Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • snicola

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salut! Revin cu o problema cu Opelasul meu. Este un Astra G din 2001, cod motor Z16SE, 130 000 km in bord (reali Dumnezeu stie). Acum 3000 de km am avut o pierdere de ulei pe la garnitura aia de la blocul de aprindere, am schimbat-o si cu ocazia aia am schimbat si uleiul (mai ramasese in baie cam 2 litri jumatate).
Azi m-am uitat la joja, dupa ce masina nu a fost miscata cam 3 zile, si am vazut ca atunci cand gradatiile jojei sunt orientate spre radiator imi indica ulei la nivelul maxim, iar daca o am orientata in alte pozitii imi indica mai putin (cam 2-3 linii). Uleiul este un Castrol Magnatec 15W40, schimbat acum 3 luni. De mancat nu cred ca mananca, pentru ca daca scot capacul de la ulei nu da gaze, si nici fum nu da pe esapament, doar abur. Pierderi iarasi nu am, si mecanicul mi-a spus ca am compresia buna la motor.
Dar ca probleme am tamponul din fata motorului uzat (cel care sprijina cutia de caroserie undeva sub radiator) si de acolo motorul imi sta putin inclinat in fata, si 2 cam cam uzate (le-am vazut cand am vazut ca au inceput sa imi bata tachetii si m-am uitat pe acolo ) .
Este posibil sa imi indice joja aiurea sau motorul asta chiar mananca ulei si nu imi dau eu seama?
Skip ads

  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,633
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Joja nu are cum sa arate aiurea. Cauta alte cauze.
  • snicola

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
pai aia e ca nu inteleg care e treaba cu anomalia aia la joja ... si nu am idei de unde sa se traga.
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,633
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
E pana la urma, anomalie, sau nu ai impins joja pana jos?
  • gaby_ph

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2012

  • Mesaj Privat
salut , te-ai gandit la varianta ca s-ar putea sa fie alta joja? ma refer de la alta masina , eu am mai intalnit , bafta
  • snicola

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
am impins-o pana jos... pana cand s-a oprit ea. am sters-o si am repetat manevra. dupa cum spuneam in functie de cum e rotita in baie imi arata uleiul la alt nivel.
  • snicola

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
pai nu pare a fi joja de la alta masina... dupa ce umplu baia de ulei imi arata maxim peste tot o perioada apoi o ia razna. si in plus se potriveste perfect.
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,633
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Ok, dar fizica e fizica. Lucruri paranormale nu cred sa ai prin baia de ulei, deci......alta e cauza.
  • snicola

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
stiu dar ... ma depaseste ... eu dupa ce nivel sa ma iau? ala care e mai mare sau ala care e mai mic? si e posibil sa imi faca asa de la tamponul ala uzat?
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,633
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Pai daca arata maxim si dupa aia doua linii mai jos, eu zic sa mai astepti. Daca o sa mai cada, atunci sa-ti faci griji.
  • snicola

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
pai deja intr-o anume pozitie imi mai indica pe joja doar 2 linii ... cand o bag in motor cu gradatiile in stanga.
  • AIin

  • Mesaje scrise: 558
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
cand bagi joja in motor invarte de doua-trei ori de ea, si apoi o scoti, sa vezi care este nivelul.
  • reguts

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2012

  • Mesaj Privat
exact , invarte joja in toate directiile si apoi scoate-o! ai incercat cu alta joja de la alt astra !?

ps : cn ti-a recomandat ulei pt masina ta 15w !? Very Happy
  • snicola

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Uleiul mi l-a recomandat mecanicul, spunand ca asa se mai compenseaza din zgomotul provocat de tacheti, asta pana ii schimb cu tot cu culbutori si cu ax cu came. Inainte am avut in ea ulei GM 10W40, si nu a fost ok deloc, adica 1 litru a disparut in 2000 de km.
Si, trebuia invartita joja, am facut asa si acum nu mai imi arata aiurea uleiul.
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Te-ai uitat atent nu curge pe undeva uleiul? , ca nu are cum sa manance atat doar daca ai probleme grave cu motorul.
Eu am la fel ca tine Z16SE si ma bate gandul ca la vara sa trec pe 5w40, acum am 10w40 dar simt ca e putin prea gros pentru vremea rece.
Mie mi-a curs la greu pe la capacul bobinei de inductie, am avut garnitura uzata. Chestie des intalnita la motoare z16SE.
15W40 de obicei se pune la masini vechi de peste 20 de ani, nu este o regula, dar e o regula la cele forjate.
15 este vascozitatea la rece si 40 la cald, 15 e prea mult.
  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
E foarte gros uleiul mai ales pentru acest anotimp. Cand ai facut schimbul trebuia un 0W40 sau maxim 5w40. Tachetii bat si daca se amorseaza greu datorita unui ulei gros. Joja, asa cum s-a spus mai sus, se roteste putin inainte de a o scoate. Este posibil sa ramana ulei si pe canalul jojei (uleiul fiind gros se scurge greu) si atunci cand o scoti se incarca in zona cu gradatii. Incearca sa verifici uleiul cu motorul cald dupa o jumatate de ora de stationare.
  • snicola

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am vazut ca imi arunca si mie mult ulei pe la garnitura capacului de la axa cu came si pe la buson... In orice caz vineri ii fac motorul ca nu mai rezist ... Nu mai trage, intrerupe, huruie cand o accelerez, bat tachetii... Deci vineri se vor schimba : ax cu came, 8 tacheti, 8 culbutori, garnitura de la capacul ala, bujii,kit de distributie, pompa de apa si termostat. Pretul total al pieselor aproximativ 1150 ron. Toate cele bune!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR