun sarit, , dop protectie antiinghet saritetc)
3- in motor (bloc motor/chiulasa fisurate, garnitura de chiulasa dusa)
Acuma, antigelul are o proprietate foarte interesanta, isi schimba starea (lichida) foarte greu. Adica ingheata greu, se evapora greu. Deci, daca nu s-a dus intr-o incinta inchisa (motor), poti sa gasesti urme. Tu zici ca iti lipsesc 2+3=vreo 5 litri. Te uiti in masina (mocheta uda la locul din dreapta), si sub masina, sa vezi daca gasesti urme de antigel. Faci usor diferenta intre umezeala de apa si umezeala de antigel, daca mocheta e uda de antigel, ai un miros specific, antigelul e dulceag. Daca antigelul nu-i acolo, atunci am o veste proasta, ai probleme cu motorul...
De dus se poate duce in 3 locuri:
1- in masina (radiator incalzire habitaclu sau circuit racire mic fisurat, oringuri radiator incalzire, etc)
2- sub masina (circuit racire sau radiator fisurat, pompa de apa dusa, furtun sarit, , dop protectie antiinghet saritetc)
3- in motor (bloc motor/chiulasa fisurate, garnitura de chiulasa dusa)
Acuma, antigelul are o proprietate foarte interesanta, isi schimba starea (lichida) foarte greu. Adica ingheata greu, se evapora greu. Deci, daca nu s-a dus intr-o incinta inchisa (motor), poti sa gasesti urme. Tu zici ca iti lipsesc 2+3=vreo 5 litri. Te uiti in masina (mocheta uda la locul din dreapta), si sub masina, sa vezi daca gasesti urme de antigel. Faci usor diferenta intre umezeala de apa si umezeala de antigel, daca mocheta e uda de antigel, ai un miros specific, antigelul e dulceag. Daca antigelul nu-i acolo, atunci am o veste proasta, ai probleme cu motorul...
ady_brezi
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2013
- Mesaj Privat
pana acum 2 zile nu am avut nici o problema cu ea, gen sa nu traga sa nu porneasca etc. acum a luato "draci". Am tractato pana la service sa nu o mai pornesc si o baga sambata intr-un garaj incalzit sa se dezmorteasca. Cauze mi sa spus: ori dop de gheata care face sa scoata antigelul prin esapament ca scoatea niste aburi ca trenul, ori garnitura de chiuloasa bulita, pt ca am vazut un fel de spuma in ulei. Daca era ceva fisurat bloc motor..etc curgea uleiul antigelul ceva..zic eu nu? dar asa nu a curs nik, a pornit la sfert de cheie doar ca are mersul acela urat si papa antigel care cred ca il baga in ulei
Sambata ma duc sa o constate mecanicul si o sa va tin la curent. Poate a mai patit cineva problema mea, cum a-ti rezolvat?
Multumesc mult...
Sambata ma duc sa o constate mecanicul si o sa va tin la curent. Poate a mai patit cineva problema mea, cum a-ti rezolvat?
Multumesc mult...
- AIosifAlpin
- *
- 1 mesaje
- din 11 Dec 2018
AIosifAlpin
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2018
- Mesaj Privat
Salut, care ma poate informa cat costa manopera pt schimbare dopuri antiinghet, mi s-a cerut 600 ron +100 ron dopul. Mi-a sarit un dop din spatele motorului, mecanicul x mi-a spus ca trebuie demontat tot, distributie pompa servo etc... cea ce nu pricep ce legatura au una cu cealalta. ! Pt opel astra G 2001.desi ma pricep si eu la mecanica dar, aici nu reuseam sa ajung la dopul din spatele motorului...
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Sa stii ca in Romania preturile se supun economiei de piata! Daca mergi in 10 serivice-uri vei gasi 10 preturi,fiecare avand dreptul sa-si fixeze pretul manoperei lui,in ideea ca cine cere pret excesiv de mare se autoelimina din bransa...! Ai posibilitatea sa cauti un alt service sau mecanic,ce se pliaza pe posibilitatile dumneata financiare...! Cauta si probabil vei gasi...!