Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 621
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Va salut dragi colegi si la multi ani!Am si eu o problema cu Vectra mea si anume nu vrea sa imi lucreze un injector la pistonul 2.Le-am inlocuit pe toate de la fosta masina care nu mai are acte,si care mergeau perfect pe ea,aceeasi simptoma.Slabit conducte de la injectoare,injectorul 2 nu lucreaza.Am pus alt injector si tot nu lucreaza.Motorul bate foarte rau si se zgaltaie din toate incheieturile plus ca nu de vezi de fum innecacios in spatele ei.Cu cat accelerezi cu atat bate mai tare!Nu stiu ce sa mai fac!Va rog ajutor!Posibil sa nu lucreze si daca am garnitura de chiuloasa ciupita in dreptul pistonului 2,pentru ca nu face nici circuitul la apa si de aceea sa nu lucreze nici un injector pe acel piston?Va multumesc si astept raspunsuri din toata inima!
Skip ads

  • 29nnn

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2012

  • Mesaj Privat
sal
de pornit cum porneste,greu sau usor?
daca prneste greu e de la injector, daca nu porneste greu nu e de la injector.
eu am avut o problema silmilara la alta marca de masina,pornea foarte greu iar cand imi pornea scotea un fum alb si mult nici nu pot sa va explic cat de mult scotea,intr-un final am scimbat injectoru si problema rezolvata
ai mare grije la nivelu uleiului din baie ca un injector daca nu functioneaza corect si nu are presiune suficienta pise motorina in capu pistonului,o parte de motorina o baga in baie o parte o scoate pe evacuare si scoate fumul acela infernal
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 621
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Am avut si problema cu motorina in baie.S-a rezolvat dupa inlocuirea injectoarelor.De pornit porneste la sfert.Doar ca bate tare si nu merge bine,adica merge in 3 pistoane pentru ca un injector nu merge deloc.Chiar daca il inlocuiesc!Cum slabesc conductele la celelalte injectoare se simte imediat la mersul motorului si arunca motorina cu jet puternic.La pistonul 2 nu se cunoaste nimic si arunca cat de cat slab motorina.
  • 29nnn

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2012

  • Mesaj Privat
poi stai asa,tu zici ca din conducta iti vine motorina slab la injectorul 2?
  • 29nnn

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2012

  • Mesaj Privat
poate sa fie regulatoru de debit al motorinei,fire oxidate
intr-un cuvant calculatoru pompei de injectie
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 621
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
da exact!debit mic la injectorul 2.cand desfac conductele la celelalte injectoare arunca motorina in sus,dar la 2 e slab jetul.daca pun pompa de pe masina cealalta ce trebuie sa fac,trebuie programat pe calculatorul masinii asteaia?
  • 29nnn

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2012

  • Mesaj Privat
nu trebuie programat nimic
mai bine incerci prima data cu calculatoru pompei de injectie,e mai simplu luand in considerare sa te apuci de dezmontat pe frigu asta,poate e din calculatoru pompei de injectie,are 4 suruburi si o mufa
daca nu e nici de acolo schimbi pompa
pe tester ai puso?
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 621
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
cand mi-a facut figuri si s-a turat singura,apoi nu a mai pornit,am pus-o.Am avut ceva erori iti trimit postul pe privat sa vezi eorile.Le-am sters dar nu au mai aparut.Nici acum nu am erori!E bine daca nu trebuie programat nimic.Maine ma apuc si de montat calculatorul pompei!
  • 29nnn

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2012

  • Mesaj Privat
e ok
daca rezolvi maine cu masina sa faci neaparat schimbu de ulei findca ai mai pornito si a mai patruns motorina in baie,asta e pt siguranta motorului,am citit acolo ca a facut autoaprindere mare noroc ai avutca a mai pornit
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 621
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Da,a pornit relativ simplu dupa inlocuirea bujiilor incandescente.Ai cumva si vreo poza ceva sau mai exact cum se procedeaza cu demontarea/montarea calculatorului pompei de injectie?Porneste si acum la sfert,dar ma enerveaza bataie aia,care sigur nu e de bolt sau biela,pentru ca nu ar trebui sa faca la rece.E sigur bataie de injectie daca injectorul 2 nu functioneaza deloc.Sambata era programata darea chiuloasei jos si verificat,dar poate scap maine de bataie!Daca scap,promit ca ne gasim sa ne cinstim(adica sa te cinstesc).Multumesc de informatii si drumuri bune sa ai!Numai bine!
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Atentie!
Colegul @29nnn te induce grav in eroare.
El are un alt tip de motor si in plus sfatul lui este gresit si in cazul in care ai fi avut acelasi tip de motor.
Eu vad ca ai Vectra cu motor de 2.0 diesel, iar in acest caz ai o problema la pompa de injectie daca constatarea facuta de tine este corecta.
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 621
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Sigur constatarea mea este buna.Si nu este numai a mea,ci si a celor care ma ajuta si se pricep mult mai bine ca mine!
  • 29nnn

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2012

  • Mesaj Privat
[editat] prietene,am avut 5 modele de opel inclusiv vectra y20dth,nu induc pe nimeni in eroare eu doar iam zis ce ar fi cel mai simplu sa faca,
dupa cunostintele mele proaste asa cum zice colegu eu stiu ca pompa de injectie e comandata de calculator,asa ca geo poate sa schimbe ce vrea de la pompa pana la roti,eu incercam sa ajut
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,274
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
29nnn a scris:nu trebuie programat nimic
mai bine incerci prima data cu calculatoru pompei de injectie,e mai simplu luand in considerare sa te apuci de dezmontat pe frigu asta,poate e din calculatoru pompei de injectie,are 4 suruburi si o mufa
daca nu e nici de acolo schimbi pompa
pe tester ai puso?


Esti sigur pe ceea ce afirmi? Nu uita ca el are 2.0, nu ....
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 621
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Am fost iar la masina si pana sa ma apuc de demontat calculatorul am mai facut un test.Am scos de tot conducta de la injectorul 2 si am pornit masina.Mirare,arunca motorina brici,apoi am pus-o la loc si am desfacut la injectorul nr 4.Arunca la fel motorina pe conducta.Deci nu este nimic din calculator sau pompa,nici pe tester nu imi da nimic.Ieri am curatat si paharutele hidraulice de la supape,sa se autoregleze iar singure si merg bine acum.Problema este undeva intre chiuloasa si piston la injectorul 2.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
din ce am citit tind sa cred ca ai o problema mecanica GRAVA la tot ce tine de pistonul 2, adica: vibrochen (cuzineti) biela, bolt de piston... altceva nu imi vine in minte acum, daca spui ca la injector ajunge motorina.
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 621
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Pai bataia care este nu este de la bolt,e bataie de injectie sigur,dupa sunet nu este de bolt.Bataia de bolt nu apare la motorul rece,doar la cald,bate ce bate,apoi se aseaza bine si nu mai bate si tot asa.La mine bate de cum o pornesc,fie ea rece sau calda.Abia sambata vine meseriasul care imi da chiuloasa jos si are si torx-uri bune pentru chiuloasa.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca ai posibilitatea,schimba intre ele doua injectoare(unul de la cilindrul cu problema si oricare altul).Dupa pornire,daca se muta problema de la cilindru 2,problema e in injector.Posibil sa fi ramas blocat pe deschis,de aici si lipsa de presiune la verificari...!
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
stai asa, tu ai zis ca atunci cand desfaci teava la injector doar "pisa", dar daca o desfaci direct de pe pompa pulverizeaza calumea. Nu ai strangulat cumva vreo teava de la injectorul 2?
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 621
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Nu am desfcaut conductele direct din pompa,doar de la injectoare.Toate arunca la fel motorina!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR