- CoconeaValentin
- OP
- 233 mesaje
- din 20 Mar 2011
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
CoconeaValentin
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2011
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
coconea, eu zic sa duci masina la electrician. Nu de alta, da' tu vorbesti prostii
"Tensiunea" in faruri nu are cum sa iti scada. Reteaua electrica a masinii e alimentata de o sursa stabilizata in tensiune. Deci variaza curentul, tensiunea ramane fixa. Asta e un concept basic, daca nu il stii pe asta, mai bine nu iti baga degetele pe acolo, ca o sa strici ceva
Legat de problema ta, punctual, da, e normal, in capat de cursa pompa de servo (care e electrica) e solicitata mai tare, deci consum mai mare de curent. Ceea ce inseamna ca vei vedea o scadere a luminozitatii farurilor, si, de asemenea, alternatorul va incerca sa compenseze, opunand, implicit, o rezistenta mai mare, deci generand o frana suplimentara pentru motor. De unde mica scadere de turatie.
Totusi, in astfel de situatii bateria ar trebui sa compenseze, rolul ei fiind de buffer (printre altele). Cum stai cu bateria?
"Tensiunea" in faruri nu are cum sa iti scada. Reteaua electrica a masinii e alimentata de o sursa stabilizata in tensiune. Deci variaza curentul, tensiunea ramane fixa. Asta e un concept basic, daca nu il stii pe asta, mai bine nu iti baga degetele pe acolo, ca o sa strici ceva
Legat de problema ta, punctual, da, e normal, in capat de cursa pompa de servo (care e electrica) e solicitata mai tare, deci consum mai mare de curent. Ceea ce inseamna ca vei vedea o scadere a luminozitatii farurilor, si, de asemenea, alternatorul va incerca sa compenseze, opunand, implicit, o rezistenta mai mare, deci generand o frana suplimentara pentru motor. De unde mica scadere de turatie.
Totusi, in astfel de situatii bateria ar trebui sa compenseze, rolul ei fiind de buffer (printre altele). Cum stai cu bateria?
- CoconeaValentin
- OP
- 233 mesaje
- din 20 Mar 2011
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
CoconeaValentin
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2011
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,841 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,841
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
Verifica alternatorul. LA mine din doua bucati( vectra b) una nu face absolut nimic la capat de cursa( a volanului) nu scate, nu creste, nimic, iar cealalta face urat...simptomele tale doar putin accentuate = alternatorul pe duca!
Simptomele tale la mine de aici vin. Nu spun ca si la tine este acelas lucru, dar verifica alternatorul!
Bafta!
Simptomele tale la mine de aici vin. Nu spun ca si la tine este acelas lucru, dar verifica alternatorul!
Bafta!
- CoconeaValentin
- OP
- 233 mesaje
- din 20 Mar 2011
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
CoconeaValentin
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2011
- Mesaj Privat
- moshu1
- ***
- 977 mesaje
- din 21 Jun 2009
- Iasi
moshu1
- Mesaje scrise: 977
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2009
- Mesaj Privat
- mariun nmo
- *
- 49 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Astra 2004 y17dt
- Hunedoara
mariun nmo
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2004 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
pentru coconea valentin:astra g are servodirectie electro-hihraulica,adica pompa de servodirectie este actionata de un motor electric amplasat deasupra ei.acel motor electric in momentul in care virezi volanul, consuma destul de mult curent pentru a rotii pompa(mai ales la capatul cursei).acum pe frig posibil ca bateria ta sa nu fie foarte OK si de aceea exista acea scadere a intensitatii becurilor.acel fenomen este normal acum pe frig deoarece si lichidul de servo este mai vascos,deci efortul motorului este mai mare rezultand un consum de curent marit.un an nou fericit si nu lasa toti ,,meseriasii"sa-ti repare masina,ca sigur te vor pune sa o desfaci de jumatate pentru a-ti lua ceva bani.
- mariun nmo
- *
- 49 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Astra 2004 y17dt
- Hunedoara
mariun nmo
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2004 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat