Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • highlander_01

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Frontera 1996 23 DTRR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2012

  • Mesaj Privat
multumesc pentru sfaturi, eu am facut un RK la motor,chiuloasa,cilindri,segmenti,l-am pus corect la punct,respectiv pana vibrochenului la 90 grade cu volanta la OT iar axa cu came vine la punct intre dinti cu semnul de pe patina.P cred ca inseamna pompa si are un defasaj de vreo 20 grade,moment in care trebuie sa aibe loc injectia. Problema e ca pompa nu poate fi pusa la acest punct exact,pentru asta ea ar trebui sa aibe o posibilitate de a bloca axul pompei exact la acest moment,cu ajutorul unui surub din Kitul de punere la punct, probabil. Eu am pus-o prin preajma (injectia are loc cu putin inainte de P) dar nu sunt multumit,scoare fum si porneste greu.O sa verific si injectoarele....
Skip ads

  • ALBERTO1996

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 1993 2.3DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2011

  • Mesaj Privat
relantiul si l tine?
  • highlander_01

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Frontera 1996 23 DTRR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2012

  • Mesaj Privat
da,il tine,porneste bine la cald,la rece nici vorba....am verificat si bujiile incandescente...
  • ALBERTO1996

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 1993 2.3DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2011

  • Mesaj Privat
aa... a mea nu isi tinea relantiul si motorul avea un sunet ciudat!mai dai putin avans si vezi daca porneste mai bine la rece,poate ai apa in filtru,la i schimbat?poate fi si de la bujii,eu le am curat cu spray de rugina si acum porneste la sfert iarna pe ger,deci pot fi si bujiile!
  • highlander_01

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Frontera 1996 23 DTRR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2012

  • Mesaj Privat
nu...e clar ca nu e pusa la punct perfect injectia ! Ma gandesc si la un alt aspect, o uzura a distributiei si a axului cu came,chiar mica daca e,poate modifica fazele de distributie si in cazul asta nu mai corespund semnele de punere la punct a fabricantului....Doamne fereste!
  • highlander_01

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Frontera 1996 23 DTRR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2012

  • Mesaj Privat
ALBERTO1996 a scris:am puso ''la semn'' si anume pe volanta la p si la tacheti cat de cat aproape de semn,dupa am dat pompa jos si am invartit de ax pana a ajuns semnul de la pompa in dreptul injectorului nr unu(din capul hidraulic) apoi a pornit foarte bine,si nu mai scoate nici fum,trage bine!


Numerotarea pistoanelor ar trebui sa inceapa cu pistonul nr.1 de la distributie spre volanta ?
  • ALBERTO1996

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Frontera 1993 2.3DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2011

  • Mesaj Privat
eu stiu ca pistonul unu este cel dinspre volanta!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR