Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • cata90R

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2006 1.3 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2009

  • Mesaj Privat
buna seara,

posesor de opel astra h 1.3 cdti 2006 am urmatoarea problema care din pacate a aparut azi :

circuland prin oras mi se aprinde martorul cu masina si cheita, trag pe dreapta, opresc motorul si dupa aprox 30 de secunde pornesc iar si martorul se stinge. cand ajung la destinatie fac testul cu pedalele si imi apare urmatoarea eroare ECN 04061 care dupa ce am cautat pe forum am aflat ca inseamna asta : ""P0406 Circuitul senzorului 'A' al sistemului de recirculare a gazelor de evacuare – semnal peste limita maximã "". Venind spre casa martorul s-a mai aprins 1 data si am procedat la fel(tras pe dreapta, repornit motorul si martorul se stinge) insa la aprox. 500-700 m de casa mi s-a aprins martorul de ulei care nu se mai stinge dupa repornire. Codul erorii indica ceva in legatura cu EGR-ul dupa putinele mele cunostinte si dupa ce am citit pe forum, martorul de ulei ar putea avea vreo legatura cu el ?

*nivelul uleiului este bun, acesta trebuie schimbat abia peste aprox 5000km, iar ultimul schimb a fost facut la OPEL Baia Mare(daca are vreo importanta, dar nu cred)

astept pareri, dar ar fi de preferat nu in genul "du-te la service" sau "pune testerul pe ea" pt. ca asta o sa urmeze sa fac, dar poate cineva a mai patit asa ceva sau poate ca unii dintre voi banuiti care ar putea fi problema si un sfat ar fi bun.

multumesc
Skip ads

  • l3go

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Salut , eu in locul tau nu as mai merge mult cu becul aprins la ulei si as verifica sonda de ulei ,mai ales as face diagnoza, Iarna asta am avut un motor care s-a stricat din cauza ca nu si-a luat ulei cand era foarte frig, asa ca tu verifica problema , in primul rand scoate firul de la mufa sondei de ulei si vezi daca mai sta becul aprins .
  • cata90R

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2006 1.3 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2009

  • Mesaj Privat
pana la urma si-a revenit singura.

azi dimineata cand am plecat de acasa a ramas aprins si dupa o jumatate de ora am pornit iar la drum si s-a stins.
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,987
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
@cata, hai sa clarificam 2 lucruri.
1. Eroarea este de tipul ECN + 6 cifre. Tu ai postat o eroare incorecta care se poate interpreta in 2 feluri.
a. ECN 04061+ un 0 la final pe care l-ai omis...astfel eroarea este P0406
b.ECN 0 ( in fata ) 04061..astfel eroarea este P0040, cea ce este cu totul altceva.
Asadar care este eroarea corecta? Rolling Eyes
2. La masina ta exista 2 martori de ulei:
a. unul de culoare galbena ( se numeste martor nivel ulei ) si se aprinde cand nivelul uleiului scade la nivelul "min" de pe joja
b. unul de culoare rosie ( se numeste martor presiune ulei ) si se aprinde cand pui contactul iar dupa pornirea motorului se stinge in cca. 3 secunde. Acel martor nu are voie sa se aprinda in timpul functionarii motorului.
Intrebare: care din cei 2 martori s-a aprins?
Dupa cum vezi sunt 2 probleme diferite cu rezolvari diferite si daca nu esti destul de clar se poate interpreta gresit problema iar rezultatul este un sfat gresit.
Pe viitor - si e valabil pentru toata lumea - te rog sa explici clar despre ce este vorba, astfel evitam "neintelegeri" de acest fel. Mersi pentru intelegere Wink
  • cata90R

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2006 1.3 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2009

  • Mesaj Privat
da, intr-adevar am facut o eroare.

codul este ECN 040061, iar becul de ulei era cel galben insa nivelul era bun pentru ca primul lucru asta am facut dupa ce s-a aprins, am verificat nivelul.

multumesc Edwin pentru sfat si atentionare
  • deleted-51389

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Vezi mai jos ce inseamna codul corect !

P0400 EGR Flow Failure (outside the minimum or maximum limits) The EEGR system is monitored once per drive cycle during steady state conditions above 48 mph . The test will fail when a malfunction is detected by PCM calculations indicating the EGR flow is less or greater than expected. EEGR valve stuck open or closed
  • cata90R

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2006 1.3 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2009

  • Mesaj Privat
deci => obligatoriu curatare EGR.
  • cata90R

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2006 1.3 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2009

  • Mesaj Privat
masina a fost la opel baia mare si s-a detectat egr-ul blocat pe inchis. cei de acolo au spus ca cel mai bine ar fi de schimbat dar se poate sa il si curete insa nu garanteaza ca problema nu va reaparea.
  • deleted-51389

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
pai binenteles ca e mai usor sa schimbi decat sa cureti Wink exista nenumarate tutoriale pentru curatare egr ! cost minim & eficienta maxima !
  • cata90R

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2006 1.3 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2009

  • Mesaj Privat
m-am gandit sa trec peste cuvantul lor, insa poate platesc acum curatare iar peste 1 an ajung iar la aceeasi problema. inca sunt in dubii
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Si daca montezi acum EGR nou ,cine iti garanteaza ca peste un an nu o sa ai aceeasi problema?.
  • cata90R

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2006 1.3 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2009

  • Mesaj Privat
garantia internationala care mi-o dau cei de la opel. In cazul in care ma lasa undeva, oriunde in europa ma duc la service si totul se rezolva pe cheltuiala lor ( garantia e de 2 ani)
  • Andrei Constantin

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Salut cata,
Nu stiu daca ai ajuns sau nu sa schimbi/cureti EGR-ul, cert este un lucru, testat pe pielea mea, anul trecut am avut si eu GER-ul ramas blocat! Dupa cum poate bine sti aceasta piesa este compusa din doua parti, una mecanica si una electronica, DACA EGR-ul TAU SUFERA DOAR DIN MOTIVE MECANICE (din cauza depunerilor) ATUNCI NU AI PENTRU CE SA IL SCHIMBI. Dupa curatare totul va fi perfect (LA MINE A TRECUT 1 AN SI NU AM NICI O PROBLEMA). Un EGR nou este cel putin 600-700 lei pentru modelul nostru + manopera destul de scumpa deoarece iti demonteaza aproape 1/2 din motor sa il scoata. Mai mult, daca pui unul nou si nu faci curatarea galeriei de admisie....nu ai facut nimik. Decizia iti apartine si daca imi permiti te-as sfatui sa mergi MAI TURAT PE VIITOR, NU MAI SCHIMBA VITEZA SUB 2800-3000 TURE SAU LA MERSUL DE CROAZIERA SA NU MERGI SUB 2200 TURE! Nu o sa mai ai probelme de genul.

salut
  • cata90R

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2006 1.3 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2009

  • Mesaj Privat
salut Andrei,

inca n-am fost sunat de cei de la opel pt. ca nu aveau piesa pe stoc si nu gaseau codul nou al piesei (cam ciudat pt. o reprezentanta dar totusi....).
de mers subturat nu merg, adica schimb in 3000 cam tot timpu.

intr-adevar, mi-au zis ca daca se schimba egr o sa fie curatat tot ce apartine de el, pt. a nu se bloca iar, ce putin nu in viitorul apropiat. acum chiar stau pe ganduri, pt. ca total cu egr nou m-ar costa undeva la 1000 de lei, iar o curatare la ei mi-au zis ca m-ar ajunge la vreo 350 de lei cu galerie de admisie.

poate imi recomanda cineva un service bun in zona asta MM-SM-CJ-BH-BN unde sa merg si sa fac o curatare. de preferat sa cunoasteti service-ul si sa mai fi lucrat cu opeluri.
  • Andrei Constantin

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Daca erai in Bucuresti, cu drag iti recomandam, dar in zona ta.....Cat despre oferta facuta de cei de la Opel, este una corecta, parerea mea. Eu tot cam 350 lei am dat pt curatat. E bine ca mergi mai turat, ERG-ul este "buba" modelului nostru din cate m-am mai documentat si eu pe forum si chiar daca mergand turat cerste un pic consumul nu este nici o problema, parerea mea, ma doare mai tare BUZUNARUL cand ajung la SERVICE decat atunci cand ajung la PECO.

Bafta.
  • Andrei Constantin

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Salut baieti,

Am postat acum cateva saptamani un mesaj legat de 2 erori ce mi-au aparut in bord, acestea fiind (ECN 161450 si ECN 040061)!Stiu ce inseamna fiecare, dar pe lanaga asata, din cand in cand mi se mai aprinde si martorul MASINUTA+CHEIE (daca opresc si repornesc se stinge pt o vreme dar apoi se reaprinde...in ultima perioada din ce in ce mai des se aprinde ); stiu, ar trebui sa ajung cat mai repede la service, dar, azi, spre surprinderea mea, in bord s-a aprins si celalalt martor, din ceasul kilometrajului, adica cel ce reprezinta "MOTORUL", iar acesta din urma nu se mai stinge. Am facut iar testul erorilor si sunt aceleasi....CE POATE FI? S-A INTAMPLAT CEVA MAI RAU? IMI PUTETI SPUNE O CAUZA?

Multumesc anticipat,

PS: Masina este cea din semnatura.
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,987
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
S-ar putea sa ai eroare de la clapeta de acceleratie. De multe ori acea eroare nu se vede la testul cu pedale. Trebuie sa meegi la un tester.
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Va salut si va intreb o chestie ciudata legat de H-ul meu 1.3: in iarna mi se mai aprindea martorul bujie intermitent. acum can motorul este rece si pun masina se comporta ok, si martorul ala se stinge odata cu celelalte, inainte de a da la automat. Insa cand motorul e cald, se aprinde doar o fractiune de secunda si masina porneste destul de greu... La testul cu pedale imi apare doar ecn 1614. Are cineva vreo idee? Rolling Eyes
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,987
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Cand motorul este cald martorul de la bujii nu se aprinde. Bujiile ajuta pornirea doar cand motorul este rece.
Daca motorul porneste greu la cald problema nu este de la bujii.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mi_ronic a scris:Va salut si va intreb o chestie ciudata legat de H-ul meu 1.3: in iarna mi se mai aprindea martorul bujie intermitent. acum can motorul este rece si pun masina se comporta ok, si martorul ala se stinge odata cu celelalte, inainte de a da la automat. Insa cand motorul e cald, se aprinde doar o fractiune de secunda si masina porneste destul de greu... La testul cu pedale imi apare doar ecn 1614. Are cineva vreo idee? Rolling Eyes

Salut.
Daca ai DPF, se intampla sa palpaie martorul de bujii daca nu se realizeaza regenerarea filtrului.
Legat de pornirea grea la cald, verifica presiunea in rampa comuna, senzorul de presiune rampa si nu in ultimul rand, electromotorul.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR