In al doilea rand, rog un moderator sa mute topicul daca nu am postat bine si un PM cu lincul ca nu mai dau de el...nu prea ma descurc cu forumurile multumesc anticipat
Intai de toate am dat cautari peste cautari si nu am gasit simptomele de le are masina mea,
e vorba de o corsa c 2001 z12xe 16v 1.2 benzina
Incep cu inceputul, intr-o dupa masa acum 2 saptamani am iesit la masina, am pornito si cand am dat la automat, imediat cum a pornit motorul s-a auzit si un sunet ciudat ca si cum ai da la automat cu motorul pornit dar foarte scurt 1secunda. Primul meu gand a fost ca e foarte frig afara erau -5, -7 grade afara si masina nu mai fusese pornita de vreo 2-3 zile si am zis ca din cauza frigului s-a auzit sunetul acela. In urmatoarele 3-4 zile sa observ ca tot asa imi facea si la rece si la cald cand o porneam, trecura 5 zile nu s-a mai auzit nimic totul ok, mai trecu o saptamana si pe 31.Dec.2012 seara pe la ora 22' sa fac un drum pana la un prieten ma urc in masina pun contactul si problema aparu...
In momentul in care deschideam din telecomanda masina, se aprindea lumina din plafoniera, kilometrajul si avariile in bord, acum kilometrajul si nici avariile in bord, nu s-a aprins si cand am pus in faza de pre-pornire a contactului nu mai imi afisa toti martori in bord doar 2 martori si anume: martorul de la air-bag care sta 1-2 secunde cat trebuie sa stea aprins si se stige si inca unul nu stiu exact cum se numeste, e acel martor cu motorul pun poza (este cel incercuit cu rosu)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Daca ii dadeam la automat nu vruia sa porneasca, repetand de 10-20ori scoate/baga cheia, inchide/deschide din telecomanda aceleasi simptome, am trecut la panoul de sigurante le-am verificat pe toate si toate erau bune...dupa ce am intrat iara in masina am observat ca isi revenise si imi aparea si kilometrajul si avariile cand deschideam cu cheia sau inchideam si pun si contacul si imi apareau toti martori, pornesc motorul si incepe sa faca niste faze ciudate si anume: acu de la benzina imi aparea pe zero masina avand benzina in ea cel putin 10L, turometrul era la 0 chiar daca il turam nu se ridica mai avea el cate un impuls si revenea la 900turatii si iar cadea la 0 turatii si am oprito pus iar contactul si iara revine la prima faza: nu afisa kilometrajul in bord, nu mai apareau decat ce-i 2 martori...
Care credeti ca ar fi problema? chiar nu am nici o idee m-am gandit si eu in urma unor discutii cu niste prieteni si am ajuns la concluzia ca ar fi ori un scurt circuit pe undeva ori carbuni de la alternator acum astept raspuns de la voi poate a trecut cineva prin asa ceva si ma invata si pe mine cum sa rezolv va rog postati daca aveti vreo idee orice test orice idee sunt bine venite. multumesc mult pentru timpul acordat