- deleted-13334
- OP
- 123 mesaje
- din 29 Dec 2007
deleted-13334
- Mesaje scrise: 123
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2007
- Mesaj Privat
am pe masina (zafira y20dth 2001 serie sasiu W0L0TGF7512101619)debitmetru bosch 0281.002.180 asa am cumparat masina si am observat tot de atunci urmatorul aspect masina se comporta pana pe la 2500ture ca si cum ar fi in frana de motor si dupa aia zvacneste brusc fara sa se aprinda vreun martor.am citit pe forumu ca acest tip de debitmetru ar fi pentru un alt tip de motor .cine ma ajuta cu tipul de debitmetru corect?si daca se poate inlocui doar senzorul debitmetrului nu si carcasa?
Zafiru'
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2011
- Mesaj Privat
- deleted-13334
- OP
- 123 mesaje
- din 29 Dec 2007
deleted-13334
- Mesaje scrise: 123
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2007
- Mesaj Privat
- deleted-13334
- OP
- 123 mesaje
- din 29 Dec 2007
deleted-13334
- Mesaje scrise: 123
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2007
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
@costy255 - vad ca esti de mult timp pe forum deci ma gandesc ca ai fi putut sa citesti multe informatii folositoare aici... Asa ai fi aflat ca Y20DTH are acelasi debitmetru cu motorul de 1.7 DTI si mai mult ca ambele motoare au turbina cu geometrie fixa motiv pentru care ambele pana la o anumita turatie par "puturoase" si abia peste o anumita turatie, respectiv 2500rot/min la Y20DTH, se simte de zici ca fuge de sub tine.
Debitmetru nu are nici o legatura cu acest simptom doar EGR si turbina.
Daca vrei sa verifici totusi debitmetru scoate-i mufa de la el si apoi pornesti masina si dai o tura si vezi cum merge apoi opresti, pui mufa la loc si mai dai o tura in acelasi fel si vezi in care varianta merge mai bine. Daca cu mufa scoasa merge mai bine atunci da este stricat debitmetrul daca nu atunci nu e nici o probleme si te inveti sa mergi cu masina cu motorul de Y20DTH si faci toate depasirile si ii dai talpa doar cand este cu turatia peste 2500rot/min.
P.S. o sa iti apara eroare in bord cand o sa fi cu mufa la debitmetru scoasa ceea ce este normal si iti va disparea cand o pui la loc. ATENTIE! doar cu motorul oprit scoti si pui la loc mufa. Bafta
Debitmetru nu are nici o legatura cu acest simptom doar EGR si turbina.
Daca vrei sa verifici totusi debitmetru scoate-i mufa de la el si apoi pornesti masina si dai o tura si vezi cum merge apoi opresti, pui mufa la loc si mai dai o tura in acelasi fel si vezi in care varianta merge mai bine. Daca cu mufa scoasa merge mai bine atunci da este stricat debitmetrul daca nu atunci nu e nici o probleme si te inveti sa mergi cu masina cu motorul de Y20DTH si faci toate depasirile si ii dai talpa doar cand este cu turatia peste 2500rot/min.
P.S. o sa iti apara eroare in bord cand o sa fi cu mufa la debitmetru scoasa ceea ce este normal si iti va disparea cand o pui la loc. ATENTIE! doar cu motorul oprit scoti si pui la loc mufa. Bafta
- deleted-13334
- OP
- 123 mesaje
- din 29 Dec 2007
deleted-13334
- Mesaje scrise: 123
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2007
- Mesaj Privat