Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
o problema suparatoare care a aparut din senin intr-o dimineata...
cum scade temp la -0.5 relantiul urca la 980rpm si nu mai vrea sa coboare nici cand motoru e la 95grade
nu s-a gasit nici un cod de eroare la testarea cu Tech2 in schimb este o problema care ma macina...
ce este ciudat ca daca pornesc masina in garaj relantiul sta perfect si cand o scot afara... totu merge bine pana cand opresc motoru si incerc sa o pornesc iarasi.
daca imi poate da cineva o solutie de la ce anume ar putea fi , sau daca a mai patit cineva si a resuit sa rezolve
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu e nimic de rezolvat.
La Astra mea de 1.3, la -1 grad relantiul urca de la 800 la 900 rpm indiferent de temperatura motorului. E normal.
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
nu stiu cum e la astra dar imi pare rau sa te contrazic...
cu masina asta am trecut si prin iarna cu -25 grade si nu exista asa ceva...
nici macar in iarna asta nu a facut asa.. a inceput subit intr-o dimineata... plus ca am vorbit cu alti posesori de Z30DT al caror motor nu face asa ceva...
este normal sa porneasca dimineata cu un relantiu de 1000rpm pt cateva secunde dar dupa ar trebui sa revina la normal...
si probabil pt o masina cu transmisie manuala ar fi ceva care trece cu vederea dar la o transmisie automata e ca si cum ai sta la semafor cu picioru pe frana si in acelasi timp cu acceleratia calcata....
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Sa nu-ti para rau. Discutam ca sa lamurim unele neclaritati. Very Happy
Verifica daca ai o clapeta la carcasa filtrului de aer care obtureaza tubul pe care vine aer de afara. Acea clapeta poate fi blocata.
Modificarea turatiei la relanti este dictata de ECU in functie de temperatura aerului aspirat prin filtru si de softul instalat.
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
te referi cumva la o calpeta actionata mecanic? din cate stiu eu carcasa filtrului de aer nu are nici o componenta mecanica ,
pleaca un tub elastic din fata care intra in carcasa filtru iar de acolo iese un tub pe care e fixat debitmetru... cam atat... doar daca este in alta parte...

enervant este ca nu da nici un cod de eroare, iar cei de la Opel au un singur raspuns (daca nu exista cod eroare masina nu are nimic) Smile niste nepriceputi cu toate ca au scule si tot ce le trebuie...
plus ca atunci cand sta asa turata si stau cu ea la relanti sa zic 10 min cand o opresc se simte o trepidatie ca si cum ai avea un tampon rupt ceva , un alt semn ca ceva nu e in regula...
si te duci ca omu la ei si ai senzatia ca esti in filme de groaza cand nimeni nu intelege ce spui Smile)) ajungi sa crezi ca esti tu tampit iar ei destepti

legat de softuri , am un amic care avea o vorba foarte tare "niciodata sa nu te increzi in soft" sa le ia dracu de softuri , are ultimele softuri posibile , sau macar asa cred pt ca asta mi s-a spus


Ultima modificare făcută de ghibirdic.sorin la Dum 06 Jan, 2013 11:12 pm
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Unele masini au o clapeta electrica (sau mecanica) la carcasa filtrului de aer care blocheaza aerul de afara si directioneaza aerul cald dinspre galeria de evacuare catre filtrul de aer. Ma gandeam ca poate ai asa ceva si nu mai functioneaza.
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
nu , chiar nu, asta stiu sigur pt ca umblu acolo pt a vedea daca filtru este curat
  • Mays

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nu este normal sa ramana la 1000 sau 900, am trecut si prin -32 de grade si dupa aproximativ 10 secunde de 1100 rpm a scazut la normal, este ceva electric ma mult ca sigur, cu bateria cum stai incearca sa verifici ce tensiune ai cand apare problema, eu am avut numerose probleme cu diodele, si ultima data cand le-am schimbat si bateria a murit, am plecat la un drum mai lung si aproape de destinatie am vazut ca, crescuse relantiul peste 1000 rpm, m-am speriat crezand ca iar s-au dus diodele desi nu aparuse martorul baterie, am intrat in meniul secret si aveam 13,1 - 13,2, noroc ca nu am stat mult acolo si am plecat acasa, dimineata n-a mai vrut sa porneasca, am luat bateria de pe alta masina si surpriza 14,1 asa ca am cumparat alta baterie si s-a rezolvat. Daca nu ai nici un cod de eroare sigur este ceva gen baterie, contact imperfect/oxidat, etc. Cand ai problema ti se aprinde cumva si esp-ul sau volanul cu semnul exclamarii ?
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Nu , nu se aprinde absolut nimic, totul pare normal...
tensiunea baterie U-term 13.9, U-reference 13.5

cred ca o sa-i scot mufa la senzoru de temp exterioara si merg asa pana se incalzeste...
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
pe la unele softuri de diagnoza iti apar doua optiuni: valoare relanti dorita si valoare relanti actuala, la masina ta ce valori sunt in dreptul celor doua casute?
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Asta chiar nu mai stiu... Din cate imi aduc aminte una era fixa si alta varia cu +- iar una din ele era sigur 980rpm si daca nu ma insel cea care era fixa.

Ca manifestare, bagi cheia in contact pornesti , telanti normal pt 3 -4 secunde dupa care creste
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Chiar nu a mai patit nimeni asa ceva? Unde as putea sa ma duc?
  • Mich43l

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2012

  • Mesaj Privat
la mine relantiu de am cumparato(07.2012) sta la 875.
nici eu nu stiu cauza
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR